Az E.ON 9 partnere kapott díjat az energiavállalat Indirekt Beszállítói Napján
Az energiaszolgáltató az idén tizedik alkalommal díjazta azokat a partnereit, akik kiemelkedő teljesítményükkel, magas színvonalon nyújtott szolgáltatásukkal hozzájárultak az E.ON magyarországi sikeres működéséhez.
Az E.ON csak hazánkban összesen több mint 3.700 beszállító partnerrel dolgozik együtt. Közülük az ún. indirekt beszállítók olyan területeket támogatnak, mint például a számlázás, a munkavédelem, a gépjárműflotta rendelkezésre állása, tehát minden olyan funkciót, ami nem közvetlenül az áramhálózattal kapcsolatos.
Míg tavasszal a direkt, tehát az áramhálózathoz közvetlenül kapcsolódó beszállítói partnereit, november közepén az indirekt beszállítóit várta partnernapjára a cég. Az előadások, illetve kerekasztal-beszélgetések célja az együtt gondolkodás volt, hogy megtalálják, illetve fejlesszék azokat a módszereket, amelyekkel fenntartható módon és magas színvonalon elégíthetők ki az E.ON ügyfeleinek elvárásai.
„Beszállítói partnereink nélkül nem működhetne áram- és gázszolgáltatásunk, hiszen számlanyomtatás nélkül nem érkezne hozzánk bevétel, munkavédelmi eszközök nélkül nem tudnánk ellátni feladatainkat, autók nélkül nem érnénk el ügyfeleinkhez, nem tudnánk megközelíteni a hálózati infrastruktúrát, legyen szó a magasban való munkavégzésről, vagy akár nehéz terepekről, de IT rendszerek nélkül sem tudnánk működni a 21. században” – mondta a rendezvény kapcsán Karácsonyi Edina, az E.ON Hungária vállalatcsoport beszerzési vezetője.
A partnernapon a beszállítók képet kaphattak arról is, hogy mit jelent az E.ON számára a fenntartható fejlődés, milyen előremutató projekten dolgozik a vállalat, melyek a legfontosabb üzleti célok. Arról is megkérdezték partnereiket, hogy ők hogyan látják az E.ON-t, mint megrendelőt, hol látnak fejlődési lehetőséget a beszerzési, megrendelési, teljesítésigazolási és számlafizetési folyamatokban.
„Az E.ON, mint megrendelő partner stratégiai beszállítói kapcsolatok kialakítására törekszik. Célunk, hogy szállítóinkat folyamatosan fejlesszük. Olyan megbízható szállítói bázissal rendelkezzünk, akikkel közösen, hosszútávon tudjuk biztosítani üzleti céljaink megvalósulását. Örülök, hogy ezúttal is nyílt és konstruktív párbeszéd segítette ennek megvalósulását” – tette hozzá Karácsonyi Edina.
Az „Év Indirekt Beszállítója Díj 2018.” nyertesei:
- K&S Service Kft.
- Safedrive Kft.
- Bo Event Kft.
- Business Lease Kft.
- Multi Alarm Zrt.
- Ferrosped Kft.
- SH Média Kft.
- Pirehab Nonprofit Kft.
- Attrecto Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB részvételével épül Kínában a világ első HVDC hálózata
- Zöld Nyomda díjat kapott a Xerox
- Ismét a legjobb munkahelyek között az SAP
- Az Accenture a világ legsokszínűbb és legbefogadóbb vállalata
- Romániában is bevásárolt a Szallas.hu
- A DXC Technology bejelentette 2019-es második negyedévi pénzügyi eredményeit
- Befektetéstámogató szolgáltatásokat indít a Getronics
- A Cellum a délkelet-ázsiai térség tíz leggyorsabban növekvő fizetési techvállalata között van
- Az MKB Bank lett a 2018-as év FinTech Bankja
- 2018 harmadik negyedévében is kiváló eredmények a UPC Magyarországnál
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.