Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában
Május közepén hagyományosan Siófokra szegeződik a hazai média- és reklámszakma szeme: jön a huszadik születésnapját ünneplő Media Hungary konferencia. Az idei év fő témája, hogy a digitális forradalom által gerjesztett cunami hullámain miként kaphat új erőre a hazai médiapiac.
A média- és reklámpipar legnagyobb és legjelentősebb hazai szakmai eseménye ezúttal is fontos, aktuális kérdésekre keresi a választ a kommunikációs iparág jelenével és jövőjével kapcsolatban. A Media Hungary több mint 200 hazai és nemzetközi szakértő segítségével szedi ízekre a meghatározó trendeket, a digitális robbanás és a közösségi média előretörésének hatásait május 12-13-án.
A hardcore szakmai tematikát pedig számos színes, könnyedebb, ámde szintén friss és releváns problémákat boncolgató szekció és előadás lazítja fel, és teszi még izgalmasabbá. Ennek szellemében a Media Hungary keretében szó lesz az érzelmek szerepéről a fogyasztói döntéshozásban, a nők jelentőségéről az üzletben, a hétköznapokban és a médiában, valamint számos Y és Z generációs előadó segít betekinteni a digitális bennszülöttnek nevezett nemzedékek gondolkodásmódjába, médiahasználati szokásaiba is.
Könnyzacskóinkra hajtanak a legtöbb megosztást elérő reklámok
Modern világunkban egyre nagyobb szerepet kapnak az érzelmek az üzleti életben is, melyre a konferencia külön, neuromarketinggel és emóciókkal foglalkozó szekcióval reflektál. A tematika keretében olyan neves, sztárelőadók gondolatait hallhatjuk, mint Mérő László, aki arról beszél majd, hogy a legfrissebb pszichológiai kutatások szerint az érzelmek a színtisztán logikus, racionális gondolkodásban is jelen vannak. Tari Annamária a meggyőzés és manipuláció retorikáját elemzi majd, míg Sas István elismert reklámpszichológus szakember, arról tart például előadást, hogy az utóbbi időben a közösségi médiában azok a reklámok tarolnak, melyek az érzelmekért felelős limbikus rendszert igyekeznek „birizgálni” szentimentális történetekkel, könnyfacsaró áldozatvállalással és katartikus hepiendekkel.
Empátia, kompromisszumkészség, egyensúly - fókuszban a nők
A hazai gazdasági szereplők, döntéshozók, a média és marketing világa is egyre inkább felismeri és elismeri a női értékeket. A Media Hungary éppen ezért egy saját szekciót szentel a témának „Keresem a nőt” címmel. Az előadók között olyan illusztris nevekkel találkozhatunk, mint Hajós András, Szily Nóra vagy éppen Müller Péter. Szó lesz többek között arról, hogy mit jelent nőként szemlélni a világot, hogyan lehet cégként, hirdetőként megszólítani a női célcsoportokat, de a nőknek szóló médiumok színes hazai palettája is terítékre kerül. Emellett számos, üzleti életben sikeres nő is beszámol majd tapasztalatairól, az itthoni női karrierlehetőségekről.
Tényleg fenekestül forgatja fel a világot az Y és Z generáció?
A média-, marketing és kommunikációs szakemberek számára igazi kihívás a digitális bennszülötteknek nevezett generációk (Y és főleg a Z) megszólítása. Vajon tényleg teljesen más motivációk, döntési mechanizmusok és médiahasználati szokások jellemzik a mai fiatalokat? Erre a kérdésre a konferencia olyan újgenerációs szakemberek segítségével keresi a választ, akik saját, kreatív ötleteikkel, vállalkozással már sikereket értek el a digitális tartalom iparágban. Az előadások során megtudhatjuk, hogy honnan választ magának véleményvezéreket az Y és a Z generáció, vagy hogyan lehet a társdalmi problémák iránt felkelteni a tízen-huszonévesek figyelmét. De arról is szó esik, hogy a fiatalok életében vajon a televízió-e a leginkább meghatározó felület, vagy a digitális platformok már átvették hatalmat.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar fejlesztés tölti fel a weboldalak üres felületeit
- Media Hungary 2015: a hagyományos médián csak a technológiai forradalom segíthet
- IAB Hungary: idén már az online lehet a legnagyobb hazai hirdetési piac
- Gyermekek az interneten: tiltás vagy megértés?
- KKV-AKADÉMIA: a reklámadótól a tartalommarketingig
- Reklámadó: a közösségi oldalakat is bevonhatják az adózói körbe
- Media Hungary 2014: ezernél több médiaguru kutatta együtt a jövőt
- Media Hungary - Karas: az új médiakultúra nagyobb felelősséget ró az alkotókra
- Media Hungary - Előadások a szabályozás tapasztalatairól és a tartalomfejlesztésről
- Media Hungary – Előadások a sikeres tévéműsorokról
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.
Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP
A kiválasztott felsőbbéves corvinusos hallgatók közép- és felsővezetők irányításával négy hónap alatt megismerhetik a banki vezetői kultúrát és mindennapokat.