Karácsony alkalmából köszöntötte ösztöndíjasait a Waberer’s
A Waberer’s International Nyrt. immár harmadik alkalommal szervezett karácsonyi programot a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) közreműködésével támogatott tanulóknak.
December 17-én a Waberer’s harmadszor, ezúttal a KultCaféban szervezett ösztöndíjasainak karácsonyi beszélgetős délutánt, ahol a gyerekeket a Szépség és a szörnyeteg - Varázslatos Karácsony című rajzfilmmel is szórakoztatta.
A program ajándékosztással zárult, az ajándékcsomagokat Erdélyi Barna, a Waberer’s vezérigazgató-helyettese és Edvi Péter, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat elnöke adta át.
„Örömmel köszöntöttük új és régi ösztöndíjasainkat karácsony alkalmából, hiszen nagyon fontos számunkra, hogy személyesen is tartsuk a kapcsolatot azokkal a gyerekekkel, akik kiemelkedő eredményeiknek köszönhetően részt vesznek a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattal közös oktatási programunkban. Visszajelzéseik segítenek bennünket abban, hogy ösztöndíjprogramunkat továbbfejleszthessük. Öröm számunkra, hogy havonta hozzájárulhatunk és támogathatjuk a gyerekek tanulmányait.” – mondta Erdélyi Barna vezérigazgató-helyettes.
A Waberer’s éves ösztöndíjpályázatára olyan tanulók jelentkezhetnek, akik az általános iskola első és második osztályát befejezték, tanulmányi átlaguk 4,5 fölött van, és családjukban az egy főre jutó havi jövedelem nem haladja meg a 46 ezer forintot. Kezdetben néhány diák részesült ösztöndíjban, ma már 30 tanuló kap havonta – a tanéven kívül is – 25-25 ezer forintot, ami hozzájárul például a különórák, szakkörök vagy a tanszerek finanszírozásához. A jó tanulmányi eredmények megtartása esetén a programban részt vevő diákok egészen az első diploma megszerzéséig részesülhetnek a támogatásban.
A cég 2007-ben indította útjára ösztöndíjprogramját, mellyel jól tanuló, hátrányos helyzetű diákokat támogat havi ösztöndíjjal. A vállalat azzal a céllal hozta létre a programot, hogy akár az egyetemi tanulmányaik befejezéséig támogasson kiváló eredményeket elérő, ám hátrányos szociális helyzetű gyerekeket, fiatalokat. A legfiatalabb Waberer’s-ösztöndíjas 8, legidősebb 19 éves. Az előző tanévben végzett az első egyetemista ösztöndíjas, aki a Corvinus Egyetemen szerzett diplomát.
Kapcsolódó cikkek
- MKB Karácsonyi Gyermekgála
- Biztonságos Internet Nap 2020
- Cél a káros digitális tartalmak csökkentése
- Befejeződött a X. Nemzetközi Médiakonferencia
- „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra” - konferencia
- Pályázati felhívás kisiskolásoknak
- 50 hátrányos helyzetű, jól tanuló diákot támogat az MNB
- A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat beszámolója
- Országos ösztöndíjpályázat gyerekeknek
- „Milyen kérdést intéznék a miniszterekhez, ha képviselő lennék?”
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.