Különleges európai partnermegállapodást írt alá az LG és a Ricoh
Új partnermegállapodást jelentett be az LG és a Ricoh Európában, melynek értelmében az LG megerősíti régóta fennálló kapcsolatát üzleti kijelzőinek egyik legfontosabb viszonteladójával.
A partnerség révén a vállalatok egyetlen megbízható, ám globális hátterű forrásból juthatnak hozzá az LG kristálytiszta képminőségű kijelzőihez, amelyek az okos tárgyalószobai megoldásoktól a digitális tartalomszolgáltató megjelenítőkig számos eszközben megtalálhatók.
A Ricoh kommunikációs szolgáltatási eszközportfóliójában kínálja az LG kijelzőit, beleértve a dél-koreai vállalat olyan piacvezető technológiáit, mint az UHD IPS megjelenítők és más különleges kijelzőmegoldások. Nemrégiben a Ricoh kommunikációs szolgáltatások üzletágának szakemberei is megkapták az LG-től azt a tanúsítványt, amely lehetővé teszi, hogy a saját fény kibocsátására képes OLED technológiával dolgozhassanak. Az LG kiterjedt kutatás-fejlesztési tevékenysége, valamint a Ricoh dizájn, szállítási és támogatási lehetőségei együtt biztosítják azt, hogy az ügyfelek könnyen hozzáférjenek a legfejlettebb kommunikációs technológiához.
„Ez a megállapodás tovább erősíti a Ricoh és az LG között régóta fennálló jó kapcsolatot, egyúttal tükrözi is közös innovációs törekvéseinket. Nemzetközi piaci jelenlétünk az LG csúcstechnológiájával együtt új utat nyit a digitális munkahelyek megteremtéséhez” — mondta David Mills, a Ricoh Europe vezérigazgatója.
„Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen megbízható partnerrel dolgozhatunk együtt, akivel közösen a leginnovatívabb kommunikációs megoldásokat nyújthatjuk ügyfeleinknek. A jövő mind a partnerség, mind az ügyfelek szempontjából komoly előnyöket tartogat” — tette hozzá Kyongho Kim, az LG Electronics európai üzleti megoldások részlegének elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- Intelligens ipari robotkarokat mutatott be az LG
- Az LG 16 terméke kapott díjat az egyik legismertebb dizájnversenyen
- Chat Botond segít az ideális LG televízió kiválasztásában
- Az LG legújabb okostelefonjai a mobilitás új korszakát hozzák el
- Az LG legújabb okostelefonja a képernyő rezgetésével erősíti fel a hangot
- 3D szelfikamerás okostelefont mutat be az LG és az Infineon
- Átlátszó OLED, hihetetlenül vékony LED kijelző és üvegre simítható fóliaképernyő az LG-től
- Az LG számos kategóriában több mint 140 díjat söpört be a CES-en
- Stratégiai együttműködésre lép az LG és a Landing AI
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.