Több százezer adategyeztetésnél tart a Vodafone
A Vodafone Magyarország az elmúlt hónapokban már több százezer prepaid adategyeztetést bonyolított le.
A gyorsabb ügyintézés érdekében a szolgáltató a nagyobb Vodafone üzletekben dedikált kiszolgálással, információs és kommunikációs eszközökkel, az ügyfélszolgálaton pedig külön menüponttal segíti ügyfeleit és mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legkisebb bonyodalmat okozva valósuljon meg az adategyeztetés folyamata. A leggyorsabb és legkényelmesebb ügyintézést a Vodafone által június elején indított online felület biztosítja.
A Belügyminisztérium által üzemeltetett, adatellenőrzésre szolgáló rendszer elmúlt hónapokban tapasztalt gyakori hibái és leállásai miatt azonban a Vodafone Magyarország kétségesnek tartja, hogy az összes adategyeztetést sikerül elvégezni június 30-ig. A Vodafone az ügyfelek érdekeit szem előtt tartó és a szolgáltatók számára is biztonságos határidőnek 2017. év végét tartja. A vállalat erre vonatkozóan több alkalommal – a múlt év végén az adategyeztetést előíró törvénymódosítás tervezetével kapcsolatban, illetve idén, az adategyeztetés alatt – is javaslatot tett a határidő kitolására, azonban ezeket eddig nem vették figyelembe az illetékesek.
A Vodafone Magyarország az adategyeztetési folyamat felgyorsítása, illetve az ügyfelek kényelmének növelése érdekében tette lehetővé, hogy a 2017. január 1. előtt szerződött prepaid SIM kártyás ügyfelei a június elején indult online felületen minden eddiginél kényelmesebben egyeztethessék adataikat. Az adategyeztetés személyazonosító okmányokkal végezhető el, a https://adategyeztetes.vodafone.hu/ címen elérhető online felület mellett a 1270-es, díjmentesen hívható Vodafone ügyfélszolgálati telefonszámon, valamint személyesen, a Vodafone üzletekben.
Adataikat június 30-ig online sikeresen egyeztető ügyfeleinek július 8-tól a Vodafone 2 nap díjmentes beszélgetést ad. A beszélgetési keret belföldről és az EU-ból, normáldíjas magyar számokra indított hívások esetén érvényes.
Az online felület mellett június 10-től a Vodafone ügyfelei egy új csatornán is egyeztethetik adataikat: a szolgáltatás az ország 85 postáján is elérhető.
Hangsúlyozták, a Vodafone Magyarország folyamatosan egyeztet az érintett szervekkel, hogy a folyamat során az ügyfelek kényelme legyen az elsődleges szempont. A 10-nél több prepaid SIM kártyával rendelkező ügyfelek március, április és május folyamán SMS értesítést kaptak, nekik legkésőbb június 30-ig kell nyilatkozniuk arról, hogy melyik 10 kártyát akarják megtartani.
A szükséges folyamatok lassan, de megfelelően zajlanak, az üzletekben egyelőre nem alakult ki sorban állás. Az esetleges visszaélések megelőzése érdekében a szolgáltató felhívja felöltőkártyás ügyfeleinek figyelmét, hogy a kártyák beazonosítása miatt kizárólag az alábbi négy telefonszámról indítanak adategyeztető hívást. Amennyiben más számról érkezik megkeresés, azt kérik, hogy egyetlen ügyfelük se adja meg személyes adatait, hanem azonnal szakítsa meg a hívást.
Amennyiben valaki nem a saját nevére szóló prepaid SIM kártyát használ, adategyeztetésre akkor is lehetősége nyílik a fentiekben megjelölt csatornákon, így az online felületen is. A szolgáltató az adatokat a Belügyminisztérium adatbázisának segítségével ellenőrzi, majd rögzíti a SIM kártya új használóját. Az adategyeztetésről az ügyfelek minden információt megtalálhatnak a www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon. A Vodafone mindent megtesz azért, hogy egyetlen olyan ügyfelének se szűnjön meg a szerződése, aki önhibáján kívül nem tudta az adatait egyeztetni.
Kapcsolódó cikkek
- Korlátlan közösségi élmény mindenkinek
- A Vodafone-nál is online intézhetjük az adategyeztetést
- Három aktuális hatósági hír a hírközlési piacról
- A Dominos Telekom ügyfelek többsége online egyeztet
- Ajándékot kapnak az online adategyeztetők a Telenortól
- Vodafone gyermeknapi kutatás: a családok többsége szerint fontos az internetbiztonság
- 99 postahivatalban lehet adatot egyeztetni a Domino feltöltőkártyás ügyfeleknek
- Programozás és kódolás gyermekeknek a Vodafone és a KódGarázs szervezésében
- Indul a Vodafone és a Logiscool Nagy Digitális Kalandja!
- Feltöltőkártyás előfizetések: intenzívvé válik az adategyeztetési folyamat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.