Már a járvány utáni időszakra készülnek fel az eMAG vásárlói
2021 első két hetében még a karácsonyihoz hasonló forgalom zajlott, sokan az ajándékba kapott pénzből ekkor szerezték be az új tévét vagy okostelefont. E közben azonban már a járvány utáni korszakra is készülnek a vásárlók, amit a szobabiciklik, futópadok és elliptikus trénerek kiugró forgalma jelez.
A pandémia hatására 2020-ban a korábbinál egészségtudatosabbá váltak a magyar emberek. Ez a hatás az eMAG Magyarország forgalmában is érzékelhető: 2021 január első két hetében még a szájmaszkok eladását nem számítva is tizenkétszeresére nőtt az egészségügyi, gyógyászati termékek száma 2020 januárjához képest (a maszkokkal együtt pedig tizenkilencszeres az eladott darabszám). Idén januárban mintegy 24-szer annyi táplálékkiegészítőt és orvosi eszközt rendeltek az eMAG.hu-ról tavaly januárhoz képest, míg a kézfertőtlenítők és szájmaszkok forgalma több mint 500 százalékkal emelkedett.
Bár januárban szezonális okokból is a szokásosnál népszerűbbek a fitnesz-, és sporteszközök, idén ezek forgalma is jelentősen emelkedett, mivel 233 százalékkal múlta felül a 2020 első két hetében tapasztaltat. Mindez azt sugallja, hogy az ajándékba kapott pénzt vagy utalványt a vásárlók nagyobb hányada költi el valamilyen, az egészség védelmét szolgáló termékre.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Évet értékelt az Extreme Digital
- Már több mint 30 ezer rendelést szolgáltak ki az easybox csomagautomaták
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- A Mammutban nyitotta meg második üzletét az eMAG
- Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
- Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.