Az LG bemutatja a webOS platformjával működő Smart Insta-View okoshűtőt
A vállalat a CES-en demonstrálja, hogy miként lehet egyszerűsíteni a mindennapi konyhai feladatokat is az Amazon Alexa virtuális asszisztenssel
A 2017-es CES-en az LG Electronicsbemutatja Smart InstaView Door-in-Door okos hűtőszekrényét is. A készüléket az LG saját webOS platformján működő, az Amazon Alexa virtuális asszisztense által nyújtott kényelmi szolgáltatások egész sora teszi igazán egyedülállóvá.
A hűtő egyik különlegessége az a 29 colos LCD érintőképernyő, amely két koppintásra teljesen átlátszóvá válik. Az LG saját operációs rendszere, a webOS segítségével a készülék használói számos hasznos funkciót és alkalmazást érhetnek el, így például a Food Channel ételreceptjei között is böngészhetnek, hogy azok alapján készítsék el a napi menüt.
Az Amazon webáruház Alexa hangalapú keresőszolgáltatása lényegében egy olyan intelligens, digitális személyi asszisztens, amelynek segítségével a felhasználók egyebek közt ételreceptekre kereshetnek rá, zenét hallgathatnak, hozzáférhetnek az Amazon.com online videotékája, a Prime kínálatához, valamint további tételeket vehetnek fel a bevásárlólistájukra. Több mint hatezer funkciójának köszönhetően az Alexa képes az okos otthonok irányítására, taxirendelésre, a sütő órájának beállítására, de szolgálhat akár a legfrissebb időjárásjelentési információkkal is, ráadásul e szolgáltatások eléréséhez a felhasználók egyik kezére sincs szükség, hiszen a digitális asszisztens egyszerű hangvezérléssel utasítható. Mindez azt jelenti, hogy az Alexával a hétköznapi, rutinszerű konyhai tevékenységek — mint amilyen a főzés vagy a napi feladatok megtervezése — dinamikus, szórakoztató élménnyé válnak.
Az Amazon szolgáltatásain túl az LG Smart InstaView Door-in-Door hűtőszekrénye további, a vevők kényelmét szolgáló megoldásokat kínál. A Smart Tag funkció révén a hűtőbe helyezett élelmiszerek virtuális matricákkal és címkékkel láthatók el, így naprakészen nyomon követhető, hogy mi van készleten, a lejárati dátumokat feljegyezve pedig jövőbeli figyelmeztetések is beállíthatók. Az érintőképernyőn a családtagok üzeneteket hagyhatnak egymásnak, de készíthetnek saját tennivaló-listát is. A hűtő belsejében elhelyezett, 2.0 megapixeles extra nagylátószögű kamera révén több szögből is lefotózható a készülék tartalma, az így elkészített képek pedig bármely okostelefonra továbbíthatók, ami különösen jól jön akkor, ha épp bevásárlólista nélkül indultunk vásárolni.
„Azzal, hogy együttműködünk az Amazonnal, még inkább kiterjeszthetjük okos hűtőnk képességeit, vásárlóink számára pedig élvezetes főzési és étkezési élményt kínálhatunk” — mondta Song Dae-Hyun, az LG Home Appliance & Air Solutions Company elnöke. „A Smart InstaView Door-in-Door hűtőnk használói számára így korábban nem tapasztalt konyhai élményt kínálunk.”
„Izgalmas feladat volt egy olyan innovatív háztartásigép-gyártóval együtt dolgozni, mint amilyen az LG annak érdekében, hogy az Amazon ügyfelei számára megalkothassuk az Alexával kiegészített Smart InstaView Refrigera-tor hűtőszekrényt” — mondta Mike George, az Amazon Alexa alelnöke. „Számos családban a konyha az otthon legforgalmasabb helyisége, ahol ráadásul gyakran mindkét kezünk foglalt. A vevők ezentúl még nagyobb kényelmet tapasztalhatnak meg otthonukban azzal, hogy az Alexát és saját hangjukat használják.”
A CES látogatói maguk is megismerkedhetnek az LG teljes 2017-es termék-palettájával a Las Vegas Convention Center központi csarnokának (Central Hall) 11100-as standján, január 5-8. között.
Kapcsolódó cikkek
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Az LG 33 díjat söpört be az MWC-n
- Továbbfejlesztett érintőceruzás okostelefon
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat
- Megérkezett az LG Zero okostelefon
- Az LG bemutatja a még be sem jelentett LG G5 okostelefonhoz tervezett Quick Cover tokot
- Profi videókamera az LG legújabb okostelefonja
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Az LG 2017-ben új irányt szab az LCD televíziózásnak nanocellás SUPER UHD tévéivel
- A CES 2017 kiállításon mutatkozik be a Samsung POWERbot VR7000 robotporszívója
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.