A Huawei 2020 első negyedévében jelentős növekedést ért el a hordozható okoseszközök piacán
A leszállított viselhető okoseszközök – okosórák, okoskarkötők – száma 2020 első negyedévében globálisan elérte a 72,6 milliót, amely 29,7 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez képest – közölte negyedéves jelentésében az International Data Corporation (IDC) kutatócég. A jelentés szerint a Huawei megtartotta magas piaci részesedését, a vállalat által leszállított viselhető okoseszközök száma a tavalyi év első negyedévéhez képest 62,2 százalékkal nőtt.
Az okosórák piacán tarolt a Huawei
Miközben az okosórák piaca 2020 első negyedévében 7,1 százalékkal csökkent globálisan a tavalyi évhez képest – az év első három hónapjában összesen 16,9-millió készüléket szállítottak – addig a Huawei érdemben növelni tudta forgalmát. A vállalat továbbra is a második legnagyobb gyártó a piacon, az első negyedévben leszállított 2,6 millió okosóra 118,5 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbival összehasonlítva. A Huawei így az egyetlen olyan vállalat a piacon, amely ebben a termékszegmensben több mint 100 százalékkal tudott növekedni.
Az IDC jelentése szerint a Huawei növekedése az erős online jelenlétnek és a kiskereskedőkkel fenntartott szoros kapcsolatnak köszönhető. A kínai piac mellett a vállalat sikeresen teljesített az európai, latin-amerikai és más ázsiai piacokon is.
2020 első negyedévében a Huawei világszerte elindította az új HUAWEI WATCH GT 2 okosórájának forgalmazását. A vállalat karon viselhető okoseszközeit folyamatosan optimalizálja; ennek köszönhetően a Huawei okosórák kiemelkedő minőséget nyújtanak a fitnesz és az egészségügyi funkciók területén, a legújabb szériában már a véroxigén-szintet mérő funkciója is megjelent, a termék ennek köszönhetően is pozitív visszajelzéseket kapott a piacon.
Mindemellett, a Huawei a jövőben is igyekszik tovább gyorsítani az 1+8+N termékstratégia fejlesztését – az 1 az ökoszisztéma központi elemeit, az okostelefonokat, a 8 a további kiemelt termékkategóriákat; így az okostévéket, táblagépeket, okosórákat, PC-ket, okos vezeték nélküli fülhallgatókat, autós telematikai rendszereket, okoshangszórókat és az okosszemüvegeket, az N pedig a tágabb ökoszisztéma elemeit jelenti –, amelynek köszönhetően a felhasználók minden élethelyzetben használhatják majd a vállalat eszközeit. A stratégián belül az okosórák kiválóan illeszkednek a stratégiába, hiszen fitneszfunkcióik mellett hasznos egészségügyi adatokat is szolgáltatnak használóik számára.
Kapcsolódó cikkek
- Új Huawei Watch frissítések érkeztek
- Megérkeztek a Huawei új notebookjai Magyarországra
- A HONOR elindítja a HONOR Academy programsorozatát
- Még a járvány sem fogott ki a szerelmeseken
- A Huawei bemutatta új aktív zajszűrős fülhallgatóját
- Új Huawei-tabletek jönnek Magyarországra
- Tiszta elektromos eszközökkel a jobb egészségért
- A Watch GT 2e száz edzésmóddal és továbbfejlesztett egészségfigyelővel érkezik
- A szülők háromnegyede félti gyermekét az okoseszköz-függőségtől
- Hétfőtől kapható a Honor legújabb okosórája
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.