Látványos kisfilmekkel jelentkezett a Wallis Motor
Az 1994-ben alapított Wallis Motor márkakereskedések hitvallása a kezdetek óta változatlan – a kereskedéshálózat számára mindig ügyfelei az elsők. A Wallis Motor nem véletlenül piacvezető immár közel 30 éve töretlenül a magyar piacon. Elsőnek lenni azonban nem kiváltság, sokkal inkább eltökéltség és kemény munka. A Wallis Motor új imázskampányának első, magával ragadó videója is ezt az üzenetet igyekszik közvetíteni olyan elismert sportolók és ismert személyek közreműködésével, mint Babos Timi vagy Talmácsi Gábor, akik az életben is kimagasló teljesítményt nyújtanak.
A BMW Wallis Motor márkakereskedések átfogó imázskampányt indítottak az Elsőnek lenni koncepció és a márka hitvallásának bemutatására. „A Wallis Motor 1994 óta töretlenül piacvezető, így Magyarországon első a BMW járművek értékesítésében és szervizelésében. A közel 30 év alatt számtalan változáson ment keresztül mind a BMW márka, mind az immáron 4 kereskedéssel szolgáltató Wallis Motor, célunk azonban nem változott: számunkra ügyfeleink az elsők” – hangsúlyozta a brand elsődleges célkitűzését Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője.
Márkanagykövetekkel a siker útján
Az Elsőnek lenni imázskampányban a márka számos olyan elismert sportolóval és ismert személlyel dolgozik együtt, akik saját szakterületükön kimagasló teljesítményt nyújtanak. Ennek szellemében a Wallis Motor brand erősítésében szerepet vállal többek között: Babos Tímea, Sárközi Ákos, Talmácsi Gábor, Somogyi Zsolt, Blaskó Niki, Hlatky-Schlichter Hubert, Epres Panni, Schiffer Miklós, Puskás Peti, Lakatos Márk, Team Black Jack, Novák Zalán, Wossala Rozina, Hadnagy Tímea, Kamarás Iván, Borzi Vivien, és a NUBU is.
A kampány egyik első elemeként a PixelBeam által készített kampányindító imázsvideóban láthatjuk Babos Tímeát, a magyar tenisztörténelem első világelső teniszezőjét, többszörös olimpikont; Sárközi Ákos országszerte elismert Michelin-csillagos séfet; Talmácsi Gábor gyorsaságimotor-versenyzőt, MotoGP világbajnokot; valamint a Team Black Jack vitorlásformációt, melynek tagjai speciális versenycélokra épült katamaránjukkal fantasztikus sikerek sorozatát érték el és a nívós balatoni Kékszalag vitorlásversenyen is évek óta sikeres befutók.
A kampány keretében további egyéni, a brand márkanagyköveteivel készített kisfilmek, illetve interjúk várhatók. A Team Black Jack-kel készült, Alsóörsön forgatott videó, valamint Hlatky-Schlichter Huberttel, a budapesti vendéglátás egyik legismertebb és legizgalmasabb képviselőjével, a Kiosk tulajdonosával készült interjú is elérhető már.
Felismerések a pandémia fényében
„Azért dolgozunk és fejlődünk, hogy a legmagasabb szintű szolgáltatással találkozzon minden hozzánk betérő érdeklődő, de mindig tudjunk újat mutatni visszatérő partnereink számára is. Az elmúlt év megtanított bennünket arra, hogy ügyfeleink bár az élet legkülönbözőbb területeiről érkeznek hozzánk, mégis rengeteg a közös bennük és bennünk. A fejlődés iránti igény és a tenni akarás. Az, hogy a legnehezebb helyzetben is képesek kreatívan és sikeresen helytállni. Nem hajlandóak feladni, ehelyett inkább egy magasabb fokozatba kapcsolnak. Legyen szó karrierről, vállalkozásról, családról vagy éppen hobbiról. Ugyanezt a mentalitást képviselik a kampányunkban szereplő márkanagyköveteink is, akik egytől-egyik hihetetlen eredményeket értek el. Az ő történeteiket meséljük, mesélik el az elkövetkezendő hónapokban a kampány során interjúk és kisfilmek formájában, egy rendkívül színes és motiváló közösséget létrehozva” – részletezte az imázskampány koncepcióját Dósa Péter.
Kapcsolódó cikkek
- Az utcai divat japán fenegyereke ihlette a Maserati új, limitált szériás luxusautóit
- Ezek a legnépszerűbb autómárkák
- Állja a sarat a hazai cégautópiac
- Limitált szériás változatokkal emlékezik meg Forma 1-es győzelmeiről a Maserati
- Nem félnek, de betartják az óvintézkedéseket a hazai autósok
- A Land Rover Defender nyerte a 2021-es Világ Év Autódizájnja díjat
- A Bridgestone kapta a 2021-es ‘‘Év gyártója” címet nyári gumiabroncs kategóriában
- Flottacserével pörög az e-mobilitás
- Már online is vásárolhatunk új autót
- Nő, de rohamosan öregszik a személygépkocsi állomány
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Közel félmillió e-töltőpontra is szüksége lehet Franciaországnak néhány éven belül
A becslések szerint 2030-ra Franciaországban legalább 330 ezer, de akár 480 ezer e-töltőállomásra is szükség lehet. Ehhez gyors ütemben, folyamatosan újabb és újabb autópálya-pihenőhelyeket szerelnek fel töltőkkel, ahol már most akár 20 perc alatt 80 százalékra „tankolhatóak” az e-autók.
A Continental SportContact 7 nyerte az Auto Bild sportscars kiadványának tesztjét
A Continental SportContact 7 gumiabroncs első helyezést ért el az Auto Bild sportscars kiadványa által végzett UHP nyári gumiabroncs-teszten (24/4. szám), melyen „tesztgyőztes” és „példamutató” minősítést kapott. A nagy teljesítményű autógumi hat nemzetközi gyártó modelljével szemben győzött: 1,2-es összpontszámmal a teszt első helyezettje lett. A szerkesztők a 265/35 R 19-es méretű autógumit egy Mercedes AMG GT első-, míg a 295/30 R 20-as méretű modellt annak a hátsó tengelyén tesztelték, összesen kilenc tesztszakaszban, vizes és száraz utakon egyaránt.
A Continental abroncsa megnyerte a német Auto Zeitung autógumi tesztjét is
Az Auto Zeitung német autós magazin szerkesztői legutóbbi nyári gumiabroncs-tesztjükben a Continental PremiumContact 7-et nevezték meg a „ragyogó győztesnek" (24/7. szám). Mind a vizes, mind a száraz vezetési teszteken a legmagasabb pontszámot érte el. A lap szakértői a 225/45 R 17-es méretben kilenc gumiabroncsot vizsgáltak egy BMW 120i-n, összesen 13 kritériumot szem előtt tartva. Európai, ázsiai és amerikai abroncsmárkák termékeit mérték fel.