Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team

forrás: Prím Online, 2020. március 29. 10:11

A koronavírus járvány rendkívül nehéz helyzetbe hozta a hazai cégek többségét, egy csapásra az eddig elodázott digitális megoldások váltak a túlélés kulcsává. Habár az elsődleges kihívást az üzleti tevékenységek akadálytalan fenntartása jelenti, ehhez elengedhetetlen a kollégák távmunkájának megszervezése és támogatása, valamint a feléjük és a külvilág felé irányuló aktív és átlátható kommunikáció. Nagy teher és felelősség ez a vállalkozások számára, nem csoda, hogy egyre többen fordulnak a mesterséges intelligencia felé. Az MI-alapú chatbotokat fejlesztő magyar ChatBoss Team most számukra nyújt segítséget: kifejezetten ilyen helyzetekre fejlesztett Home Office chatbotjukat most ingyenesen használhatják a cégek.

Már nem csak egy távoli jövőben megoldandó problémának tűnik a digitális átállás, a világjárvány és a nyomában járó gazdasági nehézségek talán egyetlen pozitív hatása az, hogy a hazai cégvilág is ráébredt, a digitalizáció adta lehetőségek kiaknázásával nem várhatnak tovább. Sajnos van honnan felzárkózni, az EU 2019-es Digitális Gazdaság és Társadalom Indexe szerint a tagállamok rangsorában hazánk a sereghajtók között szerepel mindössze a 23. helyezést elérve. Különösen nagy kihívás ez az időszak a vállalati HR- és belső kommunikációs szakembereknek, hiszen akadályokba ütközik a toborzás, a bizonytalan munkavállalókat pedig az otthonaikban kell egyszerre elérni, motiválni és kielégítően tájékoztatni. 

 

Segítsen neked a Chatelka!

Egyre több cég értékeli át az eddigi digitális stratégiáját, és hívja segítségül a mesterséges intelligencia kínálta kényelmes és gyors megoldásokat a járványhelyzetben. Ezzel ráadásul értékes munkaidő szabadul fel a vállalaton belül, amit tervezésre és a kevésbé automatizálható folyamatokra fordíthatnak a szakemberek. Az Audi Hungária Zrt. 2019 augusztusában keltette életre a mesterséges intelligenciát használó személyügyi chatbotját, Chatelkát, ami azóta 13 000 munkavállaló kérdéseire válaszol éjjel-nappal. A ChatBoss Team által fejlesztett eszköz hatékonyan és villámtempóban segíti a folyamatos belső kommunikációt. Az alkalmazás segítségével az Audi munkavállalói azonnal választ és tájékoztatást kaphatnak különböző személy- és munkaügyi, juttatásokkal és szabályzatokkal kapcsolatos kérdéseikre, valamint a különböző céges formanyomtatványokat is pillanatok alatt elérhetik a chatfelületen. 

 

„Nagyon jól vizsgáznak a fejlesztéseink ebben a rendkívüli helyzetben, és sok ügyfelünk jelzi, hogy további funkciókkal szeretné bővíteni a chatbotját. Sokan viszont csak most vágnak bele, látva az eddigi jó tapasztalatokat, mert szükségük van támogatásra a toborzás vagy a kollégák akadálymentes tájékoztatása terén. Az egyik legizgalmasabb projektünk most az Attrecto számára készülő chatbotunk, amely kifejezetten a home office munkavégzést támogató megoldás. Az eszközt a belső hálózaton keresztül érik majd el a munkavállalók, és a mostani bizonytalan helyzetben felmerülő legfontosabb kérdésekre ad választ 0-24-ben: munkajogi tájékoztató, távmunka szabályzat és praktikus tanácsok is elérhetők az otthon töltött napokra. Megoldásunk továbbá arra is alkalmas lesz, hogy a munkavállalók hangulatát is folyamatosan monitorozza, ami szintén nagyon fontos a tartós távmunka, vagy kényszerleállás idején.” - mondja Baltay Kristóf, a ChatBoss Team ügyvezetője.

 

 

Home Office chatbot – most ingyen juthatnak hozzá a cégek

Nagy reményt fűz az innovatív belső kommunikációs megoldáshoz az Attrecto Zrt. is, hiszen a nemzetközi és a hazai IT-piacon is olyan megrendelőkkel dolgoznak, mint az Aegon, az Audi vagy az E-ON, így a járványhelyzetben is folyamatos kapcsolattartás szükséges a fejlesztőkkel, projektvezetőkkel. Kiss Gergely az Attrecto vezérigazgatója szerint: „azt se felejtsük el, hogy home office-ban hajlamosak az emberek bizonytalannak és magányosnak érezni magukat a csapatuk nélkül, megszűnik a csoportba tartozás megnyugtató érzése. Úgy gondolom, egy folyamatosan elérhető virtuális kolléga ezt is segíthet enyhíteni”. A ChatBoss Team által fejlesztett Home Office chatbotot a cég a koronavírus miatt kialakult helyzetben, segítségként ingyenesen elérhetővé teszi más hazai vállalatok számára is.

 

„A távmunkára, home office-ra való hirtelen átállás minket is, mint valószínűleg rengeteg magyar céget kihívás elé állított. A ChatBoss Team mesterséges intelligencia megoldásával a munkavállalóink számára kívánunk segítséget nyújtani, hogy könnyebben tudják kezelni a kialakult új helyzetet. A chatbot választ ad többek között a munkajogi, szabályzatokkal kapcsolatos kérdésekre, illetve praktikus tanácsokat ad a távmunkával kapcsolatban.” – fűzte hozzá Csepi Mónika, az Attrecto HR igazgatója. 

 

Amikor nem kopogtathatsz a főnök ajtaján: hatékony tudásmenedzsment chatbottal!

A tartós távmunka által okozott kihívások miatt a vállalaton belüli tudásátadásra is drasztikus hatással van a járványhelyzet, hiszen ennek is szinte minden elemét virtuálisan kell lebonyolítani. Óriási előny ilyenkor a jó chatbot: a kollégák operatív munkavégzéssel kapcsolatos gyakori kérdéseire egy megfelelően programozott bot pillanatok alatt választ adhat. Ilyen rendszert fejlesztett a ChatBoss Team a PwC Magyarországnak is, mely most óriási segítséget jelent, de hasonlóan a tudásmenedzsmentet célozza a magyar cég, New York város választási bizottságának készített mesterséges intelligencia megoldása is.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Együttműködésre lép a CETIN Hungary és a Pécsi Tudományegyetem

A független, integrált távközlési infrastruktúra-szolgáltató CETIN Hungary Zrt. és a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Kara a jövőben három kiemelt területen működik együtt: a kiberbiztonsági szolgáltatások fejlesztésében, a kutatás-fejlesztési tevékenység színvonalának további emelésében, illetve az építőiparban egyre elterjedtebb és ismertebb építményinformációs modellezéssel (BIM) kapcsolatos kölcsönös tudástranszferben.

2024. április 23. 16:21

Bevállalós ötletekkel versenyeznek a Megoldások a holnapért döntősei

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a csapatok elképzelésük prototípusát alkothatják meg és tesztelhetik működését a mentorok közreműködésével. A diákok a szakértők segítségével készülnek a végső, májusi megmérettetésre, ahol a három legjobb csapat összesen 6 millió forint összértékű Samsung készülékkel bővítheti egyéni és oktatási intézménye eszközparkját.

2024. április 23. 14:44

A boldog gyerekekből lesznek sikeres felnőttek

Több mint 600 támogatott, 105 diploma, 606 nyelvvizsga, 246 informatikai bizonyítvány. Csak néhány eredmény, amit a 19 éve működő Csányi Alapítvány és az általa mentorált fiatalok elértek. Az alapítvány valódi sikere a számok mögött, a személyes történetekben rejlik – hangzott el Zánkán az Alapítvány által szervezett idei Életút Fesztiválon április 20-án. A kiemelkedő informatikai és idegen nyelvi képzések mellett a végzett fiatalok a megszerzett kapcsolati tőkét, a közösség erejét tartják a legfontosabbnak. Nemcsak a Csányi Alapítvány nagykorú már, hanem egyre több mentoráltból vált olyan fiatal felnőtt, akik büszkén támaszkodhatnak az alapítvány segítségével megszerzett tudás mellett egymásra, „Csányisokra” is.

2024. április 23. 11:35

Állásbörzét és karrierfelkészítést tart szerdától a Corvinus

Több mint kétszáz állásajánlat közül lehet válogatni a Corvinus Egyetem idei karrierexpóján április 24-én és 25-én. Az eseményen részt vevők sok tippet gyűjthetnek karrierjük beindításához, kiteljesítéséhez is. Ebben nemcsak több tucat, corvinusos diplomával színes és sikeres életutakat bejáró szakember segít személyesen, de megtanulható a ChatGPT és a LinkedIn munkakeresői célokra optimalizált, profi használata is. 

2024. április 23. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50