SUSECON 2019: digitális átalakulás tetőtől talpig, adatközponttól a felhőig

forrás: Prím Online, 2019. április 10. 12:45

A szervezetek világszerte igyekeznek digitális alapokra helyezni működésüket, és így magas színvonalon kiszolgálni ügyfeleiket, akik elvárják, hogy bármikor és bárhonnan hozzáférjenek gyakran használt szolgáltatásaikhoz. Ennek megfelelően a digitális átalakulás volt a fókusztéma a SUSE legnagyobb éves rendezvényén, a SUSECON konferencián is, amelyet a múlt héten rendeztek meg Nashville-ben. A vállalat új megoldásai segítségével a cégek egyéni igényeiknek megfelelően modernizálhatják infrastruktúráikat, kihasználva a legfontosabb technológiák, köztük a legújabb hardverek, a felhőszolgáltatások és a konténerek előnyeit.

„Ügyfeleink egyre inkább olyan számítási megoldásokat igényelnek, amelyek a hálózat peremétől a felhőn át az adatközpontokig mindent lefednek. Ezért a SUSE célja, hogy technológiai határokon átívelő, egyszerűen bevezethető és üzemeltethető megoldásokat nyújtson a különböző számítási modellek támogatására. Több mint 25 éve érünk el üzleti sikereket a nagyvállalati Linux rendszerek szegmensében annak köszönhetően, hogy kiemelt figyelmet fordítunk a trendekre és vásárlóink elvárásaira. Természetesen törekszünk arra, hogy kínálatunkkal a legújabb ügyféligényeknek is teljes mértékben eleget tegyünk, beleértve a szoftveralapú infrastruktúra és az alkalmazások támogatását is” – hangsúlyozta Thomas Di Giacomo, a SUSE műszaki tervezésért, termékekért és innovációért felelős elnöke.

 

 

A SUSE új felhőmegoldásaival és alkalmazásokat támogató innovációival az ügyfelek saját elvárásaiknak és ütemezésüknek megfelelően alakíthatják át infrastruktúráikat.

 

A SUSECON ezekhez kapcsolódó legfontosabb bejelentései: 

  • Megjelent a SUSE nagyvállalati felhasználásra szánt OpenStack felhőplatformjának legújabb kiadása, a SUSE OpenStack Cloud 9. Ez az első olyan megoldás, amely egy márkanév alatt, egy kiadásban egyesíti a SUSE és a HPE felhőtechnológiáinak képességeit. Az OpenStack Rocky változatára épülő termék az új Cloud Lifecycycle Manager segítségével egyszerűbbé teszi a felhőszolgáltatások üzemeltetést, továbbá zökkenőmentes átállást kínál a HPE Helion OpenStack rendszerekről. Ezenfelül emelt szintű támogatást kínál az OpenStack Ironic megoldásához, amelynek segítségével a „bare metal” szerverek könnyen beüzemelhetők és konfigurálhatók egy adott feladatnak vagy felhasználási területnek megfelelően.
  • A nagyvállalati Linux rendszerek közül elsőként a SUSE Linux Enterprise Server érhető el a Microsoft Azure felhőben futó SAP HANA Large Instances infrastruktúrához. Az Azure-hoz kínált SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications egységes telepítési és felügyeleti képességeket nyújt az Azure környezetben, és speciális hardverkonfigurációkat biztosít a 0,5 TB-nál több memóriát igénylő SAP HANA feladatok végrehajtásához. A SUSE a Microsofttal együttműködve 60 TB memóriaméretig támogatja az SAP HANA környezetek kritikus fontosságú szolgáltatásait az SAP-alkalmazásokhoz optimalizált, stabil és megbízható SUSE Linux Enterprise Serveren keresztül.
  • A SUSE csatlakozott a Kubernetes hivatalos szolgáltató (KCSP) partnereinek köréhez. A KCSP-program tagjai garantáltan rendelkeznek a Kubernetes konténermenedzsment-eszköz megfelelő támogatásához szükséges tapasztalatokkal. A SUSE Cloud Application Platform és SUSE CaaS Platform megoldásokat használó nagyvállalatok így biztosak lehetnek abban, hogy kiemelkedően magas szintű támogatást és szolgáltatást kapnak. 
  • A SUSE mostantól támogatja a korábban „Cascade Lake” kódnéven ismert, második generációs Intel Xeon Scalable processzorokat. A SUSE volt az első nagyvállalati Linux-szállító, amely optimalizálta rendszerét az Intel Optane DC perzisztens memóriával futtatott SAP HANA-szolgáltatásokhoz. A második generációs Intel Xeon Scalable processzorokon, Intel Optane DC memóriában működő SUSE Linux Enterprise Serverrel a vállalatok jobban, gyorsabban és rugalmasabban, alacsonyabb infrastrukturális és felügyeleti költségek mellett tudnak kezelni nagyobb mennyiségű adatot.
  • Hamarosan elérhető lesz a SUSE Cloud Application Platform 1.4 alkalmazásszolgáltatási platform, amely a Kubernetes és Cloud Foundry technológiákat egyesítve egyszerűsíti a felhőalkalmazások kezelését. Ez az első olyan változat, amely teljes egészében Kubernetes-natív architektúrában biztosítja a Cloud Foundry Application Runtime megoldást, és az Eirini Projektnek köszönhetően még jobb együttműködést kínál a Kubernetes és a Cloud Foundry között. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05