Sikerrel zárult a Charity Fest
A Budapest Bike Maffia által szervezett Charity Fest rekord számú látogatót vonzott, így az összegyűlt adományokból összesen 1.617.700 forint fordítható a három kiemelt szervezet, a BAGázs Közhasznú Egyesület, a Budapest Bike Maffia és a Tetovált Állatvédők Állatvédelmi Egyesület programjainak megvalósítására.
A Budapest Bike Maffia második alkalommal rendezte meg jótékonysági fesztiválját, a Charity Festet, ahol ismét megmutatkozott, hogy az összefogásnak mekkora ereje van. Az egész napos eseményen 50 önkéntes segédkezett, a főzőversenyen 24 főzőcsapat vett részt, akik 28 féle ételt készítettek, továbbá 33 civil szervezet mutathatta be a tevékenységét és 10 zenekar támogatta napközbeni és esti fellépésével az élménynapot. A látogatók adományaiból és az esti koncertjegyek megvásárlásából összesen 1.617.700 forint adomány folyt be.
A BBM a következő hetekben – a sok jelenleg is futó projektje mellett – azon dolgozik majd, hogy létrehozza azt a Szociális Szabadidőparkot, amelyet szállón élő hajléktalan emberek vehetnek igénybe, hogy méltó környezetben élhessenek. A park a lakók társas kapcsolatait erősíti és nagyban hozzájárul reintegrációjukhoz. A BAGázs Közhasznú Egyesület a Közös a játék, a Tetovált Állatmentők Állatvédelmi Egyesület pedig az EB Rehab programjaikra fordítják a szervezetenként kiosztható 538.900 Ft-ot.
„Gondolni sem mertük volna, hogy ennyi embert megmozgatunk a Charity Festtel és ennyi adomány összegyűlik. Jó volt látni, hogy az emberek érdeklődnek a civil szervezetek tevékenysége iránt és bízunk abban, hogy ez egy közösségi szemléletváltásnak a kezdete. Továbbá még azt is meg kell, hogy említsem, hogy a bogácsversenyből megmaradt ételek sem vesztek kárba. A BBM életmentő csapata 400 adag kiváló minőségű ételt szállított ki a hajléktalanszállókra. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani a szervezőtársaimnak és az önkénteseinknek a rengeteg munkáért, a résztvevőknek pedig a támogatásukért.” – nyilatkozta a Charity Fest kapcsán a BBM alapítója, Havasi Zoli.
Kapcsolódó cikkek
- Hírközlési labort adományozott az NMHH a győri egyetemnek
- Van programod hétvégére: Charity Fest!
- Fesztivállal nyit a siófoki Nagystrand
- CHARITY FEST – Az adományfesztivál
- Underground sztár dj-kkel erősít a Sound
- Hip-hop fronton erősít a SOUND
- Feszt!Eger, a magyar zenefeszt
- Televíziókat és professzionális orvosi monitorokat adományozott az LG Magyarország
- Támogasd az általad kiválasztott tanárt vagy iskolát
- Fehér bot napi rendezvény a Vakok Általános Iskolájában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.