Microsoft Office 365 Kompetencia Központ az Atigrisnél
Az Atigris Informatika a Microsoft fejlesztéseit követve, BPOS Kompetencia Központját Microsoft Office 365 Kompetencia Központtá alakítja.
A közeljövőben megjelenő Office 365 igazi áttörést hoz a számítási felhő technológiában - állítja Karácsony Sándor, a cég igazgatója. Az Office 365 a Microsoft Office irodai alkalmazáscsomagot a Microsoft egységes üzenetkezelő és együttműködést támogató, felhő szolgáltatásaival, az Exchange, a SharePoint és a Lync online változatával ötvözi. Ezáltal tetszőleges eszközről, bárhol és bármikor hozzáférést biztosít a levelekhez, dokumentumokhoz, kapcsolatokhoz és naptárakhoz, miközben 99,9 százalékos, garantált rendelkezésre állást és katasztrófatűrő adat-visszaállítást biztosít.
Az Office 365 a Microsoft jelenleg elérhető, felhő alapú szolgáltatásához, a Business Productivity Online Suite-hoz (BPOS) képest - az irodai alkalmazáscsomag hozzáadásán túl is - számos újdonsággal érkezik. Ilyen például a továbbfejlesztett menedzsment, amely szerepkör alapú hozzáférést tesz lehetővé, a felhasználói mellett többféle adminisztrátori, partneri és helpdesk szerepkört különböztetve meg. Az Exchange Online például alapértelmezésben tartalmazza a levelek archiválását. A Microsoft az Office 365-öt többféle előfizetői csomagban kínálja.
A Microsoft Office 365-hoz remek kiegészítő a Windows Intune. A Windows Intune fizetős, illetve 30 napos, ingyenesen kipróbálható verzióban jelent meg. A program a kisvállalkozásoktól kezdve a közepes cégeken át egészen a multikig hasznos lehet: segítségével a vállalatok számítógépei egyetlen felületről tarthatók karban, így például a frissítéseket nem kell egyenként telepíteni minden gépre. A szolgáltatás tartalmazza a Windows 7 Enterprise verzióra való frissítést – mely a munkaállomások egységesítse mellett lehetővé teszi a Bitlocker használatát, mely megakadályozza az adatokhoz való illegális hozzáférést a számítógép, pendrive elvesztése esetén is. Központi ellenőrzéssel kiegészítve nyújt védelmet a vírus és kém szoftverek ellen. Naprakész szoftver és hardver leltárt biztosít, hogy egyszerű legyen a legális szoftver felhasználásnak való megfelelés. Kiváló kiegészítés az Office 365 üzleti alkalmazások mellé, hogy a munkaállomások felügyelete is nagyvállalati színvonalon történjen - teszi hozzá Karácsony Sándor, akinek vezetésével már több BPOS projektet megvalósított az Atigris.
Kapcsolódó cikkek
- A tripoli kormány fogva tartja a Microsoft országmenedzserét
- A Firefox4 megelőzte az IE9-et
- Feljelentette az Európai Bizottságnál a Microsoft a Google-t
- System Center 2012: Privát felhőalapú rendszerek a Microsofttól
- Több százezer IPv4 címet vesz a Microsoft
- Egyszerű PC távfelügyelet és biztonság kis- és nagyvállalatoknak
- Könyvvizsgálóbarát szoftver lett a Microsoft Dynamics NAV
- A Microsoft beperelte a Barnes & Noble céget Android alapú eszközei miatt
- Felszámolták a világ egyik legjelentősebb levélszemétküldő hálózatát
- Xbox Kinect szenzor az egészségért
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.