A Zyxel okosotthon megoldásokat is bemutatott a CES-en
Újdonságokkal teli standdal készült a tajvani Zyxel a múlt héten megrendezett Consumer Electronics Show (CES) kiállításra: az új LTE kültéri routerek és az okosotthon megoldások is versenyképes, „jövőbiztos” technológiát kínálnak a szolgáltatók számára idén.
Hipergyors vezeték nélküli hozzáférés a rosszul lefedett, távoli helyeken is
A Zyxel most bemutatott, új termékei között szerepelt az LTE7480 LTE-A Pro Kültéri Router, is, ami lehetővé teszi a hálózat üzemeltetőknek, hogy költséghatékonyan biztosítsanak nagysebességű kapcsolatot az ügyfelek számára. A Zyxel kibővített vezeték nélküli szélessávú portfolióját is bemutatta, melyben szerepelt egy többsávos LTE kültéri router és az elosztott antennarendszer (DAS) is, ami a beltéri lefedettséget hivatott növelni a mobil hang- és adathálózatok részére.
Új szintre emelik az okosotthon megoldásokat
A vállalat emellett ismertette a Zyxel 10G-s üvegszálas gateway termékcsaládját, valamint a legújabb G.fast ügyféloldali berendezéseit (CPE) is. A Zyxel ezen kívül a 2019-re tervezett WiFi megoldások teljes portfólióját is prezentálta, melyek közül mindegyik rendelkezik az ipari sztenderdnek számító, nagysebességű és a teljes otthont lefedő EasyMesh képességekkel. Ezek a megoldások új szintre emelik az okosotthon kapcsolódásának és biztonságának integrációját a 802.11ax-el, az EasyMesh teljes otthon WiFi-vel, és az megbízható, erős biztonsági funkciókkal.
Első a biztonság, csak utána jöhet az üzlet
A Zyxel az új IoT biztonságról és a személyes adatokat védő átjáró szolgáltatásról is előadásokat tartott. Az átjáróba integrált átfogó és könnyen telepíthető biztonsági megoldás védelmet nyújt a hagyományos PC-k és mobileszközök, és az IoT készülékek számára (pl. okos termosztát), ami az egyre nagyobb mértékben összekapcsolódott családi életvitel egyik fontos eszköze.
„A Zyxel a 10G-s és WiFi 6-al rögzített vezeték nélküli CBRS CPE, valamint a kiberbiztonsági megoldásokkal is fejlődik, hogy még több lehetőséget nyújtson a hálózat működtetők, és ügyfeleik számára.” – mondta Treso Tamás, a Zyxel magyarországi vezetője. „A növekvő portfóliónk célja, hogy segítsük a szolgáltatókat üzletük fejlesztésében. A megoldásainkkal megadjuk nekik a lehetőséget az ügyfélbázisuk bővítésére rosszul lefedett vagy távoli területeken is.” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Szupergyors lefedettség az egész családnak
- Ismét rekordokkal zárt a világ legnagyobb tech show-ja
- Óriási magyar siker
- A HP lenyűgöző kijelzőkkel, PC megoldásokkal és biztonsági innovációkkal nyitotta a 2019-es CES-t
- A Samsung ismerteti a csatlakoztatott életmódról alkotott elképzeléseit
- „Mesterséges intelligencia egy még jobb életért”
- Dell innovációk a zökkenőmentes, intuitív használati élményért
- A HTC VIVE kibővített VR portfóliót, korlátlan szoftver hozzáférést és további tartalomgyártókat jelentett be
- Food innovation, avagy ellenséget muszáj találni…
- Két új izgalmas funkciót jelentett be a Panasonic a CES 2019 kiállításon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.