Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
Az online-ról idén hibrid üzleti modellre váltó eMAG szigorúan évi egy alkalommal tart Black Friday-t, hogy valóban ütős akciókat tudjon kínálni. Idén november 20-án tartja a fekete pénteket a cég: ahogy azt a vásárlók az előző hat évben megszokhatták, jelentős árengedmények és meghökkentő akciós termékek várhatók a kínálatban.
Tavaly mintegy hetvenezren vásároltak az eMAG Black Friday-én, és a vállalat hasonlóan kiemelkedő fekete pénteki forgalmat vár 2020. november 20-án. Régiónkban az eMAG Black Friday akciói kiemelkedően népszerűek, ami nem csoda: a vállalat sosem csábul el, minden évben csak egyszer tart fekete pénteket, azon viszont kiemelkedő, meghökkentő akciókkal szolgál - tavaly például ketten autót vásároltak jócskán leértékelt áron.
Ahogy korábban, az elérhető akciós termékek köre a november 20-i kezdés előtt idén is titkos. Azoknak az érdeklődőknek, akik némi előnyre szeretnének szert tenni a legjobb vásárt nyújtó Black Friday-es akciók terén, az eMAG.hu mobil applikációját érdemes letölteniük iOS-re vagy Androidra, az appon keresztül hamarabb lehet majd megkezdeni a vásárlást.
A lehető leggyorsabb vásárláshoz a fekete pénteki kezdés előtt érdemes regisztrálni az appban, megadni a szállítási címet, hogy ezek bepötyögésével “élesben” ne kelljen majd küszködni. Ha valaki kifejezetten egy bizonyos termékre vadászik leértékelt áron, érdemes azt még a Black Friday indulása előtt a kosárba helyezni az appban. Ha ugyanis a termék valóban akciós, a fekete pénteki árával fog megjelenni a kezdés után a kosárban, így azonnal le lehet csapni rá, percekig tartó keresgélés nélkül feladható a rendelés.
Idén először az eMAG Black Friday-án megrendelt termékeket személyesen is át lehet venni a vállalat két budapesti, illetve pécsi üzletében, amelyekben a járványhelyzet miatt fokozott biztonsági intézkedésekkel óvják mind a vásárlók, mind a személyzet egészségét. A normál méretű (44,5 x 47 x 39 cm-es, legfeljebb 20 kilogramm tömegű) termékek érintésmentes átvétele lehetséges továbbá Easybox csomagautomatákban is, melyből jelenleg 41 működik Budapesten, az év végére számuk 100-ra bővül.
Kapcsolódó cikkek
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t
- Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek
- Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Jövőbe mutató adatvizualizációs megoldások az SAP és az IFUA Horváth versenyén
Kihirdették az SAP Hungary és az IFUA Horváth adatvizualizációs versenyének nyerteseit. Ötven csapat mérte össze tudását az egyetemi és vállalati szférából. A versenyzőknek az SAP új döntéstámogató eszköze, az SAP Analytics Cloud (SAC) segítségével kellett a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) által biztosított adatokból látványos és lényeges összefüggéseket bemutató adatelemzéseket készíteniük és prezentálniuk.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.