Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez

forrás: Prím Online, 2019. április 10. 19:47

Még több piacvezető cég lett a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) tagja, a Coca-Cola Magyarország, a Henkel Magyarország, a Magyar Posta, a Nestlé Hungária, az MVM és a T-Systems Magyarország is csatlakozott a szervezethez. Az MMSZ egyre több nagyvállalatot tudhat az égisze alatt, az elmúlt egy évben az ügynökségi, a banki, a távközlési és az FMCG-szektor jól ismert szereplői kapcsolódtak be a szövetség munkájába. 

Számos cég ismeri fel a Magyar Marketing Szövetségben lévő lehetőségeket, ennek köszönhetően az elmúlt egy évben újabb piacvezető vállalatok csatlakoztak a szervezethez. Olyan neves cégek mellett, mint például az E.ON, a Mastercard, a Neckermann, az OTP Bank, a Provident, a Spar, a Supershop, a Szerencsejáték Zrt., és a Unicredit Bank mellett, az MMSZ új belépőként üdvözölhette soraiban a Coca-Cola Magyarországot, a Havas Media Hungary-t, a Henkel Magyarországot, az Index Kommunikációs Kft.-t, az EXIM Bankot, a Magyar Posta Zrt.-t, a Magyar Villamos Művek-et, a Nestlé Hungáriát, a Republic Group-ot, és nem utolsó sorban a T-Systems Magyarországot is. 

 

„Az MMSZ nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a tagjai számára személyre szabott fejlődési lehetőséget tudjon kínálni. Vannak, akik azért csatlakoznak a szövetséghez, mert a tagozatok munkájába szeretnének bekapcsolódni, vannak, akik egy szakmai közösség részévé szeretnének válni, és vannak, akik nagyszabású projektekben kívánnak részt venni. A szövetség hisz a projekt alapú működési modellben. A projektek számát tekintve a legaktívabb szakmai szervezet vagyunk. Minden évben sikeres programjaink vannak, ilyen például a Digital Masters – digitális marketing akadémia, a Marketing Summit Hungary, a Marketing Diamond Awards, az Országos Városmarketing Díj, „Az Év honlapja” pályázatunk, de ide soroljuk az idén bevezetésre kerülő szakértői platformunkat is, ami a marketing.hu oldalon lesz elérhető. Ezek mellett kiemelt figyelmet fordítunk további, tematikus edukációs programok szervezésére is" – mondta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. 

 

A Magyar Marketing Szövetség az idei évre is ugyanazt az elkötelezettséget és aktivitást ígéri tagjainak, partnereinek és az egész marketingszakma számára, mint ami az elmúlt években jellemezte. Továbbra is nagy hangsúlyt fog fektetni a minősítésekre és a tudásmegosztásra. 

 

A szövetség a tagsági bázisának további növelése érdekében szeretné felmérni, hogy azon iparági szereplők, akik még nem tagjaik a szervezetnek, mely projektekhez csatlakoznának a legszívesebben és milyen formában. Az alábbi linken érhető el egy tájékoztató anyag - kérdőívvel kiegészülve -, melyben bemutatják a szövetségben zajló munkafolyamatokat, és hogy az egyes projektekhez miként lehet csatlakozni.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül

A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron. 

2024. március 28. 13:27

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05