Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb

forrás: Prím Online, 2019. szeptember 14. 09:04

Alig több, mint két hét múlva kezdődik a huszadik - jubileumi - Internet Hungary konferencia Siófokon a Hotel Azúrban, ahová a rendezők több mint 2500 résztvevőt várnak, hogy azután hét teremben két napon át több, mint 300 nagynevű előadó oszthassa meg tudását, tapasztalatait vagy akár - mint például Jordán Tamás színművész - játékkal kapcsolatos élményeit. Mert ez a konferencia (sok egyéb mellett) a játékról, játékosságról szól, amit az üzleti életben - kicsit szárazabban - gamification-nek neveznek.

A program sokrétűségét talán érzékelteti az alábbi "néhány" kiemelés a szekciókból, témakörökből: 

Future Hungary: Architektúrák változása

  • Fejlövések és tévhitek. Valóban jól látjuk, hogy miként változik a gazdaság, a kereskedelem, a média és nem utolsósorban a környezet? Miért keressük rosszul az internet növekedési potenciálját?
  • A sült galamb még mindig nem tud repülni.
  • Aranyhalak a halászlében. Még nem hagytad el a lehetőségeidet.
  • Gondolatkísérlet: Mi történhet, ha egy Homo Consumer felelőssé válik? Mi történhet, ha “kihal” a mostani “túlzott fogyasztással” működő emberfajta? Ha a környezettudatosság, a fenntartható fejlődés vírusszerűen elkezd terjedni, és az emberek abbahagyják a fölösleges fogyasztást. A válaszokat az előadásokban keressük. 

A homo ludens-től a robot sapiens-ig, avagy a játékos embertől a mesterséges intelligenciáig

  • Az intelligencia logikus játékai és a huncut oldala.
  • Az intuíció és a mesterséges intelligencia.
  • A bizonyosság és esetlegesség algoritmusa. 
  • Az intelligens média és a mesterséges intelligencia.
  • Az emberi intelligencia bővítése az IoT adatokból kivont ismeretekkel. 

Játékok közt szabad lenni

  • Játékosítás az üzleti életben.
  • Stratégiai játékok - harcászat és versenyelőny.
  • Az intelligens marketing.
  • Ahány ház, annyi játék.
  • Miénk ez a cirkusz: Játék és cinizmus. A szellemiség margójára. 

Lelkek csókja - Szenvedélyek játéka

  • Az illúziók birodalma: a siker kulcsa.
  • Itt a piros, hol a piros? Érzékszerveink becsapása.
  • Tanuld meg az élményadás művészetét!
  • A vágy (elő)játéka.
  • Szenvedély, függőség.
  • A versenyharcosok: szenvedélyből küzdők. 

Brand Hungary. Brandszerváltás: márkaőrök és márkák hangnemei

  • Mikor hagyhatja el önmagát a márka?
  • A reklámfogyasztó is ember.
  • Hittek a márkában: magyar márkák nőttek nagyra.
  • A hangnemváltások okai.
  • Szeretem, ha szidnak; addig is rólam beszélnek.
  • A provokáló marketing: a lenéző és sznob kommunikáció. 

Commerce Hungaricum - Kinyílt a világ

  • 6,5 millió ember hálójában, de 4 milliárd ember piacterén!
  • Vásárlók szabadsága. Ott vásárol, ahol olcsóbb - az USA-tól Budaörsig.
  • Nézz szembe az ármészárlással! A 100%-os árkedvezmény és társai.
  • Csinálj magadnak ünnepet, élénkítsd a forgalmadat! Black Friday és barátai.
  • Az utolsó láncszem: a contact man. Ügyfélszolgálatok és kézbesítők.
  • Az alternatív áruszállítók. - Mit vártok a piactól?
  • A legszínesebb piac: áruszállítás.

Legyen élmény a fizetés: a pénz alternatív útjai

  • A bankok fejlődési szakaszai a digitalizációs úton.
  • Hamarosan jön a pénzügyi liberalizáció. A piaci verseny kibontakozása vagy inkább valami más?
  • Figyeld, hova rakja a fogyasztód a megtakarított pénzét! Kezeld inkább te!
  • Mit tanulhatunk a Revolut sztoriból?
  • E-pénz, azonnali utalás, token és a one click payment.
  • Eldobod a bankkártyád?
  • A készpénzfétis hétköznapjai. 

Mestersége: reklámember

  • A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált.
  • Hogyan veszítsünk el egy ügynökséget 10 nap alatt?
  • Mad man vs Math man.
  • Az egyik kockás, a másik lila: a kreatív munkatársak nyomógombjai.
  • Lehet-e a marketingművészetet tudományos alapokon mívelni?  

Digitális hirdetési eszközök: fétisek igazsága.

  • Amikor az ész akar győzedelmeskedni az érzelmek és megérzések felett.
  • A homo consumer “adatszórása”. Én láttam, én végigkísértem az embert a vásárlói útján, miközben fogyasztóvá “emelkedett”.
  • Az Adatkirály megszületik! Az online és offline adatok regisztrálása és merge-ölése.
  • Gondolatkisérelt és protokoll felállatísa: Mit teszel ha kizártak a globálisok? Mondjuk pont a BlackFriday napján? 
  • A KPI-fétis (fél)istene: growth hacking és KPI!
  • Kampányológia: kinek kell a programmatic?
  • Krízismegoldások: protokollok felállítása, amikor a globálisok kizárnak.
  • Színpadon a Google shopping!
  • Egy ritka kampánycél: a konkurencia.
  • Buzzwordok nyomában: a konverziófétis.
  • Vizsgálat indul a multichannel, omnichannel és a one channel ügyében. 

6.5 millió honfitársunk szeretne szórakozni. (text, audio, audiovizuális)

  • Tudod, kivel szórakozz?! Ne égesd az időm! A média környezetvédelme.
  • Tartalmak eladhatósága.
  • A sorozatfüggők. A sorozatfüggők piaca.
  • A játék megjelenése a szórakoztatóiparban és a sajtóban.
  • A médiafogyasztó szabadsága – A pénz a legjobb indikátor. Arra költ…
  • Mitől lesz a content marketing piac?
  • Sorozatok varázsa.
  • Ne legyünk már álprűdek! Eladható tartalom az, amit meg is vesznek!
  • Tartsd tisztán a piacod! Gondolatok a brand safety-ről és más „influenzás” tartalomról.

Médiainnováció…  

  • “…és mire beértük az úttörőket, ők már tovább is mentek, tovább is fejlesztették piacukat.”
  • Megszoksz, vagy megszöksz. Az OTT minden nap kér egy szeletet a szalámidból.
  • Egy csodálatos barátság kezdete: lineáris programming és az OTT piac érdekeltségei.
  • Az OTT nyeresége: Te tudod, hogy naponta hány évnyi reklámot tolunk?
  • Reklámok és előfizetések.
  • Cherchez la femme! Content is the king, but data is the Queen!

Telekommunikáció: 

  • 100 éves tradíciók dőlnek a porba.
  • Az 5G az igazi 2G?
  • Magyarország 5  stratégiája.
  • Gigabit társdalom.
  • OTT killed the IPTV star? 

Data Hungary- A dataizmus kora

  • Alapozó workshop a Workshop bárban.
  • Paradigmaváltás: piackutatók és adattudósok.
  • Hogyan lehet az offline és online adatokat merge-ölni?
  • Mindenkinek máshogy van igaza: adatok értelmezhetősége.
  • Ahol nincs adat, ott teremtsd meg te és kereskedj vele! 

Az üzlet teste a pénz, lelke a játék. Üzlet és a játék jól megférnek egymás mellett.

  • A játék lelke valójában: flow, engagement és business.
  • Miért kell játszanunk Minden Áronnal?
  • A gamifikáció használata az üzleti előrejelzésben.
  • Játékok üzleti használata a kommunikációban, csoportkezelésben és a kereskedelemben. 

Ügyfélszolgálat, ami a brandhez tartozik

  • Játékos ügyfélszolgálati emlékek.
  • A Peer 2 Peer ügyfélszolgálatok.
  • A botok nem az ügyfélszolgálatok alternatívái.
  • Hogyan tudunk több tízezer embert botokkal mozgatni?

Élményszolgáltatás/Service design 

  • Mi a „túró” az a service design? 
  • Ébredés: a márkák kommunikációs csatornái.
  • Szerepjátékok a termék- és szolgáltatástervezésben.
  • Tesztelés nélkül piacra menni?   

Ember és cégvezetés: együttműködésben brillírozva

  • Nem leszek a játékszered.
  • Az együttműködések anatómiája.
  • Sok(k)ba van nekem az igazmondás. Az asszertív kommunikáció margójára.
  • Piti emberek eszköztárai.
  • Ki lett végül agilis? (Buzzwordök nyomában.)  

Influencer Tangó

  • Kivel szórakozzon az influencer?
  • Vak vezet világtalant? Miben áll a hitelességi játszma az influencerek világában?
  • A karizmatikus ember hitele.
  • Ki a tökéletes influencer?
  • Nostradamus mint az influencerek ősapja?
  • Top 5 influencer játék a közönség bevonására.
  • Unfair play. – Amikor botok és vásárolt követők pörgetik a számokat.  

S ha már játék, a konferencialátogatók is játszhatnak, a rendezők négy témában hirdettek versenyt:

Hatszavas (humoros, szatírikus) történetek  

  •  Környezetem “állatai”.
  •  Mondj el hat szóban egy játékkal kapcsolatos történetet

Közösségimédia-díj: Játsszunk együtt! 2 kategória

  • Társas-Játékok
  • Közösségi-kampányok

Legerősebb láncszem - ügyfélszolgálati díj. 

  • Az emberek, akiket szolgálunk, az emberek, akik szolgálnak. Mert az ügyfélszolgálat kétirányú!

Legyen élmény a fizetés! Szeressük a foghúzást

  • Az ekereskedők számára kiírt pályázat.

A konferencia részletes programja már olvasható az Internet Hungary honlapján, és regisztrákni is ott lehet. 

És még egy játék a közönségnek: a régi motorosok megírhatják első netes élményeiket (mit jelentett húsz éve az internet), amiből - ha a #20internethungary hashtaggel felraknak a Facbookra, instagramra, akkor - a szervezők csokorba gyűjik a legjobb történeteket! 
 
 
Ha eljössz október 1-2-án Siófokra, a jubileumi 20. Internet Hungary konferencián képbe kerülhetsz, merre tart ma az online világ, mik az aktuális trendek.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Világdöntőben az ELTE programozói

A kontinensviadal bronzérmeseként az Informatikai Kar csapata képviselheti hazánkat az ICPC programozói versenyen 2024 szeptemberében Kazahsztánban.

2024. április 19. 09:44

Magyar cégek férhetnek hozzá Európa legnagyobb innovációs hálózatához

A magyar innovációs ökoszisztéma megerősítését zászlójára tűző Nemzeti Innovációs Ügynökség (NIÜ) partnerséget kötött az Európai Innovációs és Technológiai Intézet (EIT) Health hálózattal, amelynek célja az európai polgárok egészségesebb jövőjének előmozdítása az egészségügyi innováció támogatásán keresztül. Az együttműködés fontos mérföldkövet jelent az egészségügyi innovációval foglalkozó magyar vállalkozások számára, hiszen az EIT Health InnoStars kiterjedt hálózatához való hozzáférés kaput nyit számukra az európai partnerekhez és rajtuk keresztül az európai és nemzetközi piacokhoz.

2024. április 9. 13:20

Közel háromezren vettek részt a PlayIT-n

Nagysikerű rendezvénynek, a PlayIT-nak adott otthont a Széchenyi István Egyetem: az országos gamerexpóra közel háromezren látogattak ki. Az esemény minden korosztályt megmozgatott és az egész család számára szórakozást kínált, a campus több helyszínén várták a gaming és az e-sport iránt érdeklődőket.

2024. március 31. 14:29

Eldőlt, hogy kik képviselik Magyarországot a Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpián

Két magyar csapat jutott tovább a Szíriában megrendezésre kerülő Nemzetközi Informatikai Csapat Diákolimpiára (IIOT). A világverseny nemzeti előválogatójaként szolgáló Kódkupát március 10-én rendezte meg a Neumann Társaság az Algo Pro Club és a Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium együttműködésével. A hiánypótló csapatverseny nagy hangsúlyt helyez a csapattagok közötti kooperációra, ami a vállalati munkakultúrára is felkészíti a fiatalokat.

2024. március 20. 16:03

MI festőrobot szórakoztatta a nézőket a Magyar Ifjúsági Robot Kupán

Az előző évek közkedvelt versenyszámaival, így többek közt a robotszínházzal, robotfocival és a menekítő robotok mérkőzésével zajlott le a 17. Magyar Ifjúsági Robot Kupa (MIRK) Nyíregyházán. A versenyt a Neumann Társaság megyei szervezete, a Nyíregyházi Egyetem és a Magyar Robot Kupa Alapítvány szervezésében, a Neumann Társaság kiemelt szakmai támogatásával bonyolították le.

2024. március 12. 19:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09