Budapesten nyitotta meg európai regionális központját a BlueVoyant

forrás: Prím Online, 2022. augusztus 29. 12:44

Az amerikai központú kiberbiztonsági vállalat, a BlueVoyant hatalmas növekedéssel ünnepli fél évtizedes fennállását. A belső és külső kibervédelemmel foglalkozó vállalat 2017-es alapítása óta 20 ország több mint 700 ügyfelével iparágvezetővé nőtte ki magát. A budapesti kiberbiztonsági műveleti központtal rendelkező cég egyedülálló megoldásaival világszerte sikeresen monitorozza és óvja az ügyfelek digitális ökoszisztémáját.

Az elmúlt öt évben a BlueVoyant csapata fáradhatatlanul dolgozott azon, hogy választ adjon a szervezeteket érintő legfontosabb kiberbiztonsági kihívásokra. A kibertérben zajló támadások nem újkeletű fenyegetések, azonban az elmúlt évek ugrásszerű digitalizációja fokozottan sérülékennyé tette a vállalatokat.

 

A leggyakoribb, ún. zsarolóvírusos (ransomware) támadások a szoftverek sebezhetőségét használják ki, akár a teljes szervezet működését megbénítva. Sokkal súlyosabb kitettséget jelentenek azonban azok a megnövekedett számú fenyegetések, amik a vállalatok szerteágazó beszállítói láncát célozzák, így jelentős gazdasági károkat okozva az óvatlan szervezeteknek. A BlueVoyant nemrégen bemutatott Elements platformja négy üzletágon keresztül nyújt védelmet nem csupán a belső, hanem a teljes vállalati ökoszisztéma számára. A felügyelt incidenskezelés és reagálás (BlueVoyant Core: MDR), a teljes beszállítói láncot érintő kiberkockázat-kezelés (BlueVoyant Terrain: 3PR), a digitális márkavédelem (BlueVoyant Sky: DRP) és a szakértői szolgáltatások (BlueVoyant Liquid: PS) modulokként vagy egyetlen, teljes körű megoldásként is alkalmazhatóak az ügyfelek egyedi igényei alapján.

 

Jim Rosenthal

„Figyelemre méltó növekedésünk is azt bizonyítja, hogy a vállalatoknak és a kormányzati szerveknek egyre nagyobb szükségük van a belső és külső fenyegetésekkel szembeni védelemre, ahogy a kiberbiztonság területe is mindinkább kifinomultabbá válik – nyilatkozta Jim Rosenthal, a cég vezérigazgatója és társalapítója. – Azért hoztuk létre a BlueVoyant-ot, hogy olyan sziklaszilárd kibervédelmet nyújtsunk, amilyet korábban egyetlen szolgáltatás sem tudott. Az alapítás óta eltelt rövid idő alatt sikerült elérnünk ezt a célt, és további növekedésre számítunk.”

 

Finanszírozás és felvásárlások

Megalakulása óta a vállalat jelentős pénzügyi forrásokat nyert el fejlett technológiai képességeinek elmélyítésére és globális terjeszkedésének felgyorsítására. 

 

Az elmúlt években szingnifikáns akvizíciókkal erősítette tovább pozícióját. 2021-ben felvásárolta a Marclay-t (jelenleg BlueVoyant U.K.), amellyel kiterjesztette  jelenlétét az Egyesült Királyságban, valamint a Concanon adatelemzési vállalatot, amely felgyorsította a Splunk felhőplatformra való migrációt és a platform bevezetését. Ugyanebben az évben a BlueVoyant tulajdonába került a 202 Group is, amely a beszerzési lánc átláthatóbbá tételével és hagyományos kockázatmentesítési képességekkel bővítette a szolgáltatási palettát. A vállalat 2020-ban megvásárolta a Managed Sentinel natív felhőalapú biztonsági szolgáltatót, amelynek köszönhetően világszerte fejleszteni tudta a Microsoft-ügyfelek számára nyújtott szolgáltatásait.

 

Tom Glocer

„A terjeszkedéssel párhuzamosan növekedtek a képességeink és tovább feszegettük földrajzi határainkat – tette hozzá Tom Glocer, a BlueVoyant ügyvezető elnöke és társalapítója. –  Nem kisebbet vállaltunk, mint hogy ügyfeleinknek védelmet nyújtunk a világ legnagyobb kihívást jelentő kiberfenyegetéseivel szemben.”

 

Hazai sikerek

Az egyedülálló kiberbiztonsági megoldásokat nyújtó vállalat 2021-től Magyarországon is jelen van óriási sikerrel. Mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy Budapestet választották az európai terjeszkedés bázisául és így új, kiberbiztonsági műveleti központjuk (Security Operations Center) helyszínéül is. Itthon ezidáig főként a pénzügyi, média és kormányzati szektorokban számítanak rájuk, olyan prominens ügyfelek bizalmát nyerték már el, mint a hazai piacvezető öt bank egyike, vagy az egyik legnagyobb hazai médiavállalat.

 

Rácz György

„Magyarországot a több mint hat lehetséges helyszín közül választottuk ki, hogy az európai ágazat központja legyen. Ez egyértelműen a helyi szakértelem és üzleti környezet elismerése – mondta el Rácz György, a BlueVoyant Európáért felelős elnöke, a BlueVoyant Magyarország ügyvezető igazgatója. – A kiberbiztonság és a képzett emberi erőforrás hiánya egyre sürgetőbb témává válnak mind a hazai, mind az európai piacon, ami a menedzselt felhőalapú szolgáltatások irányába tereli a piaci szereplőket.”

 

Díjak és elismerések

A BlueVoyant kibervédelmi platformja kivívta az ágazat elismerését, több mint 20 díjat és jelölést gyűjtött be a cég alapítása óta, beleértve a következőket:

● 2022 – Microsoft U.S. Az év biztonsági partnere

● 2021-es Microsoft Security 20/20 Award a legjobb MDR (felügyelt incidenskezelési és reagálási) csapat részére 

● A Microsoft 150 legjobb menedzselt szolgáltatási partnerének elismerése 

● 2022-es Fortress Cybersecurity Award – Szervezeti kiválóság és vezetés: Jim Rosenthal, a BlueVoyant társalapítója és vezérigazgatója

● 2022-es Golden Bridge Business and Innovation Awards – A szervezetet a biztonsági szolgáltatások területén az év vállalatának és az Amerikai Egyesült Államokban az ügyfelek szempontjából az év legsikeresebb vállalatának járó Arany Globee díjjal illették, Jim Rosenthal társalapító és vezérigazgató pedig elnyerte a biztonsági szolgáltatások területén az év vezetői teljesítményéért járó Arany Globee szakmai elismerést 

● Az amerikai kórházak szövetsége (American Hospital Association, AHA)

a kiberkockázat-kezelési és felügyelt incidenskezelési és reagálási szolgáltatásokért az előnyben részesített kiberbiztonsági szolgáltatói program győztesévé választotta

● A Splunk által a 2021-es Splunk Security Cloud sajtóközleményben ökoszisztéma-partnerként megnevezett két vállalat egyike (az Amazon Web Services, AWS mellett)

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05