Vendéglátóhelyeknek előnyös TV szolgáltatást indít a Vodafone
Minden eddiginél korszerűbb, a hazai szálláshelyek igényeire szabott televíziós szolgáltatást indított a Vodafone Magyarország. A jogtiszta tartalmakat biztosító Panzió TV és Hotel TV csomagok keretében az ügyfelek széles műsorkínálatból válogathatnak, és a csatornakiosztást akár szobánként eltérően, az általános vendégigények alapján is összeállíthatják.
A Vodafone 2020 őszén széleskörű és változatos kínálatot hozott létre turisztikai partnerei számára. A korábban Üzleti TV néven ismert szolgáltatásokat a vállalat a Panzió TV konstrukcióba vezette át, a korábban is létező Hotel TV csomagokat pedig kibővítette. A szolgáltató célja, hogy olyan portfóliót hozzon létre, amiben minden szálláshely megtalálja a jellegének, méretének és vendégkörének megfelelő ajánlatokat. Mind a Panzió TV, mind a Hotel TV csomagok akár szobánként eltérően is igénybe vehetők.
Változatos csatornakiosztás
A Panzió TV Small csomagban 41 televízió- és 3 rádiócsatorna, a Medium csomagban pedig 67 televízió- és 3 rádiócsatorna kínálatát élvezhetik az ügyfelek, így a legtöbb vendég az otthon is megszokott tartalomkínálattal találkozhat.
A Hotel TV mini, basic és pro programcsomagjai 8, 45 és 68 televízió- illetve 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, ennek köszönhetően a szállásadó könnyedén vendégei igényeire szabhatja a csatornaválasztékot. A szolgáltatás keretében idegennyelvű csatornák is elérhetők a Hotel TV Külföldi és Hotel TV Külföldi Extra csomagokban, ami előnyös lehet a más országokból érkező vendégeket rendszeresen fogadó szálláshelyek számára.
Szórakozás a szálláshely egész területén
A Vodafone a csoportos televíziózás élményét is biztosítja a vendégek számára: a közösségi terekbe válaszható Hotel TV Public Standard és Pro csomagok 20, illetve 35 televízió- és 3-3 rádiócsatornát tartalmaznak, hogy az aulák, társalgók, bárok vagy szórakoztató helyiségek se maradjanak jogtiszta tartalom nélkül. A Hotel TV szolgáltatások használatához a vállalkozásoknak nem szükséges minden szobában médiaboxokat elhelyezniük, a csatornák optikai vagy mikro kábeleken keresztül jutnak el a megfelelő helyiségekbe.
A hazai szálláshelyeknek szóló ajánlatokról az ügyfelek az alábbi linken tájékozódhatnak.
A Vodafone Magyarország elkötelezett a magyar turisztikai iparág iránt, ezért a vendéglátók digitalizálódását segítő termékek és szolgáltatások bevezetése mellett támogatóként részt vesz a február 1-jén, a FEB1 Backstage néven, online formában megtartott Turizmus Évadnyitó Gálán.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Csoport 20 millió eurót fektet a digitális készségek és oktatás fejlesztésébe világszerte
- Újabb rekordot döntött a mobilinternetezés 2020-ban
- Érkezik a discovery+ előfizetéses streamingszolgáltatása
- A Vodafone kisméretű SIM kártyái tavaly több mint másfél tonna műanyagtól óvták meg a bolygót
- Jövő évtől új csatornákkal jelentkezik a UPC Direct
- A Vodafone és a Delta közösen segíti a vállalkozásokat a technológiai forradalomban
- HD csatornákkal bővült a DIGI kínálata
- Elsöprő sikerrel ért véget a Vodafone Alapítvány virtuális kihívása
- Székesfehérváron is elindította 5G szolgáltatását a Vodafone
- Kisállat-nyomkövetővel készül az ünnepekre a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.