Már több mint egymilliárd hirdetést adtak fel a Vaterán
A Vaterán 2021. január 12-én, Győr-Moson-Sopron megyéből adták fel az egymilliárdodik hirdetést, amelynek tárgya egy BMW 328-as modellje volt. A húszéves online piactéren indulása óta több mint 93 millió darab terméket adtak el csaknem 248 milliárd forint értékben, melyek nagyobb hányada kelt el fix áron, mint online aukció keretében.
A Vatera 2000. november 20-ai indulása óta összesen 4,6 millió fiókot regisztráltak az oldalon: a felhasználói táborban 56 százalékos részesedésükkel a férfiak némileg felülreprezentáltak, a női regisztráltak aránya 44 százalék.
Az egymilliárdodik vaterás hirdetést 2021. január 12-én adták fel Győr-Moson-Sopron megyéből, a hetedik legaktívabb régióból a Vaterán, ami egyébként egy BMW 328-as oldtimer jármű 1:87-es méretarányú modellje volt.
Érdekesség, hogy míg a Vaterát sokan online aukciós oldalként azonosítják, az elmúlt húsz évben jóval több (több mint 63 millió darab) fix áras termék fogyott az online piactéren, mint aukció keretében kínált (kevesebb mint 30 millió darab). Az összes eddigi eladás alapján a könyvek a legnagyobb számban eladott termékek a Vaterán, míg a Gyűjtemény alkategória a második legnépszerűbb, amelyben a numizmatikától kezdve a bakelitlemezeken át egészen a szalvétakollekciókig egy sor érdekes tárgy megtalálható.
Ezek a termékek fogytak a legnagyobb számban a Vaterán az elmúlt 20 évben:
1. könyv
2. gyűjtemény (bélyeg, szalvéta, lemez stb.)
3. ruházat
4. mobiltelefonok
5. zene (a hanghordozók mellett kották is)
“A vaterázók számára oldalunk napjainkban az óriási kínálattal, az eladók és vásárlók érdekeit egyaránt szolgáló értékelési rendszerrel, a biztonságos adásvétellel és a Vaterafutár kedvezményes árú szállítási lehetőségével fonódik össze. A Vatera az elmúlt években jelentősen megújult: kinézete mellett működésében is sokat változott, például a piactéren az eladó és vevő közötti ingyenes telefonos egyeztetés lehetősége is elérhetővé vált” - mondta el Szanitter Áron, a Vatera vezetője a hirdetési mérföldkő elérése kapcsán.
Az elmúlt húsz évben a legtöbb (több mint 1,8 millió darab, az összes 51 százaléka) hirdetés Budapestről érkezett, a második legtöbb Pest megyéből (közel 450 ezer darab, 13 százalék), a harmadik legaktívabb térség pedig Heves megye (több mint 164 ezer hirdetés, 5 százalékos arány), amelytől csak minimálisan maradt le Bács-Kiskun megye több mint 161 ezer darab hirdetéssel (amellyel szintén 5 százalék körüli a részesedése).
Kapcsolódó cikkek
- Többet szánunk idén az iskolakezdésre
- Vatera segítség a COVID-19 elleni küzdelemhez
- Közösen gyűjt adományokat a Vatera, a Meska.hu és a Foxpost
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Szárnyal az ipari aukciók világa
- Az ár vagy a környezettudatosság miatt veszünk használt cuccot?
- Így vásárolunk iskolakezdéskor
- Újra hódít a bakelit
- Pókember verhetetlen, Garfieldot viszont mindenki szereti
- Nyilvános aukció lebonyolításáról döntött az OTT-ONE
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.