Kommunikáció a világjárvány alatt
Beszéljünk!
Elemeztük az átlagos keresési lekérdezések számát az üzenetküldő ügyfelek körében, a kevésbé ismert és a jelentősebb szolgáltatóknál is, mint a Google, Microsoft, Facebook, Rakuten vagy a Line Corporation.
Kommunikáció a világjárvány alatt
Európa vezető szolgáltatója vitathatatlanul a WhatsApp lett, amely 22 országban lett a legkeresettebb üzenetküldő alkalmazás. A WhatsApp vezető szerepre tett szert Európa szerte, Portugáliától és Spanyolországtól, Svájcon és Olaszországon keresztül, Csehországig és Németországig. A WhatsApp iránt megnövekedett érdeklődés robbanásszerű növekedését láthatjuk még Oroszországban, Törökországban és Romániában is.
14 országban a Zoom alkalmazást választották a legnépszerűbbnek. Az alkalmazás iránti fokozott érdeklődés elsősorban az északi országokban (Norvégia, Svédország), néhány balti országban (Észtország, Litvánia), valamint Ukrajnában és Moldovában tapasztalható.
Másfelől, kiderült, hogy a magyarok a jó öreg Skype-ot választották a legtöbben a kapcsolattartásra, ami nagy népszerűségre tett szert Szlovákiában és Lengyelországban is.
A Skype-hoz hasonló Viber és Microsoft Teams csak 4 országban nyerte el az emberek tetszését, főleg a Balkáni államokban. Microsoft Teams Bulgáriában lett a legnépszerűbb, a Vibert Belorusz területen választották a legtöbben és Dánia volt az egyedüli, ahol a Google Meet alkalmazást preferálták.
A keresés módszertana és források
A kutatás 19 üzenetküldő alkalmazás keresési lekérdezéseinek az összehasonlításán alapult, amik lehetővé teszik a videó hívást. A történeti adatokat a Google Keyword Planner szolgáltatta.
Forrás: Picodi.com
Kapcsolódó cikkek
- Mennyiért neteznek a felhasználók világszerte?
- Online vásárlás Magyarországon
- NMHH: Nagy lendületet vett tavaly a 4G-s mobilinternet
- Black Friday 2018 Magyarországon – miről árulkodnak a számok?
- Ingyen wifi teszi boldoggá a magyar okoskütyühasználót
- Tízből kilenc magyarra veszély leselkedik az interneten
- Minden második gyerek veszélynek van kitéve a neten
- Gyakrabban nyaralnak külföldön az egyedülállók
- Online okoskodó CSOK-osok változtatják meg az építőipart?!
- Évnyitó az interneten: Iskolakezdés az e-kereskedelemben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak
A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.
Ezek voltak a legnépszerűbb helyek és személyek az online médiában 2023-ban
Politikusok, sportolók, hazai és külföldi hírességek szerepelnek a leggyakrabban említett nevek között, amelyek megjelentek az online médiatérben 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 93 népszerű médiafelület – televíziós csatornák, újságok, rádiók honlapjai, valamint hírportálok, közösségimédia-felületek, fórumok és blogok – elemzésével azt vizsgálta, kik álltak a hírek és a közbeszéd fókuszában, valamint azt is, hogy hazánk és a nagyvilág helyszínei közül melyek szerepeltek a legtöbbet.
Factor 4: a legújabb UltiMaker 3D nyomtató gyártósorok támogatására
Az UltiMaker április 22-én bemutatta az UltiMaker Factor 4 új, ipari 3D nyomtatót, amelyet kifejezetten gyártóüzemi felhasználásra, a gyártósorok működési hatékonyságának és megbízhatóságának növelésére fejlesztettek. Az UltiMaker Factor 4 hazai bemutatójára az Ipar Napjain kerül sor a kizárólagos hazai forgalmazó, a FreeDee Kft. standján (A pavilon, 101F).