Rekord EBITDA eredményt ért el tavaly a Work Force

forrás: Prím Online, 2021. június 3. 18:31

A vállalat történetében rekordnak számító, 351 millió forintos EBITDA eredménnyel zárta 2020-at a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó Work Force. A társaság a tavalyi 6,9 milliárd forintos forgalmát 10 milliárd forint fölé növelné.

A COVID-járvány jelentette kihívások ellenére üzleti szempontból jó évet zárt tavaly a Work Force, a cég EBITDA és adózott eredménye is nőtt, árbevétele pedig kismértékben maradt el az egy évvel korábbitól. A társaság a nem auditált adatok szerint 6,913 milliárd forintos forgalmat ért el 2020-ban, míg egy évvel korábban 6,996 milliárdos bevétellel zárt. A cég EBITDA eredménye a 2019-est négymillió forinttal múlta felül, és elérte a 347 millió forintot, ami a vállalat történetében rekordnak számít. Az adózott eredmény pedig a 2019-es 295 millióról 319 millió forintra bővült tavaly. 

 

„A múlt évben a rekord eredmény elérésén túl jelentős fejlesztéseket is végrehajtottunk. Bővítettük kirendeltség hálózatunkat: Győrben új irodát nyitottunk tavaly novemberben, orosházi képviseletünket pedig egy új irodába költöztettük. Jelenleg országszerte 8 kirendeltséget tartunk fenn, Budapest mellett Tatabányán, Győrben, Veszprémben, Kecskeméten, Orosházán, Miskolcon és Debrecenben is jelen vagyunk” – mondta el Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.   

 

 

A hálózati fejlesztésen túl a vállalat több éves digitális fejlesztési programot is elindított, melynek keretében már a múlt évben bevezették a szerződések digitális aláírását a diák munkavállalók esetében, és a tervek szerint az év második felében a felnőtt kölcsönzött munkaerő esetében is átállnak erre a megoldásra. Az informatikai fejlesztések keretében korszerűsítik a háttér kiszolgáló rendszereket, ami jelentős előrelépést hoz az automatizációban, komoly mértékben csökkentve ezzel az adminisztrációs és logisztikai terheket, valamint erősítve a digitális HR szolgáltató pozíciót. 

 

A Work Force a múlt évben indította el új, RPO (recruitment process outsourcing) szolgáltatását, ami azoknak a vállalatoknak nyújt segítséget, amelyek folyamatosan nagyobb számú új munkatárs felvételét tervezik és ehhez nem áll rendelkezésre a megfelelő létszámú HR csapat cégen belül. A Work Force szakemberei az ügyfelek igényei szerint a toborzás-kiválasztási feladatok egy részét, vagy akár egészét elvégzik a megbízó helyett a szolgáltatás keretében. A lehetőség iránt már a múlt évben is tapasztalható volt érdeklődés, és a Work Force várakozásai szerint 2021-ben már több ügyfelük is él majd a szolgáltatással. 

 

„A múlt év a COVID-járvány miatt átrendeződést hozott a munkaerő-kölcsönzési és -közvetítési piacon is. Tavaly tavasszal a krízis kezdetén sok foglalkoztató jelentősen csökkentette a kölcsönzött munkaerő létszámát, ami komolyan érintette a szolgáltatókat és több cég ki is lépett a piacról. A visszarendeződés már 2020-ban elkezdődött, de úgy látjuk, hogy még korántsem ért véget és a piaci környezet lehetőséget kínál arra, hogy nagyot lépjünk előre. Az idegenforgalom területén tevékenykedő cégek szinte a nulláról indulnak újra, számukra a felmerülő munkaerő-gondok kezelésére a kölcsönzött munkavállalók jelenthetik az egyik megoldást. A piaci lehetőségek, a tavaly megkezdett fejlesztéseink, valamint új szolgáltatásunk fogadtatása alapján ambiciózus tervet fogalmaztunk meg erre az évre, 2 000 fő feletti kölcsönzött létszámmal és 10 milliárd forintot meghaladó árbevétellel számolunk. E cél elérésében és a középtávú stratégiánk megvalósításában kulcsszerepet kap a határon túli munkaerő toborzás, valamint a szellemi pozíciókba történő közvetítés és kölcsönzés is.” - mondta el Czellecz Zoltán, a Work Force operációs igazgatója.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05