Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését

forrás: Prím Online, 2020. június 3. 12:13

Az elmúlt két évben NKFI pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét a Clementine, a hazai piac vezető adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító cége. A közel 180 millió forintos projekt eredményeként Cassandra rávilágít az ügyfélinterakciók rejtett, de hasznos információtartalmára, racionalizálja a call centerek napi működését, lehetővé teszi a működési és fenntartási költségek csökkentését, hozzájárul az ügyfélszolgálatok által nyújtott szolgáltatás minőségének javításához, támogatja az operátor kollégák szakmai fejlődését, és javítja az ügyfélélményt.

A technológiai fejlődés az elmúlt időszakban vitathatatlanul átalakítja a szolgáltató szektor ügyfélszolgálatainak működését is, hiszen egy algoritmusokkal felvértezett, fejlettebb mesterséges intelligencia képes ellátni a széleskörű szaktudást igénylő, ugyanakkor repetitív, magas monotonitás-tűrést igénylő munkaköröket is. Egy ilyen gépi asszisztens az interakciók valós idejű és mindenre kiterjedő feldolgozása révén alkalmassá válik nem csupán az operatív munka automatizált támogatására, hanem a vezetői döntésekhez szükséges adatok értelmezésére és értékelésére is. 

 

„Az elmúlt 15 évben számtalan innovatív megoldással léptünk piacra, tevékenységünk szakértői lettünk a telekommunikációs, biztosítási és banki ágazatokban, ismerjük a problémákat, kihívásokat. Így merült fel egy olyan gépi intelligencia fejlesztése, amely megoldást nyújt az ügyfélszolgálatok esetleges hiányosságaira. Az általunk fejlesztett, Cassandra névre keresztelt megoldás egy felhő alapú valósidőben működő gépi intelligencia, amely komplex adat- és szöveganalitikai, valamint természetes nyelvi feldolgozási (Natural Language Process = NLP) technológiákat használva teljes körű támogatást ad a call centerek működtetéséhez” – nyilatkozta Körmendi György, a Clementine ügyvezetője.

 

Ez a fáradhatatlan központi robotasszisztens széleskörű iparági specifikus szakismeretekkel rendelkezik, mindig mindenre emlékszik, így a legkülönfélébb problémákkal lehet fordulni hozzá. Szociálisan kellően érzékeny ahhoz, hogy felismerje az elégedetlenség legapróbb jelét is, ráérez az ügyfelek igényeire, könnyen megtalálja velük a közös hangot, és hasznos tanácsokkal segíti kollégái munkáját.

 

„Cassandra paradigmaváltást hozhat az ügyfélszolgálatok működésébe, hiszen automatizálja és robotizálja a folyamatokat, miközben hatékonyan tudja segíteni az adott vállalatnál dolgozók munkáját. A felhő infrastruktúrában működő platform könnyen integrálható a már működő rendszerekkel is, így gyorsan implementálható bármilyen folyamatba. Büszke vagyok arra, hogy szakértelmünkkel és a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal támogatásával nem csak egy új piacképes terméket hoztunk létre, hanem új kutató-fejlesztő kollégákkal is bővült a csapatunk” – tette hozzá Körmendi György. 

 

A 2020. március 31-én zárult, közel 180 millió Ft-os projekt 118 845 079 Ft NKFI vissza nem térítendő támogatásból valósult meg. 

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

2024. április 25. 16:31

Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz

Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.

2024. április 25. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50