Okosotthon központ a Hörmann-tól

forrás: Prím Online, 2020. december 19. 18:43

A Hörmann új lendületet ad az intelligens otthonok számára: az új, Hörmann homee Brain, Smart Home központtal kényelmesen és rugalmasan vezérelhetők a Hörmann ajtók, kapuk és rádiós vevőegységek, és szükség esetén kiegészítő rádiós technológiával is működik. A Hörmann termékek a már bevált Hörmann BiSecur rádiós rendszerrel működtethetők.

A Smart Home megoldások ideális esetben az összes eszközt hálózatba kapcsolják egymással, melyek aztán egyszerűen és kényelmesen, egyetlen rendszerrel vezérelhetők. A valóság azonban gyakran másképp néz ki: a Smart Home termékek különböző rádiós protokollokkal rendelkeznek és mindegyik saját alkalmazást használ.  

 

Az áttekinthetőség megőrzése és az alkalmazás egyszerűsítése érdekében ezért szükség van egy központra, mely független a használt technológiától és az összes eszközzel képes kommunikálni. A Hörmann egy ilyen megoldást kínál a homee rendszerrel. A rendszer moduláris felépítésű, így bármikor rugalmasan bővíthető. Rádión kommunikál az összes Hörmann meghajtással, azaz garázskapu-, udvarikapu- és beltéri ajtómeghajtással, valamint a házbejárati ajtók zárjaival, rádiós vevőegységgel ellátott elektromos eszközökkel és más Smart Home technológiák olyan eszközeivel, mint pl. riasztórendszerek, árnyékoló berendezések és fűtőtest-termosztátok. 

 

 

A rendszer központi egysége a Hörmann homee Brain Cube, egy fehér, kézreálló kocka WLAN kapcsolattal, mely a házon belül bárhol elhelyezhető. A fehér báziskockára ráhelyezhetők más színű kockák, az igénytől és az egyedi Smart Home kiviteltől függően. Ezek a kockák többféle rádiós protokollal rendelkeznek, mint pl. ZigBee, EnOcean vagy Z-Wave. A Hörmann homee Brain Cube az összes rádiós protokollt tartalmazza; ugyanakkor a már meglévő Hörmann kapuk, ajtók és rádiós vevőegységek is működtethetők vele. Ezenkívül a Smart Home központ kompatibilis az Alexa, Google Home és Siri hangsegéddel is.

 

A Hörmann homee telepítése végtelenül egyszerű: a báziskockát az áramhálózatra csatlakoztatjuk, a Hörmann homee appot feltelepítjük a táblagépre vagy az okostelefonra, az eszközt beállítjuk és kész is. 

 

 

A Hörmann BiSecur rádiós rendszerrel vezérelhetők a Hörmann kapuk, ajtók és rádiós vevőegységek. Mivel ez kétirányúan működik, az eszköz aktuális állapota is lekérdezhető. Így a felhasználó például lekérdezheti, hogy a kapu nyitva vagy zárva van-e – és ezt a világban bárhonnan megteheti. A bővített funkciói révén a Hörmann homee felváltja az eddig a BiSecur rádiós rendszerrel működtetett BiSecur Gateway-t és a BiSecur appot. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05