Profi kommunikációs kampánnyal a továbbtanulásért
A budapesti Lumiere Filmiskola professzionális marketing-kommunikációs kampánnyal hívja fel a figyelmet képzéseire. Az alapítók a filmes szakmában hiánypótló oktatásra vállalkoztak az iskola indulásakor. Céljuk, hogy olyan minőségi szakmai tudást adjanak a fiatalok kezébe, amivel valóban el is lehet helyezkedni a filmiparban. A tavaszi kurzusokra most összehangolt kommunikációs kampánnyal hívják fel a továbbtanulni vágyók figyelmét.
Megérkeztél a filmiparba! Ezzel a szlogennel hívják fel a figyelmet képzéseikre az iskola vezetői. A 2017-ben alakult Lumiere Filmiskola nem kevesebbet ígér, mint azt, hogy olyan szakmát ad a fiatalok kezébe, aminek helye, kereslete van a filmiparban.
– Természetesen nem ígérünk lehetetlent, hiszen nem lenne reális, ha azt mondanánk, hogy minden diákunk el fog tudni helyezkedni a szakmában. De azt igenis kijelenthetjük, hogy olyan filmes hiányszakmákra képezzük ki a hallgatóinkat, amikre nagy-nagy szükség van. – mondta el Salamon András DLA, Balázs Béla-díjas filmrendező, forgatókönyvíró, az iskola egyik alapítója.
A Lumiere többek között olyan szakokat indít a márciusban kezdődő szemeszter során, mint drón operatőr, scripter, vágóasszisztens, vagy akár a rendezőasszisztens, segédoperatőr, amelyekre nagy igény van a filmgyártásban. Magyarországon a kedvező körülmények, mint például az adóvisszatérítés, a képzett munkaerő és a világszínvonalon működő filmipari műhelyek óriási vonzerőt jelentenek a nemzetközi producereknek. Budapest az amerikai filmstúdiók kedvenc forgatási helyszínévé vált, lekörözve ezzel több európai nagyvárost. A hazai filmipar számára mégis komoly nehézséget jelent a súlyos szakemberhiány. Ezt a problémát felismerve alapította Salamon András két társával a Lumiere-t. Az iskolaalapító három filmes szakember: Incze Ágnes, Balázs Béla-díjas filmrendező, vágó, egyetemi oktató és producer, az Európai Filmakadémia tagja, Jávor Tamás, USA-ban élő, magyar származású fotográfus, producer és Salamon András DLA, Balázs Béla-díjas filmrendező, forgatókönyvíró, egyetemi oktató, az ELTE, az SZFE tanára.
A Lumiere-t annak a nyilvánvaló ellentmondásnak a kezelésére hozták létre, hogy – noha Budapesten forgatják, már Európához viszonyítva is, a legtöbb amerikai filmet – a filmszakmához elengedhetetlen területeken, mint pl. vágóasszisztens, produkciós asszisztens, scripter, segédoperatőr, mégis súlyos szakember hiány van. Ezen területek betöltésére egyre nagyobb szükség van, viszont képzésük a Lumiere Filmiskola megjelenéséig nem volt igazán megoldott. Vagyis az iskola egyszerre jelent képzést és szerencsés esetben elhelyezkedési lehetőséget is a fiatalok számára.
Ezt hivatott kommunikálni a Lumiere kampánya, amely nem a rózsaszínben ábrázolt hollywood-i álomvilágot jeleníti meg, hanem kőkemény, de annál izgalmasabb munkaként mutatja be a filmkészítést. A kreatív elemeken az egyes szakokra hívják fel a figyelmet, a social media felületeken látható kisfilmekben pedig az iskola diákjainak személyes beszámolóit láthatjuk arról, hogy mennyire hasznos volt számukra a képzés, egyrészt tanulási, másrészt elhelyezkedési szempontból.
A Lumiere Filmiskola áprilisig futó kampányának célja, hogy erősítse a Lumiere brandjét, szélesítse annak ismertségét és tovább növelje szakmai presztízsét. Az iskola, az indulása óta eltelt rövid idő alatt képes volt bizalmat építeni mind a szakmában, mind a továbbtanulók körében, ami bizonyítja a létjogosultságát. A 2019-es tavaszi kampány tovább szeretné erősíteni a már kialakult pozitív képet, illetve növelni szeretné a hallgatói létszámot. A kampány 2019. január és április között szólítja meg elsősorban online felületeken azokat a fiatalokat, akik érdeklődnek a filmipar iránt, és a szakmához kapcsolódóan szeretnének továbbtanulni, nem utolsósorban pedig elhelyezkedni a filmiparban.
Kampányelemek:
- Image film
- Plakátok
- a Lumiere social média felületei (Facebook, Instagram)
- Lumiere weboldala
- Google display, Google search
- PR kommunikáció (kulturális, és marketing szakmai oldalak felé)
- Események
- Lumiere Filmiskola nyílt nap (március 21.)
- early bird akció (10 % kedvezmény március 21-ig)
- diákok által készített, hajléktalanokról szóló közös dokumentumfilm vetítése
- image film forgatásról készült werkfilm promotálása
Az alkotók listája:
Megbízó: Lumiere Filmiskola
Kampány menedzser: Incze Ágnes
Művészeti vezető: Salamon András
Kreatív supervisor: Tóth Andrea, Gál László
Art director: Virág Zoltán Ales
Online média szakértő: Virág Levente
Image film szereplők: Sárközi Zsófia, Kerekes Vica, Gyabronka József
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- Nem agrármérnökök, hanem programozók kellenek a földekre
- Hivatalos digitális oktatási képzést nyújt pedagógusoknak a HiperSuli
- Elindult az első minősített, gyakorlatorientált innovációs képzés Magyarországon
- Beszámoló a Safer Internet Program 2018. évi oktatási eredményeiről
- Az egyetemi hallgatók harmada már átélte a kapunyitási pánikot
- Az E.ON remek hely a tanulásra
- Vállalati tréningekkel és tapasztalatai megosztásával kezdi a Codecool az évet
- További rekordot döntött az Educatio kiállítás
- Robotprogramozással újít a Vodafone és a Skool
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban
Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.
Factor 4: a legújabb UltiMaker 3D nyomtató gyártósorok támogatására
Az UltiMaker április 22-én bemutatta az UltiMaker Factor 4 új, ipari 3D nyomtatót, amelyet kifejezetten gyártóüzemi felhasználásra, a gyártósorok működési hatékonyságának és megbízhatóságának növelésére fejlesztettek. Az UltiMaker Factor 4 hazai bemutatójára az Ipar Napjain kerül sor a kizárólagos hazai forgalmazó, a FreeDee Kft. standján (A pavilon, 101F).
Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem
A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.
Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei
Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.
A Thermaltake bemutatja a háromféle GPU-elrendezést támogató közepes toronyházát
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkájának, CTE E600 MX közepes toronyháza fekete, hófehér és hortenziakék változatban is elérhető. A CTE E600 MX a CTE-sorozat legújabb kiegészítése, egy kétkamrás közepes toronyház, amely a Thermaltake innovatív CTE-kialakítását örökölte, ami a központi hűtési hatékonyság (Centralized Thermal Efficiency) rövidítése, és a kritikus alkatrészek magas szintű hűtési teljesítményének biztosítására összpontosít. Ráadásul a CTE E600 MX háromféle GPU-elrendezési lehetőséggel és cserélhető, kettős előlapi kialakítással rendelkezik, maximális rugalmasságot kínálva a felhasználóknak gépük testreszabásához.