Közel 8 millió maszkot vettek egy év alatt az eMAG-nál
Tavaly novemberben fogyott a legtöbb szájmaszk az eMAG-nál, de a harmadik hullám nyomán bevezetett maszkviselési kötelezettség hatására március végére megdőlhetnek a korábbi eladási csúcsok az eddigi trendek alapján. Az FFP2-es és az egyszer használatos szájmaszkokból egyaránt az ötven darabos kiszerelés a legnépszerűbb, de az eladások jelentős részét az ennél kisebb kiszerelésben elérhető, mosható textilmaszkok teszik ki.
2020 márciusa, a koronavírus-járvány első hullámának kezdete óta az eMAG Magyarországnál közel 8 millió darab maszkot adtak el - különböző kiszerelésű változatokban összesen közel 600 ezer csomagban. Az eMAG.hu webáruházban gazdára talált maszkok 87 százalékát a cég Marketplace partnerei értékesítették. A fennmaradó 13 százalékot, vagyis több mint egymillió maszkot (FFP2 és egyszer használatos maszkokat) az eMAG Magyarország maga értékesítette.
Idén márciusban megdőlhet az eddigi maszkeladási rekord
A második hullám beköszönte és fekete pénteki akciók együttes hatására havi szinten eddig 2020. novemberében vásárolták a legtöbb maszkot az eMAG-nál: ez közel 80 ezer eladott csomagot, közel 1,3 millió darab maszkot jelent. Ugyanakkor az egyetlen napon beérkező szájmaszk-rendelések terén 2021. március 5. az eddigi rekorder csaknem 31 ezer darabos értékesítéssel (a Marketplace-partnerekkel együtt).
Ezen a napon az egyik hírportál egy később be nem igazolódott értesülése nyomán megindult a roham az FFP2-es maszkokért. Végül a kormány ezen a napon csupán a maszkviselés típustól független általános kötelezettségét írta elő valamennyi közterületen. Ettől függetlenül a jelenlegi értékesítési számok alapján jó esély van arra, hogy 2021. márciusában a tavaly novemberi maszkértékesi csúcs is megdőljön.
A fertőtlenítőszerek, szappanok és kendők is jobban fogynak
Érthető okokból tisztító és fertőtlenítőszerekből összességében másfélszer többet rendeltek az elmúlt egy évben az eMAG vásárlói, mint a járvány előtti időszakban. A legnagyobb darabszámban a felülettisztító kendők fogytak, egy év alatt több mint 1,3 millió csomagot rendeltek ezekből, míg kézfertőtlenítő kendőből lényegesen kevesebb, mintegy 30 ezer csomag fogyott ugyanebben az időszakban. A folyékony szappanok eladásai nagyjából megduplázódtak a járványhelyzet óta, ami több mint 14 ezer darabos eladást jelent éves szinten.
A boltzár idején is lehet online rendelni
Az eMAG szaküzletei a kormányrendeletben kihirdetett szigorított védelmi intézkedések nyomán 2021. március 22-éig zárva tartanak, azonban futáros kiszállítással, illetve az érintkezésmentes átvételt biztosító easybox csomagautomatákban és egyéb átvevőpontokon való átvétellel továbbra is lehet online rendelni. A vállalat raktáraiban a járvány kezdete óta naponta kórházi előírásoknak megfelelően fertőtlenítik az árut, a csomagokat és a berendezéseket, a munkatársak szájmaszkban dolgoznak, és folyamatosan egészségügyi méréseket végeznek a körükben. E mellett napi négyszer végeznek takarítást a közös helyiségekben, az érintkezési ponton pedig elérhető kézfertőtlenítő.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Már a járvány utáni időszakra készülnek fel az eMAG vásárlói
- Évet értékelt az Extreme Digital
- Már több mint 30 ezer rendelést szolgáltak ki az easybox csomagautomaták
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- A Mammutban nyitotta meg második üzletét az eMAG
- Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Díjazták az építőipar „rocksztárját”
Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja a szakembereket és az építőanyag kereskedőket, emellett támogatja a megrendelőket építési álmaik valóra váltásában. Legyen szó TikTok videóról, egy medence burkolásáról készülő oktatóanyagról, vagy ezer szakember motiválásáról egy konferencián, Markovich Béla mindenhol ott vagy és minden lehetőséget megragad, közvetlenül hozzájárulva az építőipar kultúrájának fejlődéséhez.
Térítésmentesen tanulhatnak nyelvet a tanárok
A hétköznapi élet során egyre több olyan impulzussal találkozunk, ami idegen nyelvhez kötött. Így vannak ezzel a pedagógusok is, akiknek a kezében páratlan lehetőség van: azok a tanárok ugyanis, akik még nem beszélnek angolul vagy németül, vagy esetleg magasabb szintre emelnék a nyelvtudásukat, esetleg csak gyakorolnák a kiejtésüket, bővítenék a szókincsüket, térítésmentes nyelvtanulási lehetőséget tudhatnak magukénak. A KRÉTA Idegennyelvi Felkészítő Modulja (IFM) ugyanis térítésmentes lehetőséget biztosít minderre a pedagógusoknak is, akik közül már több ezren használják a felületet.
Idén is a „Bajnokok" között a Schneider Electric
Zsinórban az ötödik évben kapott „Champion", vagyis „Bajnok" minősítést a Schneider Electric a Canalys kutatócég „Titans Channel Leadership Matrix" elemzésében. A vállalat az értékesítési csatornái folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettségével, valamint a bevezetett programokkal és a partnereit támogató eszközökkel érdemelte ki az elismerést.
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.