A magyar légikikötőben az Airport Service Budapest Zrt. megkezdi a teljeskörű földi kiszolgálást

forrás: Prím Online, 2020. október 2. 09:44

A hazai tulajdonú társaság október 1-től nyújt földi kiszolgálási szolgáltatásokat légitársaságok részére a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

A 100%-ban magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Airport Service Budapest Zrt. (továbbiakban AS) jogelődjét 1997-ben alapították és az elmúlt több, mint 2 évtizedben folyamatosan bővítette portfólióját légiközlekedés-védelmi, földi kiszolgálási, létesítmény-üzemeltetési, valamint személy-, és vagyonvédelmi területen. 

 

Az AS Zrt. a kiterjesztett földi kiszolgálási engedélyét 2020. június 24-én kapta kézhez, amely feljogosítja, hogy teljeskörű földi kiszolgálási tevékenységet folytasson a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

 

 

Az AS első és kiemelt légitársasági partnere az Air France-KLM csoport, így 2020 október elsejével az Air France, Air France HOP!, KLM és KLM Cityhopper légitársaságok hivatalos földi kiszolgálójaként kezdi meg működését a budapesti repülőtéren. 

 

A légitársasági csoport által kiírt pályázaton elnyert szerződés utas- és poggyászkezelés (utasfelvétel, utasok ki- és beszállítása, poggyászregisztráció, poggyászok ki-és berakodása), repülőgép kiszolgálás (repülőgép takarítás, rámpa szolgáltatások, dokumentáció, repülőgép hűtése/fűtése, jégtelenítése stb.) szolgáltatásokra szól. A nyári menetrendben ez napi 4-4 induló járatot, míg télen 3-3 járatot jelent majd várhatóan üzemeltetés szempontjából. 

 

Az Airport Service Budapest Zrt. létszáma folyamatosan növekszik, a tervezett 238 fős földi kiszolgálási feladatokra specializálódott állományból már 140 főt felvettek, illetve átvettek a felszámolás alatt lévő Malév GH Zrt. „f.a” munkavállalói közül. Az AS így látja biztosítottnak, hogy a megfelelő szakértelemmel és tapasztalattal rendelkező személyzet garantálja a légitársaságok pozitív megítélését, hiszen az utas által a repülőtéren szerzett tapasztalatok alapvetően meghatározzák a légitársasággal kapcsolatos benyomásait. Az AS célja, hogy a földi kiszolgálás hazai szakértőjeként Magyarország repülőterein nemzetközi színvonalú, pontos, megbízható földi kiszolgálási szolgáltatásokat nyújtson üzleti partnereinek és az általa kiszolgált utazóközönségnek. 

 

 

Alapvető szemléletük, hogy magukénak érzik a légitársaságok problémáit, érzékeny pontjait, és proaktív módon járnak el a kiszolgálás és főleg a rendellenességek kezelése során, amely nagyon fontos szempont a légitársaságok utasok általi megítélésében.

 

„A munkatársak számára kiszámítható és magasszínvonalú munkahelyet és támogató hátteret szeretnénk biztosítani, amelyben jól érzik magukat, és melynek köszönhetően az AS rövid időn belül a budapesti repülőtér üde színfoltja lehet. A jelenlegi alacsony forgalom lehetővé teszi azt, ami a légiközlekedésben az elmúlt 10 év során az elképesztő mértékű forgalomnövekedés miatt nagyon nehezen volt megvalósítható, hogy megfontoltan, lépésről lépésre, átgondoltan építsük fel a hosszútávú működésünket a partnereink visszajelzései alapján, és ne csak a pillanatnyi igények kielégítésére összpontosítsunk. Egy minden tekintetben jól működő, nyitott, erős és megbízható vállalatot szeretnénk építeni, amely minden partnerünk számára biztosítja az állandó, magas színvonalú kiszolgálást. Az AS Zrt-ről elmondható, hogy egy stabil piaci szereplő. A földi kiszolgáló cégek jellemzően csak ezen a területen tevékenykednek, míg mi a több lábon állásban hiszünk, így az olyan helyzetek (mint a jelenlegi pandémia) amelyek a légiközlekedésben visszaesést okoznak, nem veszélyeztetik a Társaság fennmaradását.” - mondta el Móró Lajos, az Airport Service Budapest Zrt. vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09