Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
Talán már most is, de a közeljövőben biztosan beszélhetünk az ügyfélszolgálatoknál az ügyfélélmény fontosságáról. A szakemberek predikciói azt vetítik előre, hogy az ügyfélélmény válik az egyik legnagyobb prioritássá, ugyanis ez nem csak a jó megítélést, hanem az ügyfélmegtartást is nagymértékben segíti.
A jövőben az ügyfélszolgálati munkatársak merőben más típusú igények elé lesznek állítva. A repetitív jellegű munkákat a modern technológia elvégzi és számukra sokkal fontosabb és összetettebb feladatok várnak. A front office-ban dolgozók a könnyű IT, FM, HR kérdéseken túl már a szolgáltatás minőségére, és az ügyfélélményre fognak fókuszálni.
Készen kell állni a felhasználók közötti interakciókra, ahol egymást segítve, kiegészítve kutatják a válaszokat. Óvatosnak kell lenni és folytonos lekövetést igényelnek ezen interakciók, hiszen a felhasználók között akad olyan is, aki tévesen válaszol meg kérdéseket. Összességében a jövő ügyfélszolgálata máshogy fog kinézni, mint ahogy azt mi most látjuk.
Amennyiben kíváncsi Ön is, hogy a szakemberek miként is képzelik el a jövő ügyfélszolgálatát, csatlakozzon Ön is az IIR Magyarország által szervezett Digitális Call Center konferencia résztvevői köréhez. A rendezvény részletes programját és előadói körét megtekintheti az alábbi linken.
Kapcsolódó cikkek
- Jövő héten tartják az első magyar okosotthon-konferenciát
- AgiCon All-Stars konferencia
- Robbanás előtt az online építőanyag kereskedelem
- „Rákattant” az Apple a magyar startupra
- Utak és lehetőségek a digitális oktatásban
- Hogyan maradhatnak szerethetők a munkahelyek a járványügyi helyzetben?
- Újraindítás helyett újragondolás
- Internet Hungary 2020: soha nem látott felelősség a telekommunikációs szektoron a COVID válság miatt
- think.BDPST: A technológia a fejlődésünk motorja, de fontos a megfelelő szabályozás is
- Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lányok Napja az ELTE Informatikai Karán
Az ELTE Informatikai Kar ismét szeretettel várja az érdeklődőket a Lányok Napjára, ahol bemutatják, milyen izgalmas és kreatív feladatok várnak a jövő informatikusaira, és miért érdemes lányként ezt a pályát választani.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.