A Kingston felvásárolta az Imation IronKey USB-technológiáját és -eszközeit
A Kingston Digital, Inc., a Kingston Technology Company Inc., a világ vezető független memóriagyártójának leányvállalata a mai napon bejelentette, hogy felvásárolta az IronKey USB-technológiáját és eszközeit az Imation Corp. vállalattól.
A Kingston több mint 10 évvel ezelőtt mutatta be első titkosítással ellátott DataTraveler USB-meghajtóját, és azóta is élen jár a titkosított, hordozható üzleti megoldások terén. Az IronKey több éve a vezető alternatív márkák egyike a biztonsági USB-kulcsok piacán, 2011 óta az Imation csoport tagja. A felvásárlás eredményeként még átfogóbb termék- és szolgáltatásportfólió áll a Kingston ügyfeleinek rendelkezésére, emellett az akvizíció alátámasztja a vállalat elkötelezettségét aziránt, hogy megbízható titkosítással ellátott, iparágvezető mobiladat-tárolási megoldásokat kínáljon.
Emellett a Kingston számára további jó hír, hogy partnere, a titkosítási szolgáltatások terén piacvezető DataLocker Inc. megvásárolta az Imation titkosított USB-meghajtókhoz kínált központosított felügyeleti megoldását, az IronKey Enterprise Management Services (EMS) platformot. A DataLocker korábban a BlockMaster SafeConsole felügyeleti rendszerét vásárolta meg, amelyet a Kingston jelenleg is alkalmaz „Management-Ready” típusú biztonsági USB-iben, így immár kibővült kínálattal tudja kiszolgálni az igényeket.
„Az IronKey márka és a díjnyertes titkosított DataTraveler USB-meghajtóink integrálása révén a mobiladatvédelmi lehetőségeket kereső valamennyi ügyfelünk megtalálja az igényeinek megfelelőt a titkosított megoldásaink választékából. Az, hogy kiváló partnerünk, a DataLocker kezeli mind az EMS, mind a DataLocker platformot, jelentős előnyt jelent a mindkét rendszert igénybe vevő felhasználóink számára. Bízunk benne, hogy a jövőben még tovább bővítjük majd kapcsolatainkat a DataLocker vállalattal” – mondta Valentina Vitolo, a Kingston flash üzletágának vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Kompakt és gyors tárolás utazáshoz
- Windows To Go szolgáltatással kompatibilis Kingston USB-meghajtó
- LTE modemgyárat vett a Sony
- A Foxconn megvásárolná a japán Sharp elektronikai konszernt
- FRISSÍTÉS: az IBM megvette a UStreamet
- Hyper X az X-boxhoz
- USB 3.1 funkciókkal érkezik a leggyorsabb HyperX pendrive
- HyperX Savage és Predator DDR4 memóriák megnövelt kapacitással
- Felvásárolják az Extreme Digital egy részét
- Óriási IT-üzlet: a Dell felvásárolta az EMC-t
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.