Higiéniai innováció a CES-en
Januárban, az első virtuális CES kiállításon az LG Electronics (LG) bemutatja új InstaView Door-in-Door hűtőszekrényeit, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal és formatervezési újításokkal szolgálják a felhasználók kényelmét. A korábbi modelleknél nagyobb üvegpanelt kapott a 2021-es hűtők InstaView Door-in-Door rendszere, a fokozott higiénia érdekében a beépített vízadagolóban az LG UVnano technológiája kapott helyett, a konyhai tevékenységet pedig az InstaView hangfelismerési technológia teszi még komfortosabbá.
A kényelmi funkciói miatt világszerte kedvelt LG InstaView Door-in-Door hűtőszekrényt tovább tökéletesítették 2021-re. Az InstaView Door-in-Door technológia lényege, hogy a hűtő belseje láthatóvá válik, ha kettőt koppintunk a készülék ajtajának átlátszó üvegfelületén, miközben a dupla ajtós megoldás csökkenti a hideglevegő-veszteséget azáltal, hogy nem kell a teljes ajtót kinyitni ahhoz, hogy kivegyük a leggyakrabban használt termékeket — ezek kényelmesen elérhető helyen, a külön nyitható elülső ajtóban kapnak helyet. A 2021-es, stílusos színezettüveg-ajtó tökéletes kiegészítése az elegáns és esztétikus InstaView Door-in-Door hűtőszekrény rozsdamentes acél kialakításának. Ráadásul, mivel a hűtő üvegablaka 23 százalékkal nagyobb, mint a korábbi modelleké, az új modellekben még jobban látható a készülék belsejének tartalma.
Az LG új hűtőszekrényébe beépítették a vállalat UVnano technológiáját is, amely a fény erejét kihasználva könnyedén és hatékonyan tartja higiénikusan a vízadagolót. A vállalat először 2017-ben bemutatott prémium vízadagoló termékeiben az UVnano óránként egyszer működésbe lép, hogy eltávolítsa akár a baktériumok 99,99 százalékát a hűtőszekrény vízadagoló csapjáról. Ha a felhasználók még nagyobb biztonságra vágynak, maguk is aktiválhatják az UVnano funkciót egyetlen gombnyomással.
A 2021-es CES legjobb innovációinak járó Best of Innovation díj nyerteseként az LG InstaView hűtőszekrény a hangfelismerés segítségével teszi a konyhában töltött időt még produktívabbá és kényelmesebbé. A vásárlóknak többé nem kell bajlódniuk a hűtő ajtajának kinyitásával, ha éppen tele van a kezük, hiszen egyetlen hangparanccsal kinyithatják azt. Az LG interaktív hangfelismerő technológiája azt is lehetővé teszi, hogy a hűtőszekrény képernyőjére kérjük le az aznapi programunkat vagy azon ellenőrizzük a jég- és vízadagoló állapotát. Az Amazon Dash Replenishment funkcióval pedig a hűtő képes automatikusan megrendelni olyan fogyóeszközöket, mint például a vízszűrők, ha tulajdonosuk összekapcsolja Amazon-fiókját az LG ThinQ alkalmazással.
Az InstaView termékcsalád minden modellje az LG LINEARCooling és DoorCooling+ rendszereivel érkezik, melyek bizonyítottan képesek sokáig frissen tartani az élelmiszereket. A LINEARCooling minimalizálja a hőmérséklet-ingadozásokat, amely az ételromlás legfőbb okozója. A DoorCooling+ lényege pedig, hogy az ajtó felső részébe helyezett nyílásból érkező erőteljes hideg levegő egyszerre akadályozza meg a meleg levegő beáramlását az ajtó kinyitásakor és hűti a hűtőszekrény teljes belső terét.
Az LG Craft Ice technológiája, amely tavaly debütált a gyártó franciaajtós InstaView hűtőszekrényeiben, 2021-ben a Side-by-Side InstaView hűtőszekrényekbe is megérkezik. Az LG Craft Ice rendszer két hüvelykes átmérőjű, lassan olvadó jéggömbjei remekül mutatnak az italokban, miközben a hagyományos jégkockáknál tovább hidegen tartják őket.
„Meglepetésként ért minket, hogy az LG készülékek ebben a nehéz évben is ilyen népszerűek voltak" — mondta Lyu Jae-cheol, az LG Electronics háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „A vásárlók egyre növekvő érdeklődését látva tovább dolgoztunk innovatív megoldásainkon, hogy 2021-ben is izgalmas termékekkel jelentkezhessünk.”
A termékek és egyes funkciók elérhetősége régiónként változhat. Az LG 2021-es InstaView hűtőszekrény-termékcsaládja az LG virtuális kiállítóterében, a január 11-én kezdődő CES 2021 kiállításon tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG és a Magna közös vállalkozást jelentett be
- Mobillal vezérelhető LG vízmelegítő
- UV-fénnyel fertőtlenítő robotot mutatott be az LG
- Rekordmennyiségű díjjal ismerik el az LG termékeit a 2021-es CES-en
- Digitális kijelzőként is szolgáló automata ajtót fejleszt az LG és az Assa Abloy
- 4+1 tipp, amivel az otthoni munkakörnyezetünk igazán inspiráló lehet
- Az LG szervezeti átalakításokat jelentett be
- 5 tipp a tökéletes online benyomásért
- Az LG és az Xbox együttműködésével valóra válnak a játékosok álmai
- Magyarországra is megérkezett az LG WING okostelefon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.