Termékcsomagokkal segítik a Horeca-szereplőket

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 19. 18:56

Éttermeket, kávézókat és szállodákat segít ismert márkák által felajánlott termékcsomagokkal a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozata. Az augusztus folyamán zajló program keretében az összeállított csomagokat Pest megyei vendéglátó-egységeknek és hoteleknek juttatják el, ehhez kapcsolódóan pedig kommunikációs tevékenységgel is támogatják az érintett szereplőket. A cél a koronavírus és a nyomában jelentkező turisztikai visszaesés hatásainak enyhítése.

Horeca támogató projektet indít a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozata, hogy segítse a koronavírus járvány és az ennek nyomában jelentkező visszaesés miatt nehéz helyzetbe kerülő vendéglátókat és szállásadó szereplőket. A programban a Magyar Marketing Szövetség, valamint annak Horeca és Event tagozatának tagjai vesznek részt. A kezdeményezésben olyan jól ismert márkák vállaltak részt, mint az Alpro, a Heineken, a Kotányi, Nestlé, a Pek-Snack, a Pepsi, a Szentkirályi és a Theodora ásványvizek, a Viwa, valamint a csomagok összeállítása és kiszállítása révén a METRO áruházlánc. A project szervezését szintén az MMSZ és a tagozat tagjai, a www.menteshelyek.hu csapata végezte, a project kommunikációját a KNK PR segíti, a project szakmai támogatója a Trade magazin.

 

Termékek és kommunikáció

Az egyes márkák termékeiből összeállított csomagokat a programhoz kapcsolódó METRO áruházlánc Pest megyei Horeca egységeknek juttatja el. A megcélzott támogatandó szereplők a Covid által legérintettebb területeken működő fővárosi és Pest megyei kávézók, cukrászdák, szállodák és „kantinok”. Minden kategóriából 20-20 egységet támogatnak a projekt során a csomagokkal. A program augusztus során zajlik, vagyis a hónap végéig a támogatott éttermek, kávézók és hotelek megkapják a csomagot.

 

Nehezített pályán

„A jelenlegi helyzetben a Horeca egységek támogatása fontosabb, mint valaha. Most azért fogtunk össze, hogy ne maradjon el a nyár, akkor sem, ha kevesebb a turista, így ezzel a csomaggal szeretnénk hozzájárulni a Covid kihívásainak csökkentéséhez” – mondta el a kezdeményezésről Bódi Krisztina a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozatának vezetője, hozzátette: „a hazai Horeca ágazat régóta kiváló munkát végez, amelyet az elmúlt hónapokban sajnos rendkívüli mértékben megnehezített a koronavírus-helyzet. A gazdasági jelentőségében és az ország pozitív megítélésében is komoly szerepet játszó szektor megsegítése szakmai és erkölcsi kötelességünk.”

 

Hiánypótló kezdeményezés 

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Horeca és Event tagozata a szektor minél hatékonyabb marketingtámogatására jött létre februárban, szándékai szerint összefogva a vendéglátásban és szálloda- valamint a rendezvényiparban működő vállalkozásokat.

 

A turizmus a nemzetgazdaság egyik legnagyobb szektora, amelynek a – koronavírus megjelenéséig - jelentős és kedvező hatása volt a magyar gazdaságra is. A GDP-ben való részesedése a közvetlen és közvetett (multiplikátor) hatással együtt mintegy 10 százalékot tesz ki, és közel 500 ezer embernek ad munkát. A szektor ráadásul évek óta növekedést élt meg, tavaly novemberben a vendégéjszakák száma éves alapon 4,8 százalékkal, az árbevétel 10 százalékkal nőtt a kereskedelmi szálláshelyeken. Az ehhez kapcsolódó Horeca szektor szintén fejlődésen ment keresztül, ugyanakkor ezt nem követte a szegmens aktív kommunikációja. Az idén létrejött Horeca és event tagozat ezen kíván javítani munkájával, amelynek különleges jelentősége van a mostani helyzetben.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán

Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.

2024. április 18. 19:41

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09