10 részes ingyenes videósorozat indult e-kereskedőknek

forrás: Prím Online, 2021. június 9. 16:55

A leendő és már meglévő webáruházkereskedőknek segít inspirálódni az a 10 részes ingyenes online videósorozat, melyben a témában jártas szakértők beszélnek a legfontosabb tapasztalataikról. A Shoprenter olyan interjúalanyokat válogatott össze, akik valamit nagyon jól csinálnak, legyen az a logisztika vagy az árazási stratégia. Az egyik részben Ördög Nóra és Nánási Pál mesél részletesen a kezdetekről: a sztárpár azt is elárulta, milyen nehézségekkel kellett megküzdeniük vállalkozásuk építésekor az ismertségük miatt.

10 részes videósorozatot készített 10. születésnapja alkalmából az utóbbi hetekben a Shoprenter webáruház rendszer nemcsak a piaci szereplőknek, hanem azoknak is, akik még csak érdeklődnek az e-kereskedelem iránt. Ezen az oldalon teljesen ingyenesen elérhetőek az interjúk, amelyeknek a célja, hogy értéket tudjanak átadni a vállalkozóknak és ezáltal új impulzusokkal gazdagodjanak.

 

Kulcsár István Róbert, a Shoprenter egyik alapítója arról beszélt, a videósorozat a leendő és már meglévő webáruház kereskedőknek egyaránt szól. A nézők inspirálódhatnak és megállhatnak néhány lélegzetvételre, hogy visszajelzést kapjanak arról, mit csinálnak jól és miben tudnának még fejlődni.

 

Kulcsár István Róbert

„Olyan szakértőkkel készültek az interjúk, akik valamit nagyon jól csinálnak az e-kereskedelemben, legyen az a logisztika vagy az árazási stratégia. Logikus volt velük beszélgetni, mert senki nem a saját rendszerére hegyezte ki a mondanivalóját, nem a termékek voltak a fókuszban, mindenkinek volt olyan tanácsa, ötlete vagy gondolata, amit bárki tud hasznosítani a maga vállalkozásában. Aki meghallgatja, annak ez a sorozat biztosan értéket tud adni” – értékelt.

 

Mint fogalmazott, a webáruházak esetében az indulás, a nulláról egyre való eljutás az egyik legnehezebb dolog. A legtöbben a marketingbe buknak bele, mert nem jutnak el a potenciális vevők ingerküszöbéig. Ha ez megvan, egyről lehet a százra skálázódni, de ez sem olyan egyszerű feladat, a hirtelen megnövekedett keresletet kihívás kiszolgálni. Ezekről a folyamatokról is sok szó esik az interjúkban.

 

 

Nánásiék számára ez most egy óriási tanulás

A Shoprenter videósorozatában Ördög Nóra és Nánási Pál is részletesen beszélnek az élményeikről, nehézségeikről. Mint ismert, a házaspár a balatoni kis üzletüket kinőve lépett be a webáruházak piacára, hogy azokat is ki tudják szolgálni, akik érdeklődnek a termékeik iránt, de nem tudnak a helyszínre utazni.

 

Az interjúból kiderült, hogy hírességnek lenni ilyen szempontból kétélű dolog, mert bármilyen hiba hatványozottan számít, a sajtó egyből ráugrik, más visszajelzéseket kapnak a vásárlóktól. Számukra éppen ezért a webshop indítása óriási alázatot követelt, ami meg is volt bennük: ugyanúgy egyeztetnek a futárszolgálattal, felveszik a telefont vagy becsomagolják az árut, mint bármelyik átlagos ember.

 

„Azért nehéz nekünk, mert mindketten olyan típusú munkát végeztünk korábban, ami azon múlott, mi egy személyben hogyan produkáltuk magunkat. Ez számunkra egy óriási tanulás, Nóri a szervezetépítéssel behatóbban kezdett foglalkozni és én is próbálok másként nézni a jelenleg kialakult helyzetre, amiben már több mint húszan vagyunk. A webshop egy fontos láb annak érdekében, hogy azokon a téli hónapokon, amikor a kisbolt nem szolgál ki annyi embert, akkor is legyen valami, amit munkafeladatként tudunk adni az embereknek, akik tényleg fontosak nekünk. Most azon is dolgozunk, miként tudnánk az online és az offline értékesítést összekapcsolni” – mondta Nánási Pál a videóban.

 

Ők egyébként azért váltottak egy nemzetközi bérelhető webáruházról a Shoprenterre, mert magyar nyelvű támogatást kaptak és akkor is segítségükre álltak, ha még a kérdést sem tudták konkrétan megfogalmazni.

 

“A Shoprenternél kitalálják azt a kérdést, amit fel akarok tenni” - tette hozzá Nánási Pál.

 

A Shoprenter jelenleg 60 munkavállalót foglalkoztat, hatezer áruházat bérelnek tőlük. 2020-ban ezeken a webshopokon összesen 6.5 millió rendelés volt 158 milliárd forintos értékben.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel

Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.

2024. március 27. 19:13

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05