November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
Összesen mintegy száz termékkategória több százezer darab terméke lesz elérhető az Extreme Digital Black Friday-én, 2020. november 13-án. A vállalat várakozásai szerint a járványhelyzet ellenére is jelentős érdeklődésre számít, ezért a “karanténspecifikus” akciók mellett megnövelt szerverkapacitással várja a rohamot a www.edigital.hu oldalon.
2020 a hetedik év, amelyben az Extreme Digital jelentős árengedményeket kínáló fekete pénteki akciót szervez vásárlói számára. A járványhelyzet eleve katalizátorként hatott az online értékesítésre, így a Black Friday során is megnövekedett érdeklődésre számít az Extreme Digital, amelyre a webáruházának megnövelt kapacitásbővítésével és a terhelés kezelését célzó online beengedőrendszerrel készül.
Idén a megszokott sikerkategóriák (tévé notebook, háztartási kis-, és nagygépek) mellett a karanténhelyzethez igazodva tisztítószerek, higiéniai eszközök és egyéb drogéria termékek, gamer eszközök, szépségápolási, fogyasztási cikkek, barkácseszközök és szerszámok is a fekete pénteki árengedmények fókuszában lesznek november 13-án, de minden népszerű termékkategóriában kínál majd árengedményt a vállalat.
“Bár tavasszal, az első hullám alatt sok hazai háztartásban hozták előre nagy értékű vásárlásokat, idén valószínűleg a korábbi években megszokottnál is többen fognak karácsonyi ajándékot vásárolni a Black Friday-en, hogy így is tudjanak spórolni” - mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-ügyvezetője.
Az Extreme Digital az idei fekete péntek során is minden tőle telhetőt megtesz a rendelések gyors és biztonságos kiszolgálásáért. A tavaszi tapasztalatok nyomán a vállalat arra számít, hogy november folyamán újból népszerűbbé válik majd a termékek kiszállítással való rendelése a személyes, szaküzletben történő átvételnél. Idén már a saját üzemeltetésű Easybox csomagautomatákba is lehetséges lesz a kompakt méretű Black Friday-es rendelések teljesen érintésmentes átvétele: ezek jelenleg 41 budapesti helyszínen működnek, számuk az év végéig eléri majd a 100-at.
A 2020. november 13-i Black Friday-en az online hiteligénylést leszámítva minden szokásos funkció elérhető lesz a www.edigital.hu-n, ugyanakkor utólagos, szaküzletben történő ügyintézés révén a fekete pénteki termékek hitelre való megvásárlása is megoldható lesz.
Aki a lehető leggyorsabban szeretné átvenni a fekete pénteki rendelését, annak bolti átvételt érdemes választania, mert így 5 napon belüli garantáltan hozzáférhet a termékhez. A bolti átvétel biztonságosságáról az Extreme Digital a járvány első hulláma óta bevezetett biztonsági intézkedések révén gondoskodik. Kis méretű csomagok esetén 1-8 napon belüli kiszállítást, nagy méretű csomagok esetén 1-10 napot vállal az Extreme Digital a fekete pénteki rendelésekre.
Kapcsolódó cikkek
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
- A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.