A GEFCO újrafelhasználható konténereiben szállítják az Airbus repülőgépalkatrészeit is

forrás: Prím Online, 2019. november 24. 10:08

A GEFCO, a multimodális ellátási lánc megoldások globális szereplője megállapodást kötött az Airbus-szal, hogy a globális piacvezető repülési és űrkutatási vállalat működése, ellátási lánca még zöldebbé és környezettudatosabbá váljon. A GEFCO több mint 30 éves tapasztalattal rendelkezik az újrafelhasználható csomagolások terén. Erre a tudásra építve az Airbus fokozatosan lecseréli eldobható, nem újrahasznosítható csomagolóanyagait, környezettudatos, újrafelhasználható és összecsukható konténerekre. Az együttműködés bizonyíték a két vállalat elkötelezettségére a legszigorúbb környezetvédelmi előírások irányába, mindemellett az új megoldás a légiközlekedési szektor hatékonyságának javulásához is hozzájárul.

 

Újrahasznosítható csomagolás a GEFCO technológiájával

2019 januárja óta a GEFCO szervezi és szállítja az alkatrészeket az Airbus európai beszállítóitól a vállalat 10 összeszerelő üzemébe, mindezt a szállító vállalat újrahasználható csomagolási megoldásaira építve Franciaország, Németország, Spanyolország és az Egyesült Királyság területén. A projektbe bevont több mint 30 ezer szállítóeszközzel az Airbus szeretné kiterjeszteni a fenntartható megoldásokat minden európai beszállítójára és telephelyére.

 

Az újrafelhasználható csomagolás lehetővé teszi az Airbus számára, hogy ellátási láncában jelentősen csökkentse az eldobható csomagolóanyagok mennyiségét, valamint az utakon lévő teherautók számát is, mivel az összecsukható dobozok és konténerek használatával optimalizálható a szállító autók kihasználtsága. Ez a megközelítés egybeesik a repülési ágazat jelentős átalakulásával, amely megköveteli a vállalatoktól, hogy folyamatosan javítsák logisztikai teljesítményüket, miközben megfelelnek magas környezetvédelmi előírásoknak is. 

 

 

Átfogó csomagolási megoldások a teljes ellátási láncban 

A GEFCO 6 csomagoláskezelő központja dolgozik napi szinten az újrafelhasználható csomagolások rendelésén, gyűjtésén, berakodásán és szállításán világszerte. Az Airbus szintén együttműködik a GEFCO eszközaudit szakembereivel is, hogy képezze az operatív munkában résztvevő csapatait a csomagoláskezelés terén, valamint megismertesse őket a NETBOX használatával. A NETBOX egy kifejezetten a konténerek mozgásának követésére létrehozott informatikai rendszer, amely valós idejű szállítási információkat nyújt a szakembereknek. Az Airbus beszállítói emellett további képzéseken is részt vehetnek, amelyek segítik a fenntartható csomagolási megoldásokra történő áttérést. 

 

 

A GEFCO humán- és technológiai erőforrásai révén a legmagasabb nyomonkövethetőségi standardokat kínálja az Airbus számára, annak érdekében, hogy az fokozhassa ellátási láncának kontrollját és hatékonyságát, miközben elősegíti a cég folyamatainak fejlesztését a teljes iparágban. 

 

Emmanuel Arnaud, a GEFCO értékesítési és marketing vezetője, valamint elnökségi tagja elmondta: „Nagyon büszkék vagyunk, hogy elnyertük az Airbus bizalmát. Örömmel bocsátjuk rendelkezésükre egyedi, újrafelhasználható csomagolási tapasztalatainkat ennek az ambiciózus projektnek a megvalósításához. Nemzetközi szakértői hálózatunk és kimagasló üzemeltetési tapasztalatunk - különösen az autóiparban - lehetővé teszi számunkra, hogy magabiztosan, partneri megközelítéssel vállaljuk ezt a kihívást, összhangban a „Partners, unlimited szlogenünkkel.”

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05