Dinamikusan növekszik az eMAG Marketplace

forrás: Prím Online, 2016. július 28. 10:39

Mintegy 450 partner csatlakozott már az eMAG Marketplace felületéhez, segítségükkel pedig több mint 350 ezer terméket kínál az eMAG, és a megrendelések 20%-át is ez az online felület biztosítja.

Az eMAG Magyarország egyik legnagyobb online kereskedelmi központjává nőtte ki magát, 450 partnerével pedig az eMAG Marketplace már több mint 6500 márkát és 350 ezer terméket forgalmaz.

 

Az eMAG Marketplace lényegi eleme, hogy a partnerek által kínált termékskála jelentős hányada elérhető az eMAG oldalán is, így még szélesebb választék áll a vásárlók rendelkezésére az online felületen. Sőt, azok a vállalkozások is profitálhatnak ebből, amelyek eddig nem vettek részt az online kereskedelemben, mivel csak egy jól működő logisztikai rendszerre van szükségük az áru kiszállítására. 

 

„Az eMAG Marketplace létrehozásával az eMAG már nem csupán egy online kereskedelmi felület, amely lehetővé teszi partnereink számára eladásaik növelését. Az elmúlt hat hónapban ügyfeleink több mint 30%-a látogatott el a Marketplace felületére is, és a rendelések 20%-a ezen partnereinknek tulajdonítható. A teljes webshop napi látogatóinak száma kétszer akkora, mint a legnagyobb bevásárlóközpontoké. A Marketplace tehát egy újfajta növekedési lehetőség mind az eMAG, mind a partnereink számára, mely a magyar e-kereskedelmet is fellendíti” – nyilatkozta Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere. 

 

 

“A Marketplace – tette hozzá Tamás Áron, a Marketplace menedzsere – egy figyelemre méltó online felület partnereink számára, akik komoly ismertséget szerezhetnek termékeiknek, és közvetlenül kézbesíthetik azokat a vásárlóknak.” Másfelől az ügyfelek így elérhetik az olyan, kisebb-nagyobb partnereink széles termékkínálatát is, mint az Adivstore, a Reita Hungaria, a kerekparwebshop.hu, a Marketworld, a Clatronic, a Bevachip vagy a Líra. 

 

A Marketplace elindítása látványos eredményeket hozott: mára a kiskereskedelmi eladások egyötöde ezen a felületen megy végbe. „Az eMAG csoport több mint kétmillió eurót fektetett a Marketplace fejlesztésébe, és az eredmények azt mutatják, hogy ez a befektetés megtérül, hiszen az ügyfélkör csak Magyarországon átlagosan havi 20 vállalattal nő” – mondta Tamás Áron.  

 

Természetesen a vevői elégedettség elsődleges szempont az eMAG-nál, ezért partnereinkkel szoros együttműködésben dolgozunk azon, hogy biztosíthassuk a szolgáltatások magas minőségi elvárásoknak való megfelelést. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját

Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.

2024. november 23. 13:47

TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást

Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.

2024. november 22. 19:55

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

2024. november 22. 18:14

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36