Rekordmértékű eladásokat produkált az Extreme Digital a BlackFridayen
Az Extreme Digital november 20-ára időzítette a Black Fridayt, melyre 1,3 millió ember volt kíváncsi. Az emberek mintegy 80 ezer terméket vásároltak.
2001-es megalapítása óta még sosem kereste fel egyidejűleg annyi érdeklődő az Extreme Digital üzleteit, mint az idén november 20-ára meghirdetett Black Friday napján. Nem csak a cég üzleteiben volt tömeg, az érdeklődők reggel 7 óra előtt nem sokkal megrohamozták a www.edigital.hu oldalt is.
Az idén jelentősen megnövelt szerverkapacitással, és felhőalapú szolgáltatásokkal is megerősített honlap a fekete pénteken végig állta az érdeklődők rohamát. Ugyanakkor biztonsági okokból ezer főre kellett korlátozni az egyidejűleg vásárló felhasználók számát. Erre azert volt szükség, mert a reggeli órákban voltak olyan percek, hogy egyszerre 28 ezren próbáltak megrendelést feladni. Délutánra sikerült stabilizálni az elektronikus kosár működését, este pedig több slágertermékből is érkeztek új készletek.
Az Extreme Digital minden korábbi eladási rekordját megdöntötte, egy átlagos munkanap forgalmának sokszorosát – 50 ezer tranzakciót, ezen belül pedig összesen 80 ezer darab termék eladását – bonyolította le éjfélig. A cég összesen bruttó 498 millió forintnyi kedvezményt osztott szét az akciós áron elérhető termékek vásárlói között.
A vásárlók 40 százaléka újonnan regisztrált az Extreme Digital oldalára, az okostelefonok és táblagépek térhódítását pedig jól jelzi, hogy az érdeklődők 30 százaléka ilyen eszközről kereste fel a webáruházat.
Az összes termék közül a legtöbb a Kingston DataTraveler márkájú pendrive 8 gigabájtos, fémházas változatából fogyott a Black Friday-en, de egy sor jóval nagyobb értékű termékkategória is hatalmas eladásokat produkált.
Az akciók a Black Friday elmúltával sem érnek véget : péntektől vasárnapig (2015. november 27-től 29-ig) a cég a megszokottnál nagyobb kedvezményt tartalmazó ügyes ajánlatokkal várja az érdeklődőket, továbbra is minden termék esetében ingyenes kiszállítással. Karácsonyig pedig folyamatosan teljes termékcsoportokra kiterjedő akciókra számíthatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Black Friday 2015: A Mio is beszáll az idei kedvezményháborúba
- Red Friday: féláras szolgáltatások és ÁFA kedvezmény a Media Marktnál
- Nagy durranást ígér az eMAG a november 27-i Black Fridayre
- Különleges külső akkumulátort dob piacra a Coolpad
- Felvásárolják az Extreme Digital egy részét
- Black Fridayjel készül az Extreme Digital
- Újabb rekordokat döntött az európai és a magyar e-kereskedelem
- Obama 5 óra alatt megdöntötte a Twitter rekordot
- Rekordszámú előrendelés érkezett a Galaxy S6 és S6 edge modellekre
- 200 gigabájtos microSD kártya a SanDisktől
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Nagy rekesznyílású és nagy látószögű zoomos Sony objektív
A Sony örömmel jelenti be a full-frame α (Alpha) E-bajonettes objektívek legújabb tagját. Az FE 16-25mm F2.8 G egy nagy rekesznyílású, nagylátószögű zoomobjektív, amely a 16 mm és 25 mm közötti teljes zoomtartományban F2.8 maximális rekesznyílást tart fenn, és kompakt, könnyű kialakításának köszönhetően a kiváló képminőséget nagyszerű hordozhatósággal kombinálja.