Menhelyi kutyáknak segít állást találni a Telenor
Örökbefogadásra váró kutyák álláskereső hirdetései árasztották el a közösségi oldalakat az elmúlt hetekben. A Telenor és a Fogadjörökbe Alapítvány együttműködéséből született Álláskereső Kutyusok Facebook-oldal menhelyi kutyáknak segít gazdát találni, és az ideiglenes örökbefogadás jelentőségére hívja fel a figyelmet.
Az Álláskereső Kutyusok Facebook-oldalon (www.facebook.com/allaskeresokutyusok/) húsz menhelyi kutya keres fényképes önéletrajzzal állást, azaz otthont és gazdát. Golyó, a biztonsági őr, Ede, a humánerőforrás-menedzser és társaik számos állásajánlatra is pályáztak e-mailben, kommentben reagáltak a Facebook-csoportokban felbukkanó nyitott pozíciókra, és oszlopokra ragasztották ki az önéletrajzaikat azzal, hogy mennyire szeretnének egy jó kis melót.
„Szeretjük a kutyusokat, rendszeresen forgatunk is velük, szerepelnek a reklámfilmjeinkben, és péntekenként együtt dolgozunk az irodában. A négylábú munkatársak jó hatással vannak a munkahelyi légkörre, ezért is szerettünk volna tenni azokért a kutyákért, akik nem ilyen szerencsések, és otthonuk sincs. Ez inspirálta a kreatív ügynökségünkkel, az Artificial Grouppal közösen indított Álláskereső Kutyusok kampányt, amiben szerettük volna nem megszokott módon megfogni a témát. A kezdeti branding-mentes kommunikációval sikerült elérni, hogy a fókusz az igazi főszereplőkön, a jobb sorsot érdemlő ebeken maradjon, és nagyon örülünk annak, hogy a kampány első pár napja után többen felfigyeltek rájuk.” – mondta el Tumó Nóra, a Telenor kampányért felelős marketingkommunikációs csapatának vezetője.
A kezdeményezés szakmai partnere a Fogadjörökbe Alapítvány, amely menhelyeken élő kutyáknak segít gazdára lelni közösségi oldalain, illetve ideiglenes befogadóknál helyezni el őket. Emellett gyűjtésekkel, adományokkal támogatja a menhelyek fejlesztését, a leginkább elmaradott térségekben működő szervezeteket segítve, főként a Nyírmadán működő állatmenhelyet. Eddig több, mint 300 kutyának segítettek gazdát találni, és fontos célkitűzésük, hogy minél többen váljanak ideiglenes befogadóvá, azaz olyan önkéntesekké, akik átmenetileg gondoskodnak egy-egy menhelyi kutyáról, segítik a szocializációját, hogy könnyebben találjon végleges gazdára.
„Az Alapítvány segítségével húsz kutyát hoztunk el a nyírmadai menhelyről és kutyapanzióban helyeztük el őket, ahol a szükséges orvosi ellátás mellett rendszeres törődést kapnak. Az Álláskereső Kutyusok hirdetései addig futnak, amíg minden kutya gazdára vagy ideiglenes befogadóra nem talál. A kampánynak az is fontos célja, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy ideiglenes befogadóként milyen sokat tehetünk értük.” – mondta el Vass Noémi, a Telenor marketingkommunikációs menedzsere.
Az Álláskereső Kutyusokról készült videó: https://www.facebook.com/telenorhungary/videos/293002748131897/
A Telenor életében nem először kapnak szerepet a kutyák. 2013-ban támogatta a Vigyél Haza Alapítványt a kutyatartóknak és kutyabarátoknak egyaránt hasznos „Vigyél Haza” okostelefonos alkalmazás kifejlesztésében. Kutyabarát munkahelyként minden pénteken lehetőséget ad arra, hogy a munkatársak magukkal vihessék kedvenceiket az irodába, ami pozitív hatással van a munkahelyi hangulatra, a cégen belüli közös munkára. Tapasztalatait közzétéve pedig más cégeket is kutyabarát munkanapokra buzdít.
Kapcsolódó cikkek
- Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon
- Átláthatóbbá teszi az oldalakat és a hirdetéseket a Facebook
- Nyilvánosságra hozza moderálási irányelveit a Facebook
- Változnak az adatkezelési beállítások a Facebookon
- Otthonvédelem online
- Már nem csak saját névvel regisztrálhatunk a Facebookra
- Netes múltjuktól félnek a fiatalok
- Korlátlan Facebookot, WhatsAppot és Twittert ad kártyás ügyfeleinek karácsonyra a Telenor
- Boldogabb az élet Facebook nélkül
- Invitel: a közösségi média dzsungele [2. rész]
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban
Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.
Factor 4: a legújabb UltiMaker 3D nyomtató gyártósorok támogatására
Az UltiMaker április 22-én bemutatta az UltiMaker Factor 4 új, ipari 3D nyomtatót, amelyet kifejezetten gyártóüzemi felhasználásra, a gyártósorok működési hatékonyságának és megbízhatóságának növelésére fejlesztettek. Az UltiMaker Factor 4 hazai bemutatójára az Ipar Napjain kerül sor a kizárólagos hazai forgalmazó, a FreeDee Kft. standján (A pavilon, 101F).
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
A Thermaltake bemutatja a háromféle GPU-elrendezést támogató közepes toronyházát
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkájának, CTE E600 MX közepes toronyháza fekete, hófehér és hortenziakék változatban is elérhető. A CTE E600 MX a CTE-sorozat legújabb kiegészítése, egy kétkamrás közepes toronyház, amely a Thermaltake innovatív CTE-kialakítását örökölte, ami a központi hűtési hatékonyság (Centralized Thermal Efficiency) rövidítése, és a kritikus alkatrészek magas szintű hűtési teljesítményének biztosítására összpontosít. Ráadásul a CTE E600 MX háromféle GPU-elrendezési lehetőséggel és cserélhető, kettős előlapi kialakítással rendelkezik, maximális rugalmasságot kínálva a felhasználóknak gépük testreszabásához.