Adobe Digital Analytics csomag nagy mennyiségű adat feldolgozásához

forrás Prim Online, 2012. május 16. 12:47

Az Adobe bejelentette, hogy már elérhető a Digital Analytics csomag, amely hat, az Adobe Digital Marketing Suite termékcsomag részét képező terméket tartalmaz. A Digital Analytics csomag segítségével az e-marketing szakemberek a webes elemzéseken túllépve gyorsan hozhatnak létre és oszthatnak meg a gyakorlatban hasznosítható elemzéseket a különböző ügyfél-kommunikációs forrásokból – többek között közösségi oldalakról, video- és mobiltartalmakból, e-mail üzenetekből, online kérdőívekből, CRM-rendszerekből és hirdetési hálózatokból – származó, egyre nagyobb mennyiségű adat felhasználásával.

A Digital Analytics csomagot használó Adobe ügyfelek a következő termékekhez jutnak hozzá:


Adobe SiteCatalyst
Az Adobe SiteCatalyst, az Adobe vezető elemzési terméke a gyakorlatban hasznosítható, valós idejű adatokat nyújt a digitális stratégiákkal és marketingkezdeményezésekkel kapcsolatban a világ legnagyobb e-marketing szakértői számára. A webes elemzésben gyökerező SiteCatalyst fejlesztései révén elemzéseket biztosít a video-, mobil-, alkalmazás- és közösségi adatokra vonatkozóan, és kellően rugalmas ahhoz, hogy a jövő még ismeretlen adatfolyamait is képes legyen kezelni.


Adobe Discover
Az Adobe Discover lehetővé teszi az ügyfélszegmensek és az online viselkedés alapos megértését a gyakorlatilag korlátlan és hihetetlenül gyors, szabad formátumú elemzés segítségével. Az Adobe Discover emellett a kivételesen értékes, még nem felfedezett közönségszegmensek azonosítására is használható.


Adobe DataWarehouse
Az Adobe DataWarehouse egy elemzési adatokat tároló, és azokról biztonsági másolatot készítő rendszer, amelynek segítségével a felhasználók összetett adatbányászatot végezhetnek a fejlettebb, „long-tail” elemzések céljából.


Adobe Genesis
Az Adobe Genesis segítségével az Adobe automatizálja az Adobe Digital Marketing Suite és a partnertechnológiák, például az e-mail marketing, CRM, hirdetési hálózatok és külső adatszolgáltatók közötti integrálást, vagyis lényegében átfogóan tesztelt, azonnal használható integrációkkal bővíti a csomag hatókörét és képességeit. Így olyan központi hely jön létre, ahonnan az e-marketing szakemberek megtekinthetik és felhasználhatják a hirdetési technológiáikból és kezdeményezéseikből származó összes adatot.


Adobe ReportBuilder
A ReportBuilder importálja a SiteCatalyst szoftverből származó elemzési adatokat, lehetővé téve a marketingszakemberek számára speciális elemzések elvégzését, valamint testreszabott jelentések egyszerű létrehozását a Microsoft Excel alkalmazásban, ezzel növelve a termelékenységet.


Adobe TagManager
Ez a termék egy vállalati szintű címkekezelési megoldás, amely gyors címketelepítést és biztonságos megvalósítást tesz lehetővé. A SiteCatalyst szoftvert használó ügyfelek felhasználhatják meglévő SiteCatalyst címkéiket az Adobe TagManager gyors telepítéséhez. Az Evidon technológia és a TagManager együttes használatával emellett az e-marketing szakemberek és hirdetők olyan eszközöket adhatnak felhasználóik kezébe, amelyekkel szabályozható az adatok online használata. Az Evidon technológiával való integráció kezdetben a viselkedésalapú hirdetésekhez használt, harmadik féltől származó cookie-k kezelésére fekteti a hangsúlyt.

Kulcsszavak: marketing Adobe

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05