A munkavállalói élmény fokozásában az EY a világ első számú tanácsadója

forrás: Prím Online, 2020. december 12. 17:13

Az EY-t választotta 2020 legjobb HR-szolgáltatásokat nyújtó vállalatának a HFS Research, az innovatív üzlet- és szervezetfejlesztési megoldásokkal foglakozó nemzetközi kutatóközpont. 

A több mint 400 vezető bevonásával készült globális tanulmány azt mérte fel, hogy a vizsgált tanácsadók mennyire hatékonyan segítik, hogy ügyfeleiknél valóban pozitív élmény legyen dolgozni. A megfelelő HR-folyamatok kialakításával ugyanis olyan környezet teremthető egy szervezetnél, amely erősíti az ott dolgozók elkötelezettségét, ezáltal a teljesítményük és az eredményességük is javulhat. A felmérés során az EY globális személyügyi tanácsadással foglalkozó üzletága bizonyult a terület legjobb szolgáltatójának.

 

A tanulmány szerint az EY erősségei közé tartozik, hogy újító megközelítéssel ad választ ügyfelei problémáira, valamint akár az egyes munkafolyamatok szintjére lebontott HR-szolgáltatásokat is nyújt. A tanácsadócég regionális, helyi piacokra fókuszáló üzleti gyakorlatát, valamint fejlett digitális megoldásait is kihangsúlyozta a riport, amik azonnali információt biztosítanak a pozitív munkáltatói élmény fokozása kapcsán elért eredményekről, így lehetővé teszik annak folyamatos fejlesztését.

 

„Magyarországon is egyre több cég fordít kiemelt figyelmet arra, hogy a munkavállalói minél jobban érezzék magukat náluk, hiszen ez jelentősen növeli a dolgozók elkötelezettségét, teljesítményét, ezáltal a vállalatok hatékonyságát. A HFS Research szakmai elismerése megerősít bennünket abban, hogy tovább fejlesszük HR-megoldásainkat, amivel hozzájárulhatunk ügyfeleink sikeres működéséhez: legyen szó szervezeti változások hatékony bevezetéséről a munkavállalók bevonására építve, vezetőfejlesztésről vagy a jövő munkahelyéhez kapcsolódó szolgáltatásainkról” – mondta Farkas Margit, az EY Személyügyi Tanácsadás Üzletág Partnere. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05