Jó ütemben halad az Audi Hungaria napelemparkjának telepítése
Terv szerint haladnak a telepítési munkálatok az Audi Hungaria és az E.ON közös projektjében, amelynek eredményeként Európa legnagyobb, épületen kialakított fotovoltaikus rendszere épül az Audi Hungaria két logisztikai központjának tetején.
Az egyik épület 80 000 négyzetméteres tetőfelületén már valamennyi napelem a helyére került, ez több mint 20 000 egységet jelent. A projekt következő lépcsőjeként megkezdődött a másik 80 000 négyzetméternyi tetőfelület beépítése is.
A 36 000 napelemből álló, 12 megawatt beépített csúcsteljesítményű (MWp) naperőműpark az év végén kezdi meg működését, a jövőben évente több mint 9,5 GWh energiát fog termelni. Ez az energiamennyiség 5 000 háztartás éves energiaszükségletének felel meg. A megújuló forrásból megtermelt zöld áramnak köszönhetően mintegy 6 000 tonnával kevesebb szén-dioxid jut a levegőbe.
Video a munkálatokról: http://audiportal.hu/newseditorv2/dc/22/dc22b65c-130c-4e34-b24b-937a9daf0400.mp4
Kapcsolódó cikkek
- Magyar művész nyerte a Berlini Fényfesztivál fődíját
- Díjat nyert az E.ON EnergiaKaland programja
- Új elektromos töltőpontokat adott át Szolnokon az E.ON
- Díjazta az E.ON a legjobb hazai fenntarthatósági kezdeményezéseket
- Sikerrel zárult az 8. Iskolakezdés együtt! segélyakció
- Megérkeztek az első napelemek az Audi Hungariához
- Zöld oázis a Balaton Sound-on
- Az ABB digitális megoldásait használják a bajor gazdák
- Az E.ON segítségével frissítik az országos madárvédelmi térképet
- Új tanulmány: 2045-re az autók akár 100%-a elektromos lehet Németországban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.