Növekedési pályán a magyar nyomdaipar és vele együtt a Xerox is bővíti a kínálatát

forrás: Prím Online, 2017. április 1. 10:05

Fordulóponthoz ért a magyar nyomdaipar. Az öt évvel ezelőtti mélypont után a nyomdaipari gépek hazai piaca az elmúlt esztendőkben elkezdett éledezni és az eladások is emelkedésnek indultak. 

Az IDC legfrissebb iparági felmérése is azt mutatja, hogy a két évvel ezelőtti kisebb megtorpanást leszámítva, a nyomdagépek értékesítése bővült 2012. és 2016. között. Tavaly a 2015-ös évhez képest 86 százalékot növekedett az eladott gépek darabszáma, míg értékben szintén kiemelkedő, 62 százalékos emelkedést tapasztaltak a szektor szereplői. Ennek megfelelően a Xerox Magyarország pozíciója is erősödött. 2016-ban a vállalat a vágottlapos, a Mid Production (középkategóriás), illetve a Production (termelési szintű berendezés) színes- és fekete-fehér nyomdagépeket felölelő szegmensben 54 százalékos részesedést ért el az eladott gépek darabszámát tekintve. Ezzel az eredménnyel pedig az a szektori tavalyi teljesítményét vizsgáló IDC elemzés szerint a vállalat megőrizte immáron 3 éve tartó piacvezető pozícióját.

 

2017-ben a Xerox az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fektet a digitális nyomtatási technológia és szolgáltatásai fejlesztésére. A cél az, hogy ezek révén a vállalkozások olyan egyedi megoldások birtokába juthassanak, amelyekkel személyre szabott, magas hozzáadott értékkel rendelkező saját termékeket, szolgáltatásokat biztosíthatnak a vásárlóiknak.

Kulcsszavak: nyomtatás nyomdaipar Xerox

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05