A budapesti Szinkronkorcsolya Világbajnokság kiemelt támogatója a Ricoh Hungary Kft.
Április 7. és 9. között Budapest ad otthont az ISU Szinkronkorcsolya Világbajnokságnak. A rangos világesemény főtámogatója a sport iránt globális szinten is elkötelezettséget vállaló Ricoh hazai leányvállalata, a Ricoh Hungary Kft.
A Ricoh Hungary Kft. a mai napon tartott sajtótájékoztató keretében bejelentette, hogy hosszú távú, stratégiai jelentőségű szponzori együttműködésre lépett a Magyar Országos Korcsolyázó Szövetséggel (MOKSZ), amelynek első mérföldköve a 2016-os ISU Szinkronkorcsolya Világbajnokság támogatása lesz.
A szinkronkorcsolya a korcsolyasport legfiatalabb és egyúttal leglátványosabb szakága. Egy csapatban 16-an korcsolyáznak egyszerre, ötvözve a műkorcsolya és a jégtánc elemeit. 2008. után 2016. április 7. és 9. között immár második alkalommal ad otthont Budapest e sportág világversenyének, ahol természetesen magyar indulókért is izgulhat a közönség.
Az idén immár 80 éves Ricoh sporttámogatási programja nagy múltra tekint vissza, globális szinten számos sporteseményt szponzorál. Több évre visszamenőleg főtámogatója többek között az ATP tenisztornának és a Ricoh Women's British Open női golfbajnokságnak is. A sport iránti elkötelezettség vezérelte a Ricoh Hungary Kft-t is akkor, amikor támogatásával hozzájárult a magyar korcsolyázás és ezen belül a budapesti ISU Szinkronkorcsolya Világbajnokság megrendezéséhez. A támogatói szerződés ünnepélyes aláírására a MOKSZ és a Ricoh Hungary Kft. között a budapesti Tüskecsarnokban megrendezett sajtótájékoztató során került sor.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy szponzori együttműködésre léphettünk a MOKSZ-szal és a támogatási szerződés aláírásával hozzájárulhattunk a szinkronkorcsolyázás minél szélesebb körű megismertetéséhez és egy világszínvonalú esemény lebonyolításához. A Ricoh közismert globális elkötelezettségéről a sport és a sportos életmód iránt, ennek égisze alatt bízunk abban, hogy elősegíthetjük e látványos és igazi csapatmunkát igénylő sportág népszerűsítését is” – mondta Kustos Ferenc, a Ricoh Hungary Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- IDC: A Ricoh a menedzselt munkafolyamat-megoldások piacvezetője Nyugat-Európában
- Európa a felesleges kommunikáció csökkentését kéri
- A Ricoh újabb elismerése a fenntarthatósági szerepvállalásáért
- A Ricoh négy termékdíjat kapott a Buyers Laboratory LLC-től
- Egymilliárd dollárnyi felhőkapacitás a közjó szolgálatába
- Ricoh üzletfejlesztési törekvések 2016-ban
- Mégis jönnek a régebbi játékok a PS4-re
- A DIGI Sport 3 csatornával erősíti sportkínálatát az Invitel
- DIGI Sport 3: új, saját gyártású csatorna a DIGI kínálatában
- Új kereskedelmi igazgató a Ricoh Hungarynál
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...