Egy verseny, ahol a lehetőség viszi a pálmát

forrás: Prím Online, 2018. november 13. 13:55

Négyszer többen jelentkeztek idén az Év Webshopja versenyre. A magyar e-kereskedelmet támogató kezdeményezés szellemiségében az egyenlő esélyek megteremtésének és az induló webáruházakban rejlő, akár még kiaknázatlan, lehetőségeknek szentel kiemelt figyelmet.

Ünnepélyes keretek között adták át a díjakat az idei Év Webshopja verseny dobogósainak. A szervező Complexpress Logisztika Kft. kiemelt célja a magyar e-kereskedelem és webáruházak támogatása. A komplex és webshop logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég egy olyan verseny keretein belül teszi mindezt, ahol a jelen és a jövő határozzák meg az elbírálás fő szempontjait. 

 

Az értékelés ugyanis nem a múltból eredő mutatókra fókuszál, mint például az éves forgalom, a vásárlói bázis vagy a tőkeerő, hanem a webáruházban rejlő potenciálra. A fő szempontok, többek között, az áttekinthetőség, dizájn, vásárlói élmény vagy a fizetési lehetőségek sokszínűsége volt. Ezeknek a feltételeknek köszönhetően, a fiatal vagy kicsi webáruházak ugyanolyan esélyekkel indulnak, mint a nagy múltú, forgalmukat tekintve sikeresebb márkák.

 

A független szakmai zsűri tagjai, többek között, Stefano Favaro, a Sport&Event Management és a Faster Promotion tulajdonosa, a közismert séf Buday Péter és Dudás László, a Zepter magyarországi ügyvezetője. Döntésük alapján az első helyezett a SzerszamKell.hu online barkácsáruház lett; második helyen végzett a DODO HOME online bútorbolt; és a harmadik a NaturAnyu organikus baba, gyerek és női szabadidő ruházati termékek forgalmazója.

 

A zsűri tagjai 

 

A kezdeményezés a tavalyi évben debütált először és a 176 résztvevő számát tekintve elmondható, hogy népszerűsége egyre nő. A 2017-es évhez képest négyszer többen jelentkeztek, hogy megmérettessék magukat az esélyegyenlőséget nem csak hirdető, de komoly összeférhetetlenségi szabályt követő versenyben. 

 

„A tavalyi kedvező fogadtatást követően szinte már elvárás volt a webáruházak részéről, hogy az idei évben is megrendezésre kerüljön az Év Webshopja verseny. Igen, már 2017-ben is a verseny résztvevői és annak szponzorai – egymástól függetlenül is – azt emelték ki, hogy mennyire hiánypótló a verseny a maga szakmaiságával. Mivel ezek a visszajelzések annyira egyértelműek és őszinték voltak, már tavaly megfogadtuk, hogy 2018-ban is megszervezzük a vetélkedést.” – mondja Rácz Péter, a Complexpress ügyvezetője és a verseny ötletgazdája.

 

A szakmai elismerés abban is megmutatkozik, hogy olyan vállalatok támogatják szponzorként a versenyt, mint a Zepter, a MiniCRM Zrt., a Mediline, a Shoprenter vagy az Ecommerce Expo. Az 5 millió forint összértékű díjakból az MVÜK Zrt. ajánlotta fel a legértékesebbet, egy teljes évre szóló tagságot Magyarország vezető üzleti klubjában. A Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közössége mintegy 500 felsővezetőnek nyújt folyamatos kapcsolatépítési lehetőséget, hiszen krédójuk szerint, a komoly üzletek nem cégek, hanem emberek között születnek. Az eddigi sikereken és népszerűségen felbuzdulva a Complexpress jövőre is megszervezi az Év Webshopja versenyt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09