Megújul a kínálat a Vaterán
Nagy fordulathoz érkezik a Vatera. Április elsején véget ér a több mint féléves tesztüzem, és egy megújult platform várja majd a vásárlóközönséget. Az oldalon a Grando online pláza és a TeszVesz online piactér kínálata is megtalálható majd.
Mozgalmasan indul az év a Vatera számára: az Allegro Group által üzemeltetett hazai online aukciós oldal októberben elindított béta verziójának tesztüzeme hamarosan véget ér, így a több mint kétmillió regisztrált felhasználója április elejétől már a kívül-belül megújult platformon vaterázhat. Ráadásul az átállással egy időben további több száz webáruház és hagyományos bolthálózat új, garanciális termékével bővül a Vatera jelenleg is 4-5 milliós termékkínálata.
Visszaszámlálás indul!
A felhasználói visszajelzések alapján a fejlesztők október óta folyamatosan dolgoztak a beta.vatera.hu tökéletesítésén. Ennek eredményeképp a megújult Vatera április elején véglegesen átveszi a régi oldal helyét, vagyis ezt követően már mind a régi, mind pedig a béta oldalon regisztrált felhasználók számára a megújult Vatera lesz elérhető a Vatera.hu oldalon. A változás kiterjed a Vatera mobilos felületeire és applikációjára is. A mobilra optimalizált oldal már most is elérhető az m.beta.vatera.hu címen, valamint a mobil applikáció fejlesztése jelenleg is folyik. A tervek szerint március második felében az applikáció már letölthető lesz a különböző platformokra.
Népszerű a megújult felület
Magyarország leglátogatottabb online piactere a megújulás kapcsán a felhasználók véleményére is kíváncsi volt. A több mint kétezer válaszadó többsége már vásárolt, illetve adott el az új felületen. A megkérdezett felhasználók tehát nyitottan fogadták a megújult oldalt: úgy vélik, a megújult Vatera letisztultabb és áttekinthetőbb lett, valamint gyorsabb adásvételt tesz lehetővé. Az eladók számára a legfontosabb előnyök az egyszerűség és a gyorsaság, emellett szintén nagyra értékelték a modern és letisztult megjelenést.
„Az utóbbi években a felhasználók körében a fix áras ajánlatok olyannyira népszerűvé váltak, hogy 2013-ban a felhasználók vásárlásainak már közel 70 százalékát tették ki az online piactéren. A webáruházak bevonásával pedig jelentősen meg fog nőni az új és garanciás termékek száma, így a jövőben még a jelenleginél is jobban és szélesebb termékkínálattal tudjuk kiszolgálni a Vatera közönségét” – mondta Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. piacterek üzletág vezetője.
Minden eddiginél szélesebb kínálat
A megújulással egy időben a kínálat is jelentősen kibővül, mégpedig a Grando online pláza és a TeszVesz online piactér termékeivel. Ezzel egyidőben a TeszVesz és a Grando önálló működése megszűnik, és az átállást követően áprilistól a Grando.hu és a TeszVesz.hu oldalakra látogatókat átirányítják a megújult Vaterára. Március végéig a Grandós és TeszVeszes termékek áttöltése a Vatera új felületére folyamatosan történik.
A 2011 őszén elindult Grando online pláza palettájának egy jelentős része a Vaterán kezdettől fogva elérhető volt, de a tényleges vásárlás a Grando felületén történt. A felhasználók előszeretettel éltek a kedvező ajánlatokkal. A Grando vásárlói a jövőben is azonos feltételek mellett, még kényelmesebben vásárolhatnak a megújult Vatera modern és letisztult felületén.
A 2005 óta működő TeszVesz felhasználói a Vaterával történt összeolvadása óta tapasztalhatták, hogy a két oldal termékkínálatában és funkcionalitásában is mára gyakorlatilag eggyé vált. Így számukra csupán annyi változást jelent a teljes összeolvadás, hogy a jövőben még gyorsabban és egyszerűbben köthetnek jó üzletet a nagyobb termékkínálattal rendelkező megújult Vaterán.
A Vatera a megújulást követően számos olyan újítást kíván bevezetni, amelyek a felhasználók igényeinek egyre magasabb szintű kiszolgálásával segítik a biztonságosabb és hatékonyabb vásárlást, illetve eladást.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar oldallal készül a világ egyik legnagyobb fotóügynöksége
- Technológiai újítás a Jófogáson
- Elindult a világ első internetes közösségi kereskedési portálja
- Yahoo a látogatottsági lista élén
- Online hormonhatározó adatbázist nyitott a Házipatika
- Kétszámjegyű növekedés az online játékforgalmazásban
- Hackertámadás? - Órákra lebénult az internet Kínában
- Idén is lesz Biztonságosabb Internet Nap
- A traktor és a Simson motor a legmenőbb a Jófogáson
- 13 éves a Wikipédia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.