Az e-mobilitás mellett kampányol az ABB és Green.TV

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 11. 09:42

Egy hónappal az Elektromos Járművek Világnapja előtt, amelynek célja világszerte az e-mobilitás megünneplése, arra kérik a felhasználókat, tegyenek online ígéretet arra, hogy a következő járművük elektromos hajtású lesz.

Az ABB és a Green.TV által kezdeményezett, idén először megtartandó Elektromos Járművek Világnapja világszerte az e-mobilitás ünnepe lesz. Az elektromos járművek jelenlegi és leendő vezetőire fókuszáló Elektromos Járművek Világnapja kezdeményezés célja, hogy a felhasználók jobban megismerjék az e-járművek előnyeit, és reflektorfénybe állítsa az e-járművek térnyerésének fontosságát.  

 

Az Elektromos Járművek Világnapja kezdeményezés stábja arra kéri majd a járművezetőket, hogy tegyenek online vállalást, miszerint a következő járművüknek elektromos hajtású gépkocsit vásárolnak. Ezek a vállalások kézzelfogható módon bizonyítanák, hogy az Elektromos Járművek Világnapja miként ösztönzi az elektromos járművek döntő szerepének elismerését a fenntartható közlekedés előmozdításában.  

 

Frank Muehlon, az ABB E-mobilitási Infrastruktúra-megoldások globális üzletágának vezetője így nyilatkozott: „Az ABB Energetika divíziója a zéró kibocsátást célzó küldetéséhez hűen, elkötelezett amellett, hogy mindenki számára tisztább és zöldebb társadalmat alakítsunk ki. Az Elektromos Járművek Világnapja rávilágít arra, hogy szükség van az elektromos járművek szélesebb körű használatára, és reményeink szerint lökést ad majd annak a világméretű mozgalomnak is, amely támogatja a kibocsátásmentes közlekedés jövőbeni térnyerését.”  

 

 

Az e-mobilitás terén globális piacvezető ABB elkötelezett a szektoron belüli innováció további erősítése, valamint az elektromos járművek szélesebb körű elfogadásának támogatása mellett.  Az egyedülálló villamosítási szakértelemmel rendelkező ABB már több mint 14 000 DC villámtöltőt értékesített a világ több mint 80 országában. Az ABB a fenntartható közlekedési megoldások nemzetközi elterjesztésében szerzett érdemeiért nemrég vehette át a Global E-mobility Leader 2019 díjat. 

 

Ade Thomas, a Green.TV médiavállalat alapítója így nyilatkozott: „Azt szeretnénk, hogy az Elektromos Járművek Világnapja ráirányítsa a figyelmet az éghajlatváltozással és a levegő tisztaságával kapcsolatos sürgető kérdésekre, illetve a világnapon mindenkit arra kérünk, hogy kötelezze el magát e-jármű vásárlása és vezetése mellett, amivel hozzájárul a fenntartható jövő eléréséhez.”

 

Az Elektromos Járművek Világnapját szervezők együttműködnek más partnerekkel és az e-mobilitási szektor vezető szereplőivel is, hogy az EV Világnapot egy nemzetközi e-mobilitási mozgalommá fejlesszék.   

 

Az Elektromos Járművek Világnapja további partnerei között található az e-járműveket és ezekhez kapcsolódó technológiát gyártó Mahindra Electric Mobility, az elektromos járműveket gyártó Polestar, az Egyesült-Királyság hat legjelentősebb energetikai cége közé tartozó SSE, valamint az elektromos járműveket gyártó kínai cég, a NIO is.   

 

Tegyen Ön is fogadalmat, és látogasson el a következő weboldalra: www.worldevday.org/ev-pledge.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel

Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.

2024. március 27. 19:13

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05