Díjmentes 100 perc a kiemelten veszélyeztetett korosztály számára a Vodafone-tól

forrás: Prím Online, 2020. április 5. 12:36

A Vodafone Magyarország szeretné ügyfeleit támogatni a koronavírus miatt kialakult helyzetben, ennek részeként a leginkább veszélyeztetett korosztály számára, a 65 éves és annál idősebb, feltöltőkártyás ügyfeleinek plusz 100 perc díjmentes lebeszélhetőséget biztosít. A szolgáltató április 6-án éjféltől minden érintett ügyfele számára automatikusan aktiválja a kedvezményt. Kifejezetten ennek a korosztálynak segít a feltöltőkártyás adategyeztetési kötelezettség felfüggesztése is, amit már márciustól megszüntetett a Vodafone Magyarország.

A szolgáltató adatai szerint a 65 éves és idősebb korosztály tagjai jellemzően rövidebb hanghívások segítségével tartják a kapcsolatot szeretteikkel a mostani nehéz időszakban. Az április 6. éjféltől automatikusan aktivált kedvezményt kifejezetten az ő kommunikációs szokásaikat figyelembe véve alakította ki a Vodafone Magyarország. A belföldi irányba felhasználható díjmentes 100 perc lebeszélhetőséget az aktiválást követően 90 napig tudják felhasználni az érintett ügyfelek, akiket SMS-ben értesít a szolgáltató.

 

Emellett a Vodafone már korábban felfüggesztette a feltöltőkártyás ügyfeleket érintő kötelező adategyeztetést a veszélyhelyzet végéig, mivel az idősebb korosztály nagy része tapasztalatok szerint ezt főként személyesen intézi. A hírközlési törvény szerint a feltöltőkártyás adategyeztetésre legkésőbb az eredeti szerződéskötési dátum egy éves évfordulójáig lenne lehetőség. A határidő elmulasztása a feltöltőkártyás előfizetés törlésével járna, a mostani helyzetben azonban a Vodafone Magyarország elsőként jelentette be, hogy az NMHH-val egyeztetve eltér ettől a folyamattól. Ez azt jelenti, hogy adategyeztetés elmulasztása nem fogja hátrányosan érinteni az ügyfeleket és senkinek nem fogják emiatt kikapcsolni az igénybe vett szolgáltatást.

 

A Vodafone Magyarország továbbra is arra kéri ügyfeleit, hogy ha tehetik, maradjanak otthon, ügyintézésre pedig használják a telefonos vagy online felületeket. Az általános ügyintézésre továbbra is a My Vodafone applikációt javasolja a szolgáltató a hatékonysági és biztonsági szempontokat szem előtt tartva. Az online ügyintézésre való átállás megkönnyítése érdekében a szolgáltató kialakított egy dedikált felületet az összes tudnivalóval, ahol szöveges és videós tájékoztatást is biztosít az ügyfeleknek.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05