Dinamikusan növekszik az eMAG Marketplace

forrás: Prím Online, 2016. július 28. 10:39

Mintegy 450 partner csatlakozott már az eMAG Marketplace felületéhez, segítségükkel pedig több mint 350 ezer terméket kínál az eMAG, és a megrendelések 20%-át is ez az online felület biztosítja.

Az eMAG Magyarország egyik legnagyobb online kereskedelmi központjává nőtte ki magát, 450 partnerével pedig az eMAG Marketplace már több mint 6500 márkát és 350 ezer terméket forgalmaz.

 

Az eMAG Marketplace lényegi eleme, hogy a partnerek által kínált termékskála jelentős hányada elérhető az eMAG oldalán is, így még szélesebb választék áll a vásárlók rendelkezésére az online felületen. Sőt, azok a vállalkozások is profitálhatnak ebből, amelyek eddig nem vettek részt az online kereskedelemben, mivel csak egy jól működő logisztikai rendszerre van szükségük az áru kiszállítására. 

 

„Az eMAG Marketplace létrehozásával az eMAG már nem csupán egy online kereskedelmi felület, amely lehetővé teszi partnereink számára eladásaik növelését. Az elmúlt hat hónapban ügyfeleink több mint 30%-a látogatott el a Marketplace felületére is, és a rendelések 20%-a ezen partnereinknek tulajdonítható. A teljes webshop napi látogatóinak száma kétszer akkora, mint a legnagyobb bevásárlóközpontoké. A Marketplace tehát egy újfajta növekedési lehetőség mind az eMAG, mind a partnereink számára, mely a magyar e-kereskedelmet is fellendíti” – nyilatkozta Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere. 

 

 

“A Marketplace – tette hozzá Tamás Áron, a Marketplace menedzsere – egy figyelemre méltó online felület partnereink számára, akik komoly ismertséget szerezhetnek termékeiknek, és közvetlenül kézbesíthetik azokat a vásárlóknak.” Másfelől az ügyfelek így elérhetik az olyan, kisebb-nagyobb partnereink széles termékkínálatát is, mint az Adivstore, a Reita Hungaria, a kerekparwebshop.hu, a Marketworld, a Clatronic, a Bevachip vagy a Líra. 

 

A Marketplace elindítása látványos eredményeket hozott: mára a kiskereskedelmi eladások egyötöde ezen a felületen megy végbe. „Az eMAG csoport több mint kétmillió eurót fektetett a Marketplace fejlesztésébe, és az eredmények azt mutatják, hogy ez a befektetés megtérül, hiszen az ügyfélkör csak Magyarországon átlagosan havi 20 vállalattal nő” – mondta Tamás Áron.  

 

Természetesen a vevői elégedettség elsődleges szempont az eMAG-nál, ezért partnereinkkel szoros együttműködésben dolgozunk azon, hogy biztosíthassuk a szolgáltatások magas minőségi elvárásoknak való megfelelést. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09