Már a MOM Parkban is elérhetők az E.ON töltői

forrás: Prím Online, 2021. április 19. 13:32

Áprilistól 16 új töltőponttal várják az elektromos autók tulajdonosait a MOM Park bevásárlóközpont parkolójában. A központ a korábbi töltőik cseréjével és a további új töltőkkel a megnövekedett ügyféligényekre reagált, hiszen az országos trendet követve a MOM Park látogatói közül is egyre többen rendelkeznek elektromos autóval. A nyilvános töltőket az E.ON telepítette és üzemelteti, és a DrivE.ON applikáción keresztül vehetők igénybe az alkalmazásban megszabott tarifáért. Az energiacég az itt elhelyezett e-töltőkkel együtt már közel 160 nyilvános töltőállomással rendelkezik.

Magyarországon az elmúlt egy évben a töltések száma 25 százalékkal, míg az erre fordított energia 30 százalékkal nőtt a nyilvános töltőállomásokon: tavaly összesen 7,1 gigawattóra (GWh) energiával „tankolták meg” autóikat a nyilvánosan elérhető töltőkön az elektromos autót vezetők. Ez derült ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) nemrég végzett kutatásából. A környezettudatos közlekedés és az e-mobilitás népszerűsítésében, valamint az ehhez szükséges infrastruktúra kialakításában az E.ON évek óta partnere a cégeknek, így a most átadott, MOM Parkban telepített töltőkkel együtt már közel 160-ra nőtt az energiacég által üzemeltetett nyilvános e-töltőállomások száma. Az autósok ráadásul az E.ON töltőin megújuló forrásból származó, teljes mértékben zöld energiával tölthetik autóikat. 

 

 

„A minket körülvevő új energiavilágban kulcsfontosságú szerepet kapott az elektromos autózás, melyhez kapcsolódóan a szolgáltatások terén az élen járunk. Mindig örömmel tölt el bennünket, ha olyan partnerekkel dolgozhatunk, akik velünk együtt nyitottak a legújabb, legmodernebb zöld megoldásokra és élnek a technológiai fejlődés kínálta előnyökkel, melyhez mi a szakértelmet biztosítjuk” – mondta el az együttműködés kapcsán Sváb Kata, az E.ON E-mobilitási vezetője.

 

A MOM Park bevásárlóközpontban nemcsak a korábbi töltőket cserélték ki, de bővítették is az elérhető töltők számát a központ mélygarázsában, a P1 és a P2 szinteken.

 

„A MOM Park számára fontos a fenntarthatóság és a vásárlói igények teljes körű kiszolgálása, ezért is döntöttünk az elektromos töltőállomások bővítése és korszerűsítése mellett. A környezettudatos közlekedés vásárlóink körében is népszerű, amiben partnerek szeretnénk lenni; immár 16 korszerű töltőponton biztosítjuk a töltés lehetőségét elektromos autóval érkező látogatóink számára a bevásárlóközpontban való tartózkodás ideje alatt, ezzel is közösen ügyelve környezetünkre” - tette hozzá Szegedi Anna, a MOM Park marketing és PR igazgatója. 

 

 

Az új töltőket az E.ON üzemelteti és a DrivE.ON mobilalkalmazáson keresztül vehetők igénybe a mindenkor érvényes tarifa ellenében. A DrivE.ON app számos kényelmes megoldást tartalmaz, amelyek megkönnyítik és tervezhetővé teszik az elektromos autóval közlekedők életét. Az alkalmazásban az autósok térképen kereshetik meg a töltőállomásokat és azonnal ellenőrizhetik is, hogy azok szabadok-e. Ha esetleg már foglalt, az applikációban található chatfunkció segítségével a töltőt éppen foglaló autóstól meg is érdeklődhetik, meddig használja az adott töltőpontot. Az alkalmazásban a fizetés kapcsán is több rugalmas megoldás közül választhatnak a felhasználók, így például akár az utólagos, havi elszámolás lehetőségével is élhetnek.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09