A Fujitsu uSCALE konstrukciója csökkenti a beruházási kockázatot
A „szolgáltatásként nyújtott IT” (IT-as-a-service) modell erősödő népszerűségére válaszul a Fujitsu mától bevezeti uSCALE finanszírozási konstrukciót, amely felhő jellegű szolgáltatásokkal fokozza a szolgáltatók reagálókészségét a változó ügyféligények kielégítése terén – úgy, hogy közben beruházási kockázatukat is csökkenti.
A uSCALE kétféle modell alapján, egyéni igényekre szabott szerződésekkel mérsékli a szolgáltató vállalatok infrastrukturális beruházásainak kockázatát. A szolgáltatók így rugalmasabban alkalmazkodhatnak ügyfeleik változó igényeihez, fokozhatják reagálókészségüket, hamarabb bevezethetik az új szolgáltatásokat, és ügyfeleik követelményeihez igazodva, gyorsabban skálázhatják kapacitásukat.
Egyre több vállalat áll át a kis eszközigényű (asset-light) működési modellre, amelynek lényege, hogy saját infrastruktúra megvásárlása és helyszíni üzemeltetése helyett telephelyen kívüli, hibrid és felhőkörnyezeteket vesznek igénybe. Az IDC arra számít, hogy 2022-re már csak a globális IT-infrastruktúraköltés 44%-át teszi majd ki a nem felhő jellegű IT-re fordított összeg.
A Fujitsu uSCALE konstrukciójával a szolgáltatók reagálhatnak a piaci viszonyok változására, és színvonalasabb kiszolgálást nyújthatnak ügyfeleinkek. A hagyományos modell szerint a szolgáltatóvállalatok – és ügyfeleik – működése a hardver- és szoftverinfrastruktúra rendelkezésre állásától és skálázhatóságától függ, ugyanakkor a digitális világban akár napi szinten is ingadozhatnak a szükségletek. Így a szolgáltatóvállalatok nehezen tudják tervezni a kapacitásukat és megtalálni az optimális egyensúlyt a növekedési lehetőségek kiaknázása és a beruházási kockázatok kezelése között úgy, hogy közben a szigorú SLA-kat is teljesítik és egészséges nyereségszintet tartanak fenn.
A Fujitsu új uSCALE megoldása jelentősen mérsékli ezt a kockázatot. Kétféle rugalmas kereskedelmi opciót kínál a skálázható IT-infrastruktúra bérlésére, így a szolgáltatóvállalatok reagálókészebben alkalmazkodhatnak az ügyféligényekhez. Az első modell növekedési forgatókönyvre épül, és azonnali igény szerinti kapacitásbővítést támogató puffert tartalmaz – ami különösen a tárkapacitás esetében előnyös. A másik modell korai kilépési lehetőséget kínál, 36 hónapos bérleti szerződéssel, és évről-évre hasonló szinten maradó bérleti díjakkal. Ez azt jelenti, hogy a szolgáltatóvállalat alacsonyabb kockázat mellett kínálhat ügyfeleinek új technológiákat és „as-a-service” megoldásokat.
„A szolgáltatóvállalatok megbízható partnereként, egyszerű és észszerű szemléletünkkel részben átvállaljuk tőlük a jövőbeni infrastruktúra-beruházás terhét. Rugalmas bérleti modellünk nagymértékben csökkenti a beruházás kockázatát, és jóval nagyobb reagálókészséget nyújt a szolgáltatóknak például ahhoz, hogy idő előtt visszaadják az eszközöket, ha vállalkozásuk nem nő a várt ütemben. A felhőalapú puffermodell másfelől azt is lehetővé teszi, hogy fogyasztásalapú fizetéssel, közmű-rendszerben bővítsék kapacitásukat, maximális rugalmassággal igazodva az ügyfelek igényeihez. Miközben a szolgáltatóvállalatok tovább haladnak az új üzleti modellek bevezetése felé vezető úton, hogy a jövő szolgáltatásintegrátoraivá váljanak, mindkét opciónk biztosítja számukra a tökéletesen stresszmentes működéshez szükséges kiváló infrastruktúrát” – nyilatkozta Ruediger Frickenschmidt, a Fujitsu EMEIA-régióbeli szolgáltatói üzletágért felelős vezetője.
Ár és piaci bevezetés
Mindkét uSCALE opció azonnal elérhető Belgium, Finnország, Franciaország, Németország, Luxemburg, Hollandia, Portugália, Spanyolország és az Egyesült Királyság területén. A Fujitsu az év során más Európai országokban is elérhetővé teszi a konstrukciót.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu SAP HANA-hoz fejlesztett infrastruktúrával támogatja az adatközpont korszerűsítését
- A Fujitsu RunMyProcess és az Okin BPS gyorsítják az IBM Notes digitális átalakulását
- A Fujitsu mesterséges intelligenciával alakítja át a vevőutat és fokozza a bolti hatékonyságot
- Mesterséges intelligenciával küzdenek az önkiszolgáló pénztáraknál elkövetett csalások ellen
- A Fujitsu komplett szolgáltatáskínálattal támogatja a nagyvállalatok átállását az AWS-platformra
- A Fujitsu szerint a többfelhős működés összehangolása kulcsfontosságú a gyors digitális átalakuláshoz
- A Fujitsu frissítette RunMyProcess platformját
- A munkavállalók szívesen javítanák munka-magánélet egyensúlyukat az MI segítségével
- A beszerzést is eléri a digitális forradalom
- 50 GB-os tárhely extra kedvezménnyel
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.