Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung

forrás: Prím Online, 2020. március 26. 14:17

A Samsung a járványügyi védekezés megkönnyítése érdekében bővíti a garanciális mobilkészülékeihez kötődő szolgáltatásait. A vállalat számára kiemelten fontos a felhasználók egészsége, ezért több intézkedése mellett kiterjeszti a vevőszolgálat működését március 25-től, egészen visszavonásig, ahogy a járványügyi helyzet megkívánja. Az új lehetőségek között elérhető lesz telefonos ügyintézésen kívül a mobilkészülékek ingyenes el- és visszaszállítása. 

Az új szolgáltatásokat minden garanciális Samsung mobiltermék tulajdonosa kérheti a vállalat Ügyfélszolgálatától, így a hatóságok ajánlásait betartva, otthonról is elintézhetik a készülékek javítását. Amennyiben a felhasználók problémájára a Távoli Segítségnyújtás nem talál megoldást, az otthonuk kényelméből kérhetik a meghibásodott mobileszköz biztonságos elszállítását és szervizelését. 

 

A felhasználók a vállalat szállító partnerével való egyeztetés után otthonukból elszállíttathatják a mobilkészüléküket, amelyet használatra készen és fertőtlenítve kapnak vissza, miután a Samsung szakemberi elvégezték a szükséges javításokat. Az új szolgáltatással elkerülhető a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát. 

 

„Célunk, hogy minden helyzetben az elérhető legjobb szolgáltatást nyújtsuk a felhasználóknak, így partnereinkkel együttműködve szeretnék megkönnyíteni és biztonságosabbá tenni a mobilkészülékek garanciális javítását is – mondta el Kunos Balázs, a Samsung Magyarország alelnöke. – Jelen helyzetben a digitális eszközök használatán nagyobb hangsúly lehet, éppen ezért felkészültünk arra, hogy széleskörű támogatást nyújtsunk felhasználóinknak a készülékek karbantartásában is.”

 

A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai a https://www.samsung.com/hu/support/  weboldalon és a 06 80 726 7864 telefonszámon érhetők el. 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

2023-ban harmadjára ért el platina minősítést a Bridgestone

A Bridgestone EMEA (Európa, Közép-Kelet és Afrika régió) ismét megkapta a platina minősítést a neves fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis által. A szervezet 2023-ban már a harmadik egymást követő alkalommal nyerte el az EcoVadis legmagasabb besorolását, amivel a Bridgestone EMEA az EcoVadis által világszerte 220 iparágban értékelt 130 000 vállalat legjobb 1 százalékba került.

2024. április 15. 16:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09