Start Up Guide LIVE – fókuszban az online értékesítés
Április 27-én és 28-án online tartja az idei első Start Up Guide LIVE eseményt a Magyar Formatervezési Tanács és a Budapest Design Week. Az előadások főbb témái a webshopokhoz kapcsolódó digitális fizetési, jogi és logisztikai tudnivalók lesznek. A vállalkozásfejlesztési program célja, hogy a kreatívipar tekintetében is különböző platformokon és ingyenes kiadványokon keresztül segítse a mikro-, kis- és középvállalkozások piacra lépését és sikeres működését.
Az előadássorozat idei első eleme az online értékesítési lehetőségek, illetve az ehhez kapcsolódó fizetési és logisztikai kihívások témakörét járja körbe, különös tekintettel a kreatívipari ágazatokban felmerülő nehézségekre. A koronavírus-járvány különösen nagy kihívás elé állította azokat a kreatívipari szakembereket, akik eddig döntően személyesen vagy hagyományos kiskereskedelmi csatornákon értékesítették termékeiket, szolgáltatásaikat, például a designereket és különböző kreatívipari vállalkozások vezetőit. A saját webshop elindítása azonban komplex, gyakran pénzügyi, jogi és logisztikai ismereteket is igénylő feladat, ebben segít eligazodni az idei első Start Up Guide LIVE. A kétnapos rendezvény első napján az online értékesítés, a második napon az ennek megvalósításához elengedhetetlenül szükséges digitális fizetési megoldások, fintech alkalmazások kerülnek terítékre.
Az előadásokon szó lesz a webáruházak erőforrás-igényeiről, a logisztikai kihívásokról, a webshopokhoz kötődő személyes adatok szabályos kezeléséről, a digitális fizetési megoldásokról és azok IT-biztonságáról, és az ideális pénzügyi szolgáltató kiválasztásának nehézségeiről is. Az előadók között az egyes szakterületek legelismertebb szakértői mellett kreatívipari vállalkozások vezetői is szerepelnek, ezáltal még inkább testközelbe hozva a problémafelvetést. Ezen kívül májusban publikálásra kerül a Start Up Guide 16.0. ingyenesen letölthető információs kiadvány és folyamatosan bővül a releváns üzleti területek fogalmainak magyarázatait tartalmazó fogalomtár is.
A szakmai előadók Sáfár Zoltán, a Godot Kortárs Művészeti Intézet vezetője, Vető Balázs a Fisherman's online médiaszakértője, Vorobcsuk Zoltán a Webshippy alapítója, Maczkó István (Reklámművek), dr. Hegedüs Krisztina adatvédelmi tisztviselő (SZTNH) és Kerényi Zsolt a Julius-K9 ügyvezetője lesznek. A programsorozat házigazdájának szerepét Szenes Gábor, a Start Up Guide alapítója tölti be.
A két nap alatt 10 előadást tartalmazó programon való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött, a részletes program itt érhető el.
A Start Up Guide LIVE rendezvényeket a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, a Magyar Formatervezési Tanács Irodája és a Budapest Design Week projektstábja a Start Up Guide programmal együttműködésben szervezi.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő hazánkban
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- Magyar webshopok is átvehetik az e-kereskedelmi óriás módszerét!
- Robbanás előtt az online építőanyag kereskedelem
- Változik a bankkártyás fizetési folyamat a jegyértékesítő csatornákon
- Ingyen indíthatnak webshopot borászatok egy friss magyar megoldással
- Befejeződött az Ecommerce Revolution első évada
- A járvány nyertesei a webáruházak
- Trump nyerte az amerikai elnökválasztás webshopcsatáját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.